Jänisasiaa

Ursus Arctos

Jospa kokeiltaisiin edetä seuraavaksi vaikkapa asialinjalla.
Onko sinusta siihen?
Itse asiassa en ole koskaan karhu-asiassa mainittuja henkilöitä tavannut enkä myöskään nähnyt.
Se teko mikä on tapahtunut, on herättänyt vastalauseiden myrskyn tällä keskustelupalstalla ja minä monen muun ohella provosoiduimme sitä vastaan ja tuomiota joka minun ja monen muun oikeudentajun mukaan olisi pitänyt olla ankarampi.
Laki ja kokenut tuomari on kuitenkin tuomionsa antanut ja luulenpa että tuomarilla ja lautamiehillä on ollut parempaa tietoa kuin kellään meillä muilla jotka kommentoimme täällä netissä vilkkaalla mielikuvituksella varustettuina.
En myöskään usko suhteilla tai korruptiolla olevan osuutta asiassa vaikka jotkut niin väittäisivätkin.
Oletetaan siis että tuomio on ollut oikeudenmukainen ja asiasta keskusteleminen oikeussalin ulkopuolella voidaan lopettaa. Se mikä on tapahtunut on tapahtunut eikä tehtyä saada tekemättömäksi.
On kuitenkin aika antaa ko. henkilöille ja heidän perheilleen rauha myös täällä keskustelupalstalla.
Asun kaukana Orivedeltä ja ohitan vain kylänne 9-tietä ajaen, joten ainoa syy omiin kommentteihini on ollut provosoituminen, eivät siis henkilökohtaiset suhteet.
Lisäksi oma provosoimiseni on kaiken aikaa kohdistunut Sinuun eikä mainittuihin henkilöihin.
Se mitä sinun ja minun väliseen dialogiimme tulee on siis asia erikseen mutta tarjoan nyt samalla sovinnon käpälää sinulle sillä ehdolla että provosointi tästä aiheesta loppuu molemminpuolisesti.
Keskusteluun osallistuneita on varmasti kymmeniä muitakin ja toivon että myös muut jotka tämän luette, annatte tapahtuneen asian olla ja keskitytte omaan elämäänne sen sijasta.
Näin säästämme jokainen omaa aikaamme ja toistemme henkisiä resursseja.
”Original Pehmeä Jänis”, jos olet mainittujen henkilöiden ystävä ja haluat myös omalta osaltasi spekulaatioiden ja ko. asioiden vatvomisen päättyvän tähän, kysynkin sopiiko Sinulle tämä järjestely?

1

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jänis torkkui yön

1. Oliko tyyny huonosti pään alla kuin näin aamusta alat avautuun?

2. Älä tule uhoon tiedottamisella ja jos tulit niin miksi vetäydyt häntä koipien välissä pois?

3. Olet säälittävä ja syytä siihen en tiedä.

4. Jatketaan ja katsotaan kumman ristihuuli vapisee ennemmin.

5. Olit kunniaksi luonnonsuojelijoille viesteilläsi, hyvänä esimerkkinä oli vammaisuuden vetäminen mukaan lokaan ...........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2625
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      399
      2129
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1932
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      125
      1623
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1581
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1113
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1112
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1019
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe