Sormi miehen pyllyyn.

uusiatemppuja

Onko naisilla kokemusta miten toimii sormen laittaminen miehen sisään samalla kun runkkaa/ ottaa suihin. Ja miehet, joilla kokemusta, tuntuuko hyvälle. Kuinkahan yleistä toi on?

22

8657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tänään kotona

Yleisyydestä ei tiedä, mutta jos haluan kunnon seisokin, onnistuu se parhaiten niin, että kumppani hieroskelee eturauhasta sormella tai kahdella siinä samalla, kun ottaa suihin tai runkkaa kädellä.

• Nuori pylly

Kun nuori mies runkkas edessäni niin puristelin sen tiukkoja pakaroita ja käskin pyllistää. Työnsin sormeni oikein kunnolla peppuun ja poika vain valitti mutta samalla ehdrunkkas. Kesti pitkään ennenkun laukes, Ja sitten ehdotin muuta seksiä vaikka olen 39v vanhempi, hyvin toimi kun samalla sormeilin tiukkaa pyllyä.

• ikäri

Klassillinen ammattiviihdyttäjien menetelmä!

Suotavaa olisi "amatöörienkin" ymmärtävän miehen eturauhasen merkityksen.

7-kymppisen latautumisväli parhaimmillaan 20min.

• Maarit_ti

Sohjoista aamukahvi huomenta.
        tJuu, kyllä tuo tiedossa on, pihän vanhemmista herroista hyvin paljon. ihana pikku rauhanen :-)

• salatut nautinnot

Tuntuu todella hyvältä. Pitää vain olla liukuvoidetta ja naiselle kertakäyttöiset kumihanskat joita saa marketeista. Itse olen saanut sormen sisään suihinoton yhteydessä ja esileikin yhteydessä usein muija ensin hyväilee kiveksiä sitten vähän alempaa ja sitten sormi jo sujahtaakin sisään.

• Tykkään

Ei tuohon mitään kumihanskoja tarvita, ihan niinkuin ei naisen sormettamiseenkaan. Mitä ihmettä?
      No joo, hyvältä tuntuu ja erittäin kiihottavaa. Suosittelen kaikille lämpimästi ja naisia rohkeammin miehilleen noin tekemään :)

• käytännön toteutus

Olen itsekin sormettanut naisen pyllyä mutta ongelma on sen jälkeen missä pidän sormea:D Pillun räplääminen on eri juttu. En minä loukkaannu että nainen laittaa ihan käytännöllisyyden vuoksi hanskan käteen kun sormettaa minua.

• Voi kun saiskin!

Olen yhden miehen eturauhasta saanut hieroa, kaikki muut ovat pitäneet "homojen hommana". Yllätys, että tuo yksi mies on sanonut saaneensa elämänsä parhaat orkut kanssani. Tarinan opetus? Miehet, kaikkea kannattaa kokeilla. Ja homo olet vain jos haluat harrastaa seksiä toisen miehen kanssa... ;)

• naisen kanssa ei homoa

Lähetyssaarnajakin saa huikeat lisäkiksit kun pikkuhiljaa rouvan kädet hakeutuvat pakaroille ja sieltä sormilla alkaa hiljalleen hieromaan anaalia. Ei ole pakko edes pistää sormea sisään vaikkei siitäkään haittaa olisi. Orgasmi on "tavalliseen" verrattuna huikeasti parempi.

Rohkeasti vaan pojat kokeilemaan.

• Erkki Eturauhanen

Joo, toi on hyvä juttu. Oltiin kavereiden kanssa hotellilla, ja tanssitettiin vuorotellen yhtä nelivitosta. Lyötiin vetoa, kuka vie hänet huoneeseensa. Mut sitten kävikin niin, että tuo tätsy-ikäinen ( meihin verrattuna ) vei meidät kaikki omaan kämppäänsä.
      Ja naitiin häntä vuorotellen niin kauan, että kellään ei enään seisonut:)
      Sit hän otti mua lanteilta ensin kiinni ja imi kulliani ja työnsi sormensa takapuoleen ja heti alko stondaan. Hän sanoi, että on se niin hyvä konsti, että saa kuolleeltakin seisoon. Eli testattu on.

• Kynsiperse

Tuntuu se hyvältä mutta jos naisella on pitkät kynnet se ei olekaan enää niin kivaa. Kokemusta on.

• ilman kokemuksia

Saiskin joskus kokeilla :(

• nainen194

Laitan sormen mieheni pyllyyn joskus esileikin, joskus yhdynnän aikana. Esileikissä hyväilen sitä ensin kielellä kevyesti, lisään liukastetta, hieron aukkoa päältä ja hivuutan sormen varovasti sisään, vähän kerrallaan. Hän hullaantuu siitä ihan täysin. Itsekin kiihotun todella paljon, kun hän nauttii ja voihkii... :P

• nainen194

Niin ja ei se haiseva sormi haittaa meitä kumpaakaan.. :D kädet pestään sitten ihan lopuksi vasta ihan niinkuin alapääkin.. :) tuo melkoista potkua yhdyntäänkin. Joskus joudun lopettamaan aika nopeasti, ettei mies laukeaisi niin äkkiä;)

• Kannatti kokeilla

Juu, minuakaan ei haittaa yhtään jos vaimon sormi eksyy anukseen, se tuntuu hyvältä ja hän tietää sen. Ja varsin hyvin tietää mitä pitää tehdä eturauhaselle. Saa sitten hyvän seisokin käyttöönsä...
      Kannattaa kokeilla!

• NainenY

On kokemusta, käytän ja nautin sen käyttämisestä.
      Hyvin rasvattu sormi, hellää hierontaa eturauhaselle

• Me Likey :)

Seksielämä sai ihan uusia puolia kun vaimo alkoi kesken leikkien pyllyni kanssa puuhaamaan. Välillä saattaa sormettaa kesken suihinoton oikein kunnolla loppuun saakka ja tuntuu, että taju lähtee. Aika usein myös kesken seksin ne pienet sormet löytävät tiensä minun peppuni suunnalle (jos vaan asento sallii) ja taas mennään.

Aika nopeasti voi jatkaa vaikka äsken olisikin lauennut, rouva saattaa sormettaa vähän aikaa ja puhua tuhmia jonka jälkeen ollaan taas pelikunnossa. Mukaan on tullut muutaman viime vuoden varrella myös sträppäri joka onkin sitten jo oma lukunsa.

Rouva tykkää välillä (suom. menee sekaisin) kun vaihdetaan välllä rooleja ja pakkohan se on myöntää, että aikajoin on ihan kivaa olla petipuuhissa se "pieni narttu", jota pannaan kunnolla takaapäin ja alistetaan kutsumalla samalla esim. lutkaksi, h*uoraksi tai nartuksi.

• Vainiin_

aha

• Paremmin

nenä naisen pyllyyn!

• troll

Hupinsa kullakin, onhan niitä ylläreitä kiva kaivella irti sitten nenäkarvoista.

• Aunuslover

pepussa on paljon erogeenisesti reagoivia hermopäitä, siitä vain hyväilemään !
      Hygieeniasta pitäkää huolta!
      Miehet hyväilkää naistenne peppureikää !
      Naiset rohkeasti hyväilkää miehen peppureikää!

• Nauttii

Hienoa että naisetkin ovat huomanneet että tuo tuottaa miehille nautintoa. Itsekin saan nauttia vaimon sormista pepussani. Se tekee todella hyvää varsinkin kun hän tietää mitä tekee. Ja miehille neuvo: kertokaa naiselle mikä tuntuu hyvältä, niin pienellä ohjaamisella nainen oppii nopeasti parhaat tavat tuottaa nautintoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      501
      2345
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1861
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1234
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe