Jänisasiaa

Ursus Arctos

Jospa kokeiltaisiin edetä seuraavaksi vaikkapa asialinjalla.
Onko sinusta siihen?
Itse asiassa en ole koskaan karhu-asiassa mainittuja henkilöitä tavannut enkä myöskään nähnyt.
Se teko mikä on tapahtunut, on herättänyt vastalauseiden myrskyn tällä keskustelupalstalla ja minä monen muun ohella provosoiduimme sitä vastaan ja tuomiota joka minun ja monen muun oikeudentajun mukaan olisi pitänyt olla ankarampi.
Laki ja kokenut tuomari on kuitenkin tuomionsa antanut ja luulenpa että tuomarilla ja lautamiehillä on ollut parempaa tietoa kuin kellään meillä muilla jotka kommentoimme täällä netissä vilkkaalla mielikuvituksella varustettuina.
En myöskään usko suhteilla tai korruptiolla olevan osuutta asiassa vaikka jotkut niin väittäisivätkin.
Oletetaan siis että tuomio on ollut oikeudenmukainen ja asiasta keskusteleminen oikeussalin ulkopuolella voidaan lopettaa. Se mikä on tapahtunut on tapahtunut eikä tehtyä saada tekemättömäksi.
On kuitenkin aika antaa ko. henkilöille ja heidän perheilleen rauha myös täällä keskustelupalstalla.
Asun kaukana Orivedeltä ja ohitan vain kylänne 9-tietä ajaen, joten ainoa syy omiin kommentteihini on ollut provosoituminen, eivät siis henkilökohtaiset suhteet.
Lisäksi oma provosoimiseni on kaiken aikaa kohdistunut Sinuun eikä mainittuihin henkilöihin.
Se mitä sinun ja minun väliseen dialogiimme tulee on siis asia erikseen mutta tarjoan nyt samalla sovinnon käpälää sinulle sillä ehdolla että provosointi tästä aiheesta loppuu molemminpuolisesti.
Keskusteluun osallistuneita on varmasti kymmeniä muitakin ja toivon että myös muut jotka tämän luette, annatte tapahtuneen asian olla ja keskitytte omaan elämäänne sen sijasta.
Näin säästämme jokainen omaa aikaamme ja toistemme henkisiä resursseja.
”Original Pehmeä Jänis”, jos olet mainittujen henkilöiden ystävä ja haluat myös omalta osaltasi spekulaatioiden ja ko. asioiden vatvomisen päättyvän tähän, kysynkin sopiiko Sinulle tämä järjestely?

1

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jänis torkkui yön

      1. Oliko tyyny huonosti pään alla kuin näin aamusta alat avautuun?

      2. Älä tule uhoon tiedottamisella ja jos tulit niin miksi vetäydyt häntä koipien välissä pois?

      3. Olet säälittävä ja syytä siihen en tiedä.

      4. Jatketaan ja katsotaan kumman ristihuuli vapisee ennemmin.

      5. Olit kunniaksi luonnonsuojelijoille viesteilläsi, hyvänä esimerkkinä oli vammaisuuden vetäminen mukaan lokaan ...........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe