Tämän palstan kirjoitukset ovat aivan sairaita. Keskustellaanhan välillä jostain järkevästä aiheesta, vai mitä?
Järkeviä aiheita välillä käsittelyyn
38
640
Vastaukset
- Järkeväkö ???
Pidätkö omaa nimimerkkiäsi asiallisena? Minusta se on ällöttävä.
- oijoi
Ihana on
- karva noppa
Jokaisen ihmisen elämä on alkanut spermalaukauksesta sisään joten minun mielestäni nimimerkki kuulostaa niin ihmisläheiseltä kuin se voi vain kuulostaa.
Spermalaukaus sisään on uuden elämän tuomista tähän kalseaan maailmaan.
Hyvä ja asiallinen nimimerkki mielestäni. - spermalaukaus suuhun
Oikeen hyvä nimimerkki,sais lisää vastaavia
- kuti irtoo
Todella ihana ja herttainen.Laukauksesya kaikki lähtee.
- tapani3
karva noppa kirjoitti:
Jokaisen ihmisen elämä on alkanut spermalaukauksesta sisään joten minun mielestäni nimimerkki kuulostaa niin ihmisläheiseltä kuin se voi vain kuulostaa.
Spermalaukaus sisään on uuden elämän tuomista tähän kalseaan maailmaan.
Hyvä ja asiallinen nimimerkki mielestäni.Ei se kaikila niin ala. Moni saa nykyisin alkunsa inseminaatiolla tai ivf hoidoilla.
- Anonyymi
tapani3 kirjoitti:
Ei se kaikila niin ala. Moni saa nykyisin alkunsa inseminaatiolla tai ivf hoidoilla.
miten tämä keskustelu liittyy Ikaalisiin?
Onko Ikaalisissa mitään rento meininkiä ja kehittyvä maakunta kasvukeskus-tyyppistä kehitystä EU-kansalaisina loistavaksi alueeksi?
- Kystä Kyllä
Välillä tuntuu siltä, että keskustelijoilla on Tahmat kädessä, paskat housussa ja kusta päässä.
- hippaheikki1
Tämä Ikaalisten keskustelupalsta on ylivoimainen ykkönen typeryydessään näistä Pirkanmaan paikkakuntien keskustelupalstoista. Muiden paikkakuntien keskusteluissa sentään suurin osa on ihan järkevää juttua, mutta täältä Ikaalisten palstalta saa hakemalla hakea "normaalin" ihmisen kirjoitusta.
Ehkä tämä tietysti kertoo paikkakunnasta ja sen asukkaista enemmän kuin arvaammekaan...- ikävä noppaa
Siis mikä sinua mättää????Ikaalsen palsta on mitä mainion keskustelu paikka joka lyö laudalta kaikki muut.Jutut on viisaita ja niissä on älliä.Mielestäni kaikki kirjotuksen on aivan normaaleja.
- Kaunisviisas
Minä luulin että Parkanon keskustelupalsta on pahin, mutta kyllä tämä Ikaalinen vie nimenomaan sairaissa jutuissa voiton,millastahan porukkaa siellä oikein asuu...työttömiä juoppoja peräkammarirunkkarimiehiä vissiin :)
- kiitos tästä palstas
Mikä ihmeen Ikaalisten palstan mollaus kamppanja täällä on oikeen käynnissä??????Palsta on ylivoimaisesti parhain ja luetuin pikkukylän palstoista koko suomessa.
- kyseenalaista
väittäisin aika kyseenalaiseksi kunniaksi, oon kans sitä mieltä, että tää on viesteistä päätellen ihan omassa sarjassaan ja valitettavasti leimaa asukkaita.
- Spermalaukaus sisään
Palstan asiasisällössä ei todellakaan ole huomauttamista. Tehdään yhdessä tästä maailman parhain keskustelupaikka.
- alli kuusi
mielestäni tämän parempaa paltaa ei ookkaan.keskusteluja on kaikilta elämän kanteilta ja jokaiselle annetaan mahollisusu kommentoida.hyvä palsta jota koko suomi seraa mielen kiinnolla.yllättäviä käänteitä ja hyvää verbaliikkaa.
- .Pisterivi.
Muista ne oikeinkirjoituksen mukaiset välilyönnit pisteen ja pilkun jälkeen. Ilman niitä sinut tunnistaa liian helposti, vaikka kirjoittaisit tuhannella eri nimimerkillä.
Tai oikeastaan, älä vaivaudu korjaamaan niitä. Tunnistaa sinut muutenkin: kukaan muu ei täällä noin tyhmiä kirjoittele. - alli kuusi
.Pisterivi. kirjoitti:
Muista ne oikeinkirjoituksen mukaiset välilyönnit pisteen ja pilkun jälkeen. Ilman niitä sinut tunnistaa liian helposti, vaikka kirjoittaisit tuhannella eri nimimerkillä.
Tai oikeastaan, älä vaivaudu korjaamaan niitä. Tunnistaa sinut muutenkin: kukaan muu ei täällä noin tyhmiä kirjoittele.miksi vainoot minua .pisterivi.minulla on aivan yhtä suri oikeus kirjoittaa täällä kuin sinulla.ei sinun kirjoitukset ole mitään hyvää verbaliikkaa ja niissä ei ole mitään yllättäviä känteitä,samaa jankutusta vaan.
- pisterivi vittuun tä
alli kuusi kirjoitti:
miksi vainoot minua .pisterivi.minulla on aivan yhtä suri oikeus kirjoittaa täällä kuin sinulla.ei sinun kirjoitukset ole mitään hyvää verbaliikkaa ja niissä ei ole mitään yllättäviä känteitä,samaa jankutusta vaan.
Olen täysin samaa mieltä allin kanssa.
Jatkahan samaan malliin vain, alli!!
- alli kuusi
haasoin ikaalisen kaiki järkebät ihmiset kirjottamaan kommentimoimaan ihanaa palstaamme
- valitetaan vähemmän
Tämä palsta sisältöineen ei kerro mitään todellista kaupungistamme tai ikaalilaisista, koska tähän kirjoittaa vain pari älyvammaista henkilöä eri nimimerkkejä käyttäen. Kaikki älylliset kirjoittajat ovat lakanneet kommentoimasta, koska kirjoitukset joko poistetaan tai pilataan muuten asiattomilla kommenteilla. Kun tänne ei enää kukaan viitsi mielipiteitään kirjoittaa, ovat palstan pilaajat siirtyneet häiriköimään myös naapurikuntien ja kaupunkien palstoja. Asialliset kirjoitukset on siten saatu sielläkin vähentymään. -Yleensä nimimerkki kertoo jo paljon kirjoituksen sisällöstä, ja kirjoittajan sivistystasosta. Nimimerkin perusteella voi valita, mitä keskusteluja kannattaa yleensäkin lukea. Näin välttyy turhalta saasteelta.
- spermalaukaus sisään
Yritätkö kenties laittaa palstan apatian minun syykseni, koska nimimerkkini on hieman erikoinen?
- ihana on
spermalaukaus sisään kirjoitti:
Yritätkö kenties laittaa palstan apatian minun syykseni, koska nimimerkkini on hieman erikoinen?
ihana on
- Järkeväkö ???
ihana on kirjoitti:
ihana on
Ällöttävä edelleen.
- spermalaukaus sisään
Järkeväkö ??? kirjoitti:
Ällöttävä edelleen.
Etkö anna miehesi ruikkia sisääsi vai mistä syy moiseen tunnetilaan?
- Järkeväkö ???
spermalaukaus sisään kirjoitti:
Etkö anna miehesi ruikkia sisääsi vai mistä syy moiseen tunnetilaan?
Toki annan. Asiana ihana, mutta nimimerkkinä ällöttävä. Piste.
- Krisu4
Tää puntulahden tapaus on saanu liian suuret mitta suhteet
- tapetaan joku
Harvoin ikaalis tapetaan
- on ihana on
tapetaan joku kirjoitti:
Harvoin ikaalis tapetaan
Useemminkin vois
- Herra helsingistä
Ikaalinen on pieni pöljiä juntteja täynnä oleva tuppukylä ei missään.
- T: normi jäbä
Ehkä Spermalaukaus sisään -nimimerkin kannattaa pysytellä niissä höpöhöpö aiheissa ja jättää ne "järkevät" keskustelut muille? Ihan sama, jos nimimerkki "Kakka housuissa" yrittäisi kirjoittaa tänne jotain fiksua tekstiä... No tosiaalta, eihän täällä enää voi mistään järkevästä puhua kuin spermat ja jarmot ovat aina pilaamassa kaikki järkevät viestittely omilla pölötyksillään.
Pistäkääs googleen: ilmainen foorumi. Ja tehkää sinne oma "karva noppa sperma" foorumi, jossa saatte ihan keskenään höpistä niin paljon kuin sielu sietää. Eikö olis kiva juttu? Sais nää tavalliset ihmiset kirjoitella tänne omia tylsiä aiheitaan kauppakeskuksesta ja parhaista kampaamoista.- spermat&jarmot
mitäs vikaa spermoissa ja jarmoissa sitte on???
- DingDong?
No ehkä jonkun mielestä tuommoiset alapääjutut on niin hauskoja, "heh eeh, kakka pylly pissa sperma haha ...
" Otanpa nimimerkikseni Kakka ja Erkki, haha, kylläpä olen hauska! haha, kirjoitan nyt jotain ikaalisista, heh kaikki varmaan lukee mun kommentin ku on niin hieno nimi hahaheahha"- Ärsyttää.
DingDong...komppaan.
Noilla kirjoittelijoilla älyllinen kehitys on jäänyt 4-6 vuotiaan lapsen tasolle. Silloinhan lapsilla on tapana toistella noita pissa-, kakka- ja pyllyjuttuja ja nauraa niille.
Yleensä asia korjaantuu iän ja ymmärryksen karttuessa, toisilla näköjään ei koskaan... - spermalaukaus sisään
Ärsyttää. kirjoitti:
DingDong...komppaan.
Noilla kirjoittelijoilla älyllinen kehitys on jäänyt 4-6 vuotiaan lapsen tasolle. Silloinhan lapsilla on tapana toistella noita pissa-, kakka- ja pyllyjuttuja ja nauraa niille.
Yleensä asia korjaantuu iän ja ymmärryksen karttuessa, toisilla näköjään ei koskaan...Onko se sitten huono asia ettei koskaan aikuistu?
- Käpy Kylä
Onhan se ihan hyvä juttu olla välillä vähän lapsellinen ja heittää läppää, mutta tuommoiset kakkapylly jutut ja naapureiden tekemisiin puuttumisest yleisellä foorumilla eivät ole mistään kotoisin. Eikä ne ole enää mitään hauskaa lapsellisuutta vaan pelkkää noloa typeryyttä. Ne ei naurata eikä kiinnosta ketään.
Tuskin asianomaiset tätä tajuaa, mutta silti.. - Anonyymi
mode ei siedä mu älkäiden aloituksiaälkää vaivasuukot
- Anonyymi
Äikkäitten kirjoitukset ovat aivan yhtä kelpoja kuin muidenkin. Suukot heille!
- Anonyymi
Tarvitsemme vielä lisää tietoa hillittömistä päistä ja lisähappisäiliöistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on355591- 535383
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1004410En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163813Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443673Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313452Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53180Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682916- 252629
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris402505