Pidättäminen

Pidättämisleikit

Kuinka yleisesti naiset pitävät siitä että heitä hallitaan siten että eivät saa pissata ilman lupaa. Dominoivana miehenä olen Kohdallut muutaman joka tällaista on itse pyytänyt. Siis sidontaa, ja juottanut vettä useamman lasillisen

Nämä neitokaiset olivat asiasta kohtuullisen kiihoittuneita.

14

2581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nypd

Eikös pidättämisleikit oo poliisien hommia?

• Pis tulee

Minä kun vanhempana naisena kun saan nuoren naitavaksi niin olen päällä, ei tule kysyttyä kun saa. Kun en osaa pidätellä kun tulee, antanut tulla rakko tyhjäksi orgasmin kanssa. Jos ei haittaa niin hyvä. On joskus poikia mitkä haluu katsoo kun päästän pisut päälle tai suuhun.

• minni 1

Kiva kun on muitakin pisuttelijoita.Itse nautin lirutella vaikka sänkyyn ja sit leikkiä orkkuun.
        Ei haittaa,vaikka sänky ihan lätäköillä.
        Housuun liriminen myös kiihottava , kun on vaan mustat wetlook-leggarit,niin kukaan huomaa, vaikka ihan märät,vaikkapa dösössä,kirjastossa,leffassa.Nyt ei tarkene leikkiä kuin sisällä.Odotan kesää,että voi mennä huvipuistoihin jonnekkin vesiputous laitteisiin joissa kastuu muutenkin, niin siellä voi antaa tulla,eikä kukaan tajua mitä tuli tehtyä !
        Toimin opiskelija asunnoissa siivoojana ja näen päivittäin petaamattomia sänkyjä joissa jos kaikenlaisia lätäköitä,kuivuneita, tai ihan tuoreitakin.
        Eli pissileikit on aika yleistä kivaa,siitä erikoisuudesta vaan ei ole tullut niin yhtä julkista,kuin jostain muusta mausteesta.

• Siivoojana?
        minni 1 kirjoitti:

Kiva kun on muitakin pisuttelijoita.Itse nautin lirutella vaikka sänkyyn ja sit leikkiä orkkuun.
        Ei haittaa,vaikka sänky ihan lätäköillä.
        Housuun liriminen myös kiihottava , kun on vaan mustat wetlook-leggarit,niin kukaan huomaa, vaikka ihan märät,vaikkapa dösössä,kirjastossa,leffassa.Nyt ei tarkene leikkiä kuin sisällä.Odotan kesää,että voi mennä huvipuistoihin jonnekkin vesiputous laitteisiin joissa kastuu muutenkin, niin siellä voi antaa tulla,eikä kukaan tajua mitä tuli tehtyä !
        Toimin opiskelija asunnoissa siivoojana ja näen päivittäin petaamattomia sänkyjä joissa jos kaikenlaisia lätäköitä,kuivuneita, tai ihan tuoreitakin.
        Eli pissileikit on aika yleistä kivaa,siitä erikoisuudesta vaan ei ole tullut niin yhtä julkista,kuin jostain muusta mausteesta.

Mistä alkaen opiskelija-asuntoloiden siivoojat ovat siivonneet asunnotkin? Ei minun aikanani, enkä olisi halunnutkaan kutsumattomia vieraita sinne.

• pikkarikännit

Olis ihanaa.. Tykkäisin!

• wetwetwet

Salaisia leikkejä. Sänky on suojattu niin, ettei tarvi yöllä vaivautua vessaan, housuissa vaipat, että voi antaa tulla silloin kun tulee, kun farkut on menossa pasuun, käydään ensin vähän kevelykierroksella ja sitten pesukoneeseen. Kesällä tehdään pihatyöt ja annetaan pissan tulla housuun, tai sitten ollaan ilman housuja...

• häpeä housuun k^^^^^

Olen sup-koulutuksessa oleva poika (22v.) . Masteri on ankara ja mielikuvitusta riittäää- Yksi julkidesti näkyvä/hävettävä juttu (mm.) on tämä pidättäminen. Aluksi on juotava, pari pulloa vettä tai kivennäisvettä - ja kun nesteet on juotu. tuleekin "hirveä kiire" lenkille, asioilee, kaupungille kävelemään, talvella hiihtämään tmv. Ja jossain vaiheessa iskee hirveä kusihätä, masteri ei anna lupaa mennä tarpeille, ei auta anominen ei mikään. Jos vaikka lenkillä, kuten viimeviikolla, masteri - tosi hyvä ja timmi kuntoinen kiihdyttää vain vauhtia.....ja tietäähän sen miten siinä käy.... On tosi tukalaa ja näkyvää.. kun kaikkipaikat märkänä, juoksutrikoot höyrysivät ensin ja sitten jäätyivät. Master sai jo hyvän syyn alkaa lenkillä ripityksen. Kun ei muita näkynyt, tuli avolämmentä, sinne sun tänne ja verbaalinen puoli oli jo sitä luokkaa, että itsetuntoa kysyttiin.
      Loppupäivä olikin sitten tämän teeman ympärillä ja käsittely sen mukaista, monipuolista ja kaiken kattavaa....

• jääpala

Mukavia leikkejä mutta ei noita pissajuttuja pitäsi talvella ulkona harrastaa sillä voit ihan oikeasti saa tulehduksia tai munasi ja kiveksesi voivat jopa paleltua kun housut jäätyvät.

• poikaalistuva

Tuon masterin opiin kun pääsisi.

• Hävettää

Itse olen 24 vuotias poika ja olisi mahtavaa joutua alistetuksi, niin että joku mies pakkojuottaa mulle vettä ja mehua. Sit ei päästäisi vessaan vaan laittaisi mut jalkaraudoilla kiinni johonkin etten pääse karkuun. Ja kun rakko olisi halkeamaisillaan ja anelisin armoa, niin mulle vaan sanotaan et pääse vessaan. Lopulta joutuisin pissaamaan mustiin ulkoiluhousuihin:D

• isompi hätä

mua kiihottaa jos mies joutus pidätteleen kakkaa ja sit päästäs koko lastin housuun.

• huippuhetkiä

Muistan erään videopätkän, jossa hoikka ja kiimainen tyttö kytkettiin käsiraudoilla ranteista kattoon ja nilkoista lattiassa oleviin lenkkeihin. Tietysti jalat sopivasti erilleen. Stilettikorkkareissaan siinä kiemurteli ja puristeli polviaan yhteen. Lopulta ei enää jaksanut, vaan pissa valui pitkin sääriä lammikoksi lattialle. Tosi upean avuttoman näköisenä tyttö antoi pissan valua.

• Anonyymi

Entinen naisystävä kännissä oksensi kontillaan pyttyyn ja samalla pääsi tulemaan pissat lattialle,ei auttanu muu kun ensin pestä sen värkki ja sitten ottaa matto pesuun,sellasta sille välillä kävi

• Anonyymi

Ravintola illan jälkeen on usein kiire aina weskiin.
      Yksi aiheeseen liittyvä on jäänyt hyvinkin mieleen jo senkin vuoksi että silloin sai kokea jotain mikä oli ollut jo haaveissa.
      Tuo pissa homma tuli extrana.
      Pikkuisen hävetti ja kiihoitti alussa koko juttu.
      Niin ,, tapahtuma kokonaisuudessaan.
      Olimme mieheni kans ravintolassa viettämässä iltaa tanssin ja hyvän seuran muodossa.
      Oli ollut puhetta että voisin kokeilla vierasta miestä luvalla. Olin sanonut ehdoksi että hänen on pakko sitten katsoa kuin koko juttu ,ja ihan loppuun asti tehtynä.
      Illan aikana mua tanssitti komea nuori mies,näytti olevan kiinnostunut minusta,kolmekymppisestä rouvasta.
      Se tuli jo selväksi että olin mieheni kanssa liikkeellä.
      Se ei tuntunut vaivaavan kaveria ,kulli kovana pyöritti mua lattialla.
      Kerroin siitä miehelleni,hän vaan naurahti että siinäpä se sonni mulle.
      Illan mittaan selvisi kaksi muutakin juttua.
      Hän oli kaverinsa kanssa liikkeellä ,ja samalla autolla. Myöhemmin selvisi että olivat lomalla ja olivat majoittuneet läheiselle mökille.
      Mieheni sanoi että pyydä pöytäämme niin jutella ja katsellaan jos kimppa kokemus saataisiin mulle.
      Sanoin että ,höpö höpö,mutta illan mittaan ajatukset valtasivat mut.
      Niinpä sitten mieheni pyysi kavereita mökkiimme jatkoille.
      Kaikkihan meistä ties että mitä se tarkoittaa.
      Kun pääsimme vuokra mökkiimme, mua oli kourittu ja pissatti,yritetty kättä laittaa housuihin. Sitä en ollut sallinut vasta kun mökin sisällä.
      Valuin kiimaa ja halusin,vaikka vaatteista oli vaikeaa luopua.
      Olin jo pikkuhoususillaan kun tunsin että pakko päästä pisulle weskiin tyhjäämään illalla juodut siiderit,ja pestä pylly.
      Olin nimittäin aika runsaasti valunut kiimaa ja pimppi tuoksuisi .
      Enhän minä päässyt vaan pikkarit repesivät kun yritin pitää niistä kiinni,en päässyt pissalle
      Mua nuoltiin ja silloin omi jo vaikeuksia pidätellä.
      Molemmat nuoret miehet nousivat päälle ja ruikkivat pikaiset pilluun.
      Siin oli sitten pakko sanoa että nyt on pakko päästä vessaan muuten tulee pissat vuoteelle.
      Mieheni sanoi Silloi että ootteko nähneet kun tyttö pissii?
      Meinasin lyödä miestäni.
      Käyn hakeen siivous ämpärin niin näätte kun tyttö pissii.
      Olin ihan paniikissa.
      Mut laitettii kanttaus asentoon ja jalat levälleen,ja sankko alle.
      Ensin ei tullut vaan pissa ujosteli,teki pikkuisen kipeää jo talossa.
      Sitten lirahti ja pystyin lisäämään.
      Kyllä siin oli ilo ylimmillään.
      Kiima vaan yltyi,ja tuntui että pakko kostaa miehelleni.
      Antauduin kaikille nuorten miesten haluille.
      Nautin eka kerran kun sain pilluun ja pyllyyn samaan aikaan.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2228
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1843
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1460
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1434
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1104
    6. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1101
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      103
      1036
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe