jarrullinen tavaraperävaunu, kaksiakselinen, yksi joulukuusi kuskattu kaupungin metsästä.
Myydään uusi (uudehko)
7
252
Vastaukset
- olisi tarvetta
Merkki, missä, paljonko maksaa?
- sitä varten hankittu
Tuossa
http://www.tuotetieto.com/tiedot.htm?hash=ffffffff-f321-422e-0000-000000186257
- Painaa 270 kg!
Kärryn paino on lastin painosta pois. Eli jos autollasi saa vetää 450 kg jarrutonta, saat laittaa kuormaa 80 kg. Eipä tuolla paljon muuta kuskata kuin joulukuusi :-D
- Lue uudestaan
Näyttäis kyseessä olevan jarrullinen kärry. Älä nyt sotke leluja tähän.
- Linkin kärry
Lue uudestaan kirjoitti:
Näyttäis kyseessä olevan jarrullinen kärry. Älä nyt sotke leluja tähän.
on jarruton eli olikos niitä jarruja vai ei?
- Lue uudestaan
Linkin kärry kirjoitti:
on jarruton eli olikos niitä jarruja vai ei?
Aloittaja juuri mainitsi JARRULLINEN.
Samapa tuo ei tolla mitään juurikaan saa lain puitteissa kuljettaa. - Keppi
Laskepa vielä kerran se hyötykuorma. On se nyt sentään 180 kg, vaikkei silläkään laillisesti ainakaan moottorikelkkaa tai mönkijää siirrellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038