miksen uskalla ottaa suihin?

hyödytön89

1,5 vuotta kestänyt parisuhteeni päättyi äskettäin. Mies jätti mut koska en edelleenkään uskaltanut ottaa suihin vaikka tiesin että hän haluaa sitä erittäin paljon...... Pelkään että en osaa pitää hampaitani pois tieltä vaan raavin niillä tai olen niin huono että en saa häntä edes tulemaan.. :/ kerroin hänelle monta kertaa tämän ja väitti ymmärtävänsä mutta ei vissiin... vinkkejä kaipaisin tulevaisuuden varalle??

6

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suihin1975

Tuo asia taitaa selvitä vain kokeilemalla rohkeasti suuseksiä, käytä huuliasi ja kieltäsi. Jos hampaasi vähän osuvat se on vain kiihoittavaa miehestä ;).

Etkö ole koskaan ottanut mieheltä suihin vai mistä tuo hammapelko tulee?

• harjoittelemalla oppii

Eipä ole moista pelkoa käynyt edes mielessä. Siis että nainen hampailla raappisi tai purisi. Eikä edes se että onnistuuko nainen viemään homman ns. loppuun, koska jo pelkkä suihinoton kokeminen tuntuu niin järkyn hyvälle. Jotkuthan käyttää sitä vain esileikkinä ja onkin helppo keino saada vehje pystyyn jos hitusenkin ongelmaa siinä asiassa.

Paljon mieluummin kokisin epävarmaa ja keskeytettyäkin suihinottoa kuin jäisin kokonaan ilman. Vastapainoksi olen valmis myös naisen pimppaa nuolemaan ja en suostu lopettamaan ennen naisen orgasmia.

Kysymykseen "miksen uskalla ottaa suihin" osaat vastata vain itse. Jotkut kokee sen alentumisena, toiset epähygienisenä tai likaisena, kolmas pelkää sperman makua ja neljäs ehkä tukehtuvansa mulkkuun tai spermaan. Jos olet valmis tulemaan jätetyksi vain sen vuoksi että olet epävarma saatko "miehen tulemaan" tai ettet "raapisi hampailla", se kuulostaa melko oudolle ja ettei suhde ehkä sitten vain ollut riittävällä pohjalla muuten? Entä jos ottaisit häneen kuitenkin yhteyttä ja kertoisit haluavasi ainakin kokeilla, jos pelkosi oli nuo mitä itse mainitsit?

Kunnon suihinotto on ensinnäkin kiireetön, pyrkii antamaan saajalleen nautintoa koko ajalta (eikä vain laukaisemaan), hellää, pehmeää, sopivasti imuja, kielen käyttöä ja hellää käsihyväilyä samalla, miehen reaktioita seuraavaa ja katsekontakteja ainakin välillä. Naisen halu antaa nautintoa ja peniksen hyväilyä, pelkäämättä spermaista lopputulosta, joka on todellakin todennäköisempää, kuin että miehellä halut lopahtaisi kesken kaiken. Itse tykkään suuseksistä heti suihkun jälkeen, jotta voin olla varma ettei vehkeeni maistu pahalle.

• Munaa kitaan vaan!

Parisuhde jatkuu kun uskaltaa ottaa itse alotteen.
      Vaikka vehe näyttää pelottavan näköiseltä. Se voi olla kuitenkin melko hyvä ajatus siemasta huulien väliin.
      Mies pitää siitä kun hänen kaluaan on suun täydeltä mela suussa tuntuu kuin olisit juuri ottanut makkaraa suuhun.
      Mutta se vaan on kyllin hyvää mutta älä puraise se ei tykkää siitä.
      Paksu vehe suussa on kuin mehevä makkara suussa.
      Mieheinen HK:n sininen on tajuttoman hyvää sperma vieläkin parempaa.
      Juotaa hänelle Karpalo mehua maku vain pehmenee.
      Laita laku maku patukka suuhun sukkulaa sä saat koko suun täydeltä sen mitä tarvitset.

• blowjob fans

Ihme luuserit olet. Munaa pitää ottaa suihin olitpa nainen tai mies. Kyrpää huulille, heti!

• kurkkutreeni

Jos haluat harjoitella niin hanki dildo ja treenaa kunnes hampaat ei enää revi dildoa hajalle. Tai vaikkapa sopivan kokoisella porkkanalla, kurkulla tms.
      Jos kuori ei hajos kurkusta niin ei ne raavi kaluakaan hajalle

• Löydät vielä sellaisen miehen joka arvostaa parisuhteessa muutakin kuin suuseksiä vaikka miehet siitä pitävätkin.Ei se suhtees silti tärkeintä oo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5308
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      484
      2474
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1219
    4. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      992
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      947
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      924
    7. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      41
      802
    8. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      193
      774
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      764
    10. Siellä taas pyörin

Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?
      Tunteet
      8
      713
    Aihe