Tehkää lapsia vain mahdollisimman monta!

Tälläästä vain..

Kerran täälä eletään ja lapset on tämän elämän rikkaus! Eli toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos tuollaiset 12/32 höpinät. Moni muu on kanssani samaa mieltä, että seurustelun kestolla ja iällä ei väliä, kunhan lapset ovat kovasti toivottuja. Eli olkaa onnellisia niistä ihanista lapsista,mitä saatte. Sitä parempaa asiaa ei ole elämässä, kun olla äiti ja isä. Rakastakaa toisianne ja muistakaa sanoa tunteenne puolisollenne joka päivä! :)

20

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin olen lesta

      Olen samaa mieltä. Tuhotaan tämä maapallo! Roskataan, kulutetaan ja lisäännytään!

      Googlatkaa: eskapismi!

    • Tämä esimerkiksi
    • ....

      Niitä lapsia syntyy kuule muuallakin maailmassa, kun vain Suomessa eli ette voi koko maailmaan vaikuttaa valitettavasti, vaikka tekisitte mitä.

      • Hahahaaaaa

        Niinpä lapsia vaan lisää. Itse olen 19 vakituinentyö minulla sekä miehellä. Ja perheen lisäystä odotellaan. Seurusteltu 3 vuotta tunnettu monta. Ja nuo 12/32 löpinät ei päätökseen vaikuta.


      • Penikat ei tiedä
        Hahahaaaaa kirjoitti:

        Niinpä lapsia vaan lisää. Itse olen 19 vakituinentyö minulla sekä miehellä. Ja perheen lisäystä odotellaan. Seurusteltu 3 vuotta tunnettu monta. Ja nuo 12/32 löpinät ei päätökseen vaikuta.

        Suomeen kannattaa adoptoida. Täällä ei kellään ole vakituista työtä nykyään.


      • Otan osaa
        Hahahaaaaa kirjoitti:

        Niinpä lapsia vaan lisää. Itse olen 19 vakituinentyö minulla sekä miehellä. Ja perheen lisäystä odotellaan. Seurusteltu 3 vuotta tunnettu monta. Ja nuo 12/32 löpinät ei päätökseen vaikuta.

        19v ja elämä elämättä ja pilalla. Voi reppanaa.


    • Kannattaa odottaa

      Lasten höpinöitä. Kasvakaa ensin aikuisiksi ja sitten lapsia. ETUOTSALOHKOT ovat valmiit vasta kolmikymppisenä ja siihen saakka pitää tehdä jotakin muuta kuin lapsia. Kolmikymppisenä alkaa tajuta mitä henkilökohtaisesti ja oikeasti haluaa elämässä. Selittää suomalaisten ja teidänkin mielenterveysongelmatlkin tämä perisyntimme liian varhainen lisääntyminen.

      Meillä hankittiin lapset (2) 35 - 38vuotiaana ja on niin kaikkien ihailemia kauniita ja kuulema tasapainoisia lapsia. Nyt valmiina ja kokeneena aikuisena on kiva nauttia lasten töppäysten töminästä ja olla esimerkkinä lapsille. Vauvauinnussa käydään koko perhe ja siellä on jokunen nuorempikin äiti yksin lapsensa kanssa, mutta eipä meissä ikäeroa huomaa muuta kuin siinä että minä olen nuorekkaampi ja en ole niin pihalla ja epävarma kuin se nuori n. 25vtyttö. Tarttuu kait tuollainen epävarmuus ja elämän sekasotku lapseenkin.

      • eri näkökulma

        Itsehän et voi minua tuomita. Ja sinä muka nuorekkaampi:D Millähän perusteella? Tuo on minusta niin typerää että sanotaan, älä vaan hanki lapsia elämäsi on pilalla, tai et ole elänyt tarpeeksi:D Olen sitä mieltä että jos lapsesta tekee ongelman elämiselle niin siitä tulee ongelma. Tuollaiset iäkkäämät äidit niinkuin sinä vain yrittää jaksaa niiden lasten yö valvomiset ja muut vaikka ei oikeasti jaksa. Mutta kulissithan pitää pitää aina yllä;)!


      • Oikea ikä +30v
        eri näkökulma kirjoitti:

        Itsehän et voi minua tuomita. Ja sinä muka nuorekkaampi:D Millähän perusteella? Tuo on minusta niin typerää että sanotaan, älä vaan hanki lapsia elämäsi on pilalla, tai et ole elänyt tarpeeksi:D Olen sitä mieltä että jos lapsesta tekee ongelman elämiselle niin siitä tulee ongelma. Tuollaiset iäkkäämät äidit niinkuin sinä vain yrittää jaksaa niiden lasten yö valvomiset ja muut vaikka ei oikeasti jaksa. Mutta kulissithan pitää pitää aina yllä;)!

        Onko sinua joku tuominnut?

        Kyllä hyvin jaksaa muutamat yöt valvoa, kun meillä oikeassa iässä lapsia tehneillä on kokemusta valvomisesta ja ei meidän lapset yöllä herää kuin tissille. Ei lapset huuda yötä päivää, kun niillä on hyvä ja turvallinen olla. Jännä juttu sekin, kun meillä oikeassa iässä lapsia hankkineilla ei lapset sairasta, kun nuorempien lapsilla aina on jotakin. Johtuu varmaan siitä, kun nuoret mammat on niin levottomia ja kyläluutia ja ei taida olla edes kösihygienia kunnossa? Nuorille äideille lapset ovat vain keino hankkia hyväksyntää. Ja mitä on kommunikointi näiden hapannaamaäitien kanssa: yhtä valituksen kuuntelua, kun on niin rankka. Onhan se rankkaa kun mieli on tuolla elämänkokemuksesta hakemassa ja pakko olla äidin vastuullisessa roolissa. Ja lapset aina mummolassa tai kenelle sattuu kelpaamaan. Velkaa on ja puoliso viihtyy paremmin töissä kuin perheen kanssa, ymmärtävän sen, kun on velkaa ja ei jaksa kotona valittavaa akkaa!


      • näin täällä meillä
        Oikea ikä +30v kirjoitti:

        Onko sinua joku tuominnut?

        Kyllä hyvin jaksaa muutamat yöt valvoa, kun meillä oikeassa iässä lapsia tehneillä on kokemusta valvomisesta ja ei meidän lapset yöllä herää kuin tissille. Ei lapset huuda yötä päivää, kun niillä on hyvä ja turvallinen olla. Jännä juttu sekin, kun meillä oikeassa iässä lapsia hankkineilla ei lapset sairasta, kun nuorempien lapsilla aina on jotakin. Johtuu varmaan siitä, kun nuoret mammat on niin levottomia ja kyläluutia ja ei taida olla edes kösihygienia kunnossa? Nuorille äideille lapset ovat vain keino hankkia hyväksyntää. Ja mitä on kommunikointi näiden hapannaamaäitien kanssa: yhtä valituksen kuuntelua, kun on niin rankka. Onhan se rankkaa kun mieli on tuolla elämänkokemuksesta hakemassa ja pakko olla äidin vastuullisessa roolissa. Ja lapset aina mummolassa tai kenelle sattuu kelpaamaan. Velkaa on ja puoliso viihtyy paremmin töissä kuin perheen kanssa, ymmärtävän sen, kun on velkaa ja ei jaksa kotona valittavaa akkaa!

        30 äidit valittaa kyllä paljon enemmän. Nii ja eihän 30v äitien lapsilla voi olla koliikki eihän? Kyllä on vanhempien äitien lapsetkin kipeänä. Itse kyllä lapseni hoidan ei mummi tai kummi tai kaveri. Sittenhän sinullakin on huonot vanhemmat jos olet ollut kipeänä kerrankin silloin kun olit pieni. :D Ja mitä valvomiseen tulee Niin valvottu on ihan töidenkin takia. Että mitään uutta se ei ole. Ja mies viihtyy kotona oikein hyvin. Ei ongelmaa;)


      • jaha 12/32....
        Oikea ikä +30v kirjoitti:

        Onko sinua joku tuominnut?

        Kyllä hyvin jaksaa muutamat yöt valvoa, kun meillä oikeassa iässä lapsia tehneillä on kokemusta valvomisesta ja ei meidän lapset yöllä herää kuin tissille. Ei lapset huuda yötä päivää, kun niillä on hyvä ja turvallinen olla. Jännä juttu sekin, kun meillä oikeassa iässä lapsia hankkineilla ei lapset sairasta, kun nuorempien lapsilla aina on jotakin. Johtuu varmaan siitä, kun nuoret mammat on niin levottomia ja kyläluutia ja ei taida olla edes kösihygienia kunnossa? Nuorille äideille lapset ovat vain keino hankkia hyväksyntää. Ja mitä on kommunikointi näiden hapannaamaäitien kanssa: yhtä valituksen kuuntelua, kun on niin rankka. Onhan se rankkaa kun mieli on tuolla elämänkokemuksesta hakemassa ja pakko olla äidin vastuullisessa roolissa. Ja lapset aina mummolassa tai kenelle sattuu kelpaamaan. Velkaa on ja puoliso viihtyy paremmin töissä kuin perheen kanssa, ymmärtävän sen, kun on velkaa ja ei jaksa kotona valittavaa akkaa!

        Oikeassa iässä - siis sinun mielestäsi?

        Kösihygenia?

        Miten lapsilla saa hyväksyntää. Varsinkaan, kun tuon ikäisten kavereilla harvemmin on lapsia.

        Kaikilla ei ole velkaa... vai onko?

        Valittaako sinun akkasi, kun yleistät noin kovasti.


      • jaha 12/32....
        Oikea ikä +30v kirjoitti:

        Onko sinua joku tuominnut?

        Kyllä hyvin jaksaa muutamat yöt valvoa, kun meillä oikeassa iässä lapsia tehneillä on kokemusta valvomisesta ja ei meidän lapset yöllä herää kuin tissille. Ei lapset huuda yötä päivää, kun niillä on hyvä ja turvallinen olla. Jännä juttu sekin, kun meillä oikeassa iässä lapsia hankkineilla ei lapset sairasta, kun nuorempien lapsilla aina on jotakin. Johtuu varmaan siitä, kun nuoret mammat on niin levottomia ja kyläluutia ja ei taida olla edes kösihygienia kunnossa? Nuorille äideille lapset ovat vain keino hankkia hyväksyntää. Ja mitä on kommunikointi näiden hapannaamaäitien kanssa: yhtä valituksen kuuntelua, kun on niin rankka. Onhan se rankkaa kun mieli on tuolla elämänkokemuksesta hakemassa ja pakko olla äidin vastuullisessa roolissa. Ja lapset aina mummolassa tai kenelle sattuu kelpaamaan. Velkaa on ja puoliso viihtyy paremmin töissä kuin perheen kanssa, ymmärtävän sen, kun on velkaa ja ei jaksa kotona valittavaa akkaa!

        Oikeassa iässä - siis sinun mielestäsi?

        Kösihygenia?

        Miten lapsilla saa hyväksyntää. Varsinkaan, kun tuon ikäisten kavereilla harvemmin on lapsia.

        Kaikilla ei ole velkaa... vai onko?

        Valittaako sinun akkasi, kun yleistät noin kovasti.


      • no höh
        jaha 12/32.... kirjoitti:

        Oikeassa iässä - siis sinun mielestäsi?

        Kösihygenia?

        Miten lapsilla saa hyväksyntää. Varsinkaan, kun tuon ikäisten kavereilla harvemmin on lapsia.

        Kaikilla ei ole velkaa... vai onko?

        Valittaako sinun akkasi, kun yleistät noin kovasti.

        Jostain syystä tuli kaksi kertaa.


    • ...

      Ei ainakaan minun äitini tai siskoni ole mitenkään sairaita, vaikka saivat lapsensa 23-24 vuotiaina. Yhtä terveitä ovat, kun kaikki muutkin. Nuorempana sitä jaksaa paremmin hoitaa lapsiaan ja ehtii nähdä omien lastenlasten syntyvän, kun hankkii yli 30, niin niitä ei välttämättä koskaan näe.

      • Lapseton tarhatäti 22v

        Olemme töissä todenneet, että anhempana lapsia hankkineilla lapset on tasapainoisempia. Jotenkin se vanhempien varmuus ja elämänhallinnan helppous heijastuu niihin lapsiin. Lapset osaavat ennakoida vanhempiaan. Nuorilla äiteillä on omakin elämä melkoista kaaosta ja lapset kaoottisia. Nuoret isät eivät hoida isyyttäsi ja se varmaankin kuormittaa epävarmaa äitiä. Nuorten lapsilla on aina joku tauti päällä varmaan siksi, kun ovat koko perhe stressissä.
        Stressistä kertoo sekin, kun aina ollaan jonkun sukulaisen nurkissa apua anomassa.
        Koliikki on suhteellisen harvinainen vaiva ja onkohan sekin epävarmuudesta johtuvaan raskausajan stressiin jotenkin yhteydessä?

        Harmi vain kun meillä tarhassa on vähän näitä päälle kolmikymppisten ensisynnyttöjien seesteisiä lapsia, kun yleensä kolmivuotiseksi kotona hoitavat.


      • outo tarha
        Lapseton tarhatäti 22v kirjoitti:

        Olemme töissä todenneet, että anhempana lapsia hankkineilla lapset on tasapainoisempia. Jotenkin se vanhempien varmuus ja elämänhallinnan helppous heijastuu niihin lapsiin. Lapset osaavat ennakoida vanhempiaan. Nuorilla äiteillä on omakin elämä melkoista kaaosta ja lapset kaoottisia. Nuoret isät eivät hoida isyyttäsi ja se varmaankin kuormittaa epävarmaa äitiä. Nuorten lapsilla on aina joku tauti päällä varmaan siksi, kun ovat koko perhe stressissä.
        Stressistä kertoo sekin, kun aina ollaan jonkun sukulaisen nurkissa apua anomassa.
        Koliikki on suhteellisen harvinainen vaiva ja onkohan sekin epävarmuudesta johtuvaan raskausajan stressiin jotenkin yhteydessä?

        Harmi vain kun meillä tarhassa on vähän näitä päälle kolmikymppisten ensisynnyttöjien seesteisiä lapsia, kun yleensä kolmivuotiseksi kotona hoitavat.

        Eikö teillä ole yli kolmivuotiaita tarhassa?


        Kertovatko lapset anovansa sukulaisilta asioita vai oletteko omin tuumin päätelleet?

        Mutta hyvä yritys.


    • Apukoulusi kesken?

      Opettele lukemaan ja pidä housut jalassa.

      • ........

        Mikä idea tossa oli?


      • Niin missä?
        ........ kirjoitti:

        Mikä idea tossa oli?

        Mikä idea sussa oli? Puolen minuutin hinkutus ja tuollainen riesa.


      • ihan sama-
        Niin missä? kirjoitti:

        Mikä idea sussa oli? Puolen minuutin hinkutus ja tuollainen riesa.

        Rauhoituhan nyt. Et viitsisi joskus kirjoittaa jotain järkevää. Vai onko sulla joku missio häiritä vauvakuume palstaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe