Keitäpä muita esimerkiksi homokulkueita on tullut häiritsemään kuin äärioikeistolaiset tai uskovaiset? Kumpienkin arvomaailma on lähtöisin juutalaisuuden ja kristinuskon takana olleilta lähi-idän paimentolaisilta.
Perussuomalaistenkin arvomaailma perustuu kristillisiin arvoihin ja se on syynä perussuomalaisten primitiiviseen ahdasmielisyyteen.
"Perussuomalaiset (ruots. Sannfinländarna, lyhenne PS, puolueen jäsenen lyhenne ps.), on suomalainen kansallismielinen ja EU-kriittinen puolue, joka tukeutuu kristillis-sosiaaliseen arvopohjaan." Wikipedia
Kristinuskolla oli vahva asema myös natsi-Saksassa. Natsisotilaiden vöissä lukikin "Gott mit uns", suom. "Jumala kanssamme"
Uusnatsien, perussuomalaisten ja uskovaisten ihannoimat natsi-Saksa ja Suomi olivat onneksi kummatkin toisessa maailmansodassa niitä hävinneitä osapuolia.
Äärioikeisto ja uskovaiset ovat samankaltaista sakkia
8
135
Vastaukset
- tttyyyhhhmmmää
Onpa harvinaisen tyhmä mielipide.
- mnnm1
Päinvastoin. Harvinaisen totuudenmukainen teksti.
- oikea paikka
Homokulkueet pitäisi johdattaa suoraan kallioluolaan.
Kristittyjä on myös poliittiselle kentän vasemmalla laidalla,ja paljon onkin. Ja he taas ovat puolustamassa homoavioliittoja ja marssimassa tasa-arvoisen avioliittoamme puolesta. Että kaikkea löytyy.(samoin poliittisessa oikeassa laidassa on ateisteja, niin kuin vasemmallakin)
Kaisa-pappi- Hohhoijaa...
Mutta eihän homonpuolustajakommunisti voi olla uskovainen. Voi kuvitella olevansa ja voi näytellä, mutta ei todellisuudessa ole.
Hohhoijaa... kirjoitti:
Mutta eihän homonpuolustajakommunisti voi olla uskovainen. Voi kuvitella olevansa ja voi näytellä, mutta ei todellisuudessa ole.
Voi muuten olla uskova!
- älä läpätä
Hohhoijaa... kirjoitti:
Kommunismi tosiaan torjuu uskonnon, mutta maltillisen vasemmistolaisuuden, tai vaikka vihreyden tai rkp:läisyyden voi hyvin yhdistää kristilliseen elämään. Lisäksi jopa vanhoillisesti uskovilla kristityillä on vapautta puolustaa homoja muuten, paitsi ei sen seksuaalisuuden toteuttamisen edistämiseksi.
- mahdotonta
Kaisa-pappi. Kun tulet uskoon et sinäkään puolusta homoavioliittoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976