Jänisasiaa

Ursus Arctos

Jospa kokeiltaisiin edetä seuraavaksi vaikkapa asialinjalla.
Onko sinusta siihen?
Itse asiassa en ole koskaan karhu-asiassa mainittuja henkilöitä tavannut enkä myöskään nähnyt.
Se teko mikä on tapahtunut, on herättänyt vastalauseiden myrskyn tällä keskustelupalstalla ja minä monen muun ohella provosoiduimme sitä vastaan ja tuomiota joka minun ja monen muun oikeudentajun mukaan olisi pitänyt olla ankarampi.
Laki ja kokenut tuomari on kuitenkin tuomionsa antanut ja luulenpa että tuomarilla ja lautamiehillä on ollut parempaa tietoa kuin kellään meillä muilla jotka kommentoimme täällä netissä vilkkaalla mielikuvituksella varustettuina.
En myöskään usko suhteilla tai korruptiolla olevan osuutta asiassa vaikka jotkut niin väittäisivätkin.
Oletetaan siis että tuomio on ollut oikeudenmukainen ja asiasta keskusteleminen oikeussalin ulkopuolella voidaan lopettaa. Se mikä on tapahtunut on tapahtunut eikä tehtyä saada tekemättömäksi.
On kuitenkin aika antaa ko. henkilöille ja heidän perheilleen rauha myös täällä keskustelupalstalla.
Asun kaukana Orivedeltä ja ohitan vain kylänne 9-tietä ajaen, joten ainoa syy omiin kommentteihini on ollut provosoituminen, eivät siis henkilökohtaiset suhteet.
Lisäksi oma provosoimiseni on kaiken aikaa kohdistunut Sinuun eikä mainittuihin henkilöihin.
Se mitä sinun ja minun väliseen dialogiimme tulee on siis asia erikseen mutta tarjoan nyt samalla sovinnon käpälää sinulle sillä ehdolla että provosointi tästä aiheesta loppuu molemminpuolisesti.
Keskusteluun osallistuneita on varmasti kymmeniä muitakin ja toivon että myös muut jotka tämän luette, annatte tapahtuneen asian olla ja keskitytte omaan elämäänne sen sijasta.
Näin säästämme jokainen omaa aikaamme ja toistemme henkisiä resursseja.
”Original Pehmeä Jänis”, jos olet mainittujen henkilöiden ystävä ja haluat myös omalta osaltasi spekulaatioiden ja ko. asioiden vatvomisen päättyvän tähän, kysynkin sopiiko Sinulle tämä järjestely?

1

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jänis torkkui yön

1. Oliko tyyny huonosti pään alla kuin näin aamusta alat avautuun?

2. Älä tule uhoon tiedottamisella ja jos tulit niin miksi vetäydyt häntä koipien välissä pois?

3. Olet säälittävä ja syytä siihen en tiedä.

4. Jatketaan ja katsotaan kumman ristihuuli vapisee ennemmin.

5. Olit kunniaksi luonnonsuojelijoille viesteilläsi, hyvänä esimerkkinä oli vammaisuuden vetäminen mukaan lokaan ...........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      885
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      651
    9. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      647
    Aihe