Kokeneet 60 kympiset naiset !

suuhun

Tykkäättekö suuseksistä ?

26

2570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus_

:)
      kyllä vaan!

• Vaarin imutus

Kaikkihan ne on "kaupungin parhaita" imuttajia tuossa iässä ! ja kehuvat vielä itseään ! Seuralaiseni "lutkuttaa" autossakin ajon aikana, tulee mielellään nähdyksi mällit leuoilla ja rintojen välissä. Tykkää "lutkailla" kahden kesken.

• bii 1

kyllä vaan 69 naisen kanssa ja miksei myös miehen kanssa ensin täytyy pestä paikat puhtaaksi sitten naisen jalkojen väliin ja kielettämään koko vakoa kyllä kostuu klitorista voi ottaa huulien väliin ja hiljakseen imuttaa samalla nainen ottaa varmasti kalu suuhun ja alkaa imuttaa oman orkasmin lähestyessä joka on imuttamalla mahtava ja tulee monta kertaa mahtavaa

• edsfdfddf

Oho, onko täällä tosiaan 600-vuotiaita linjoilla :O

• sperman nielijä

Tykkään antaa ja ottaa! ei mikään oo niin nautinnollista kuin istua hajareisin miehen naamalle ja samalla itse imeä miehen elintä, miehen kieli lipoo ja minä saan hangata oikein kunnolla itseni hurmioon ja sit minä hoitelen hänet imen ja lutkutan ja tietty nielen kaiken sperman.

• pellepoika

Fantasiasi!

• Tiedät hyvin miten aikuiset voi nauttia.....mukavaa ..!

• Vastaus_
        daekberg kirjoitti:

Tiedät hyvin miten aikuiset voi nauttia.....mukavaa ..!

tiedän sen, nautinnollista

• salaa1231

Jep,Jep naulan kantaan.Minäkin tykkään kun nainen istuu kasvojeni päälle ja hankaa kunnon orkut.Nautin kun kulliani imetään.Missä päin noin halukas nainen asustelee tavatasko.

• dfhjdf

OLISKO Joensuussa päin 50-65 vuotiata naisia imemään kullista spermat suuhunsa ja nielis Itse olen stayupeissa viihtyvä mies 54

• naamakirja1

minulle kanssa tuota naamalle istumisen ihanuutta ja samalla kädellä lypsyä,voi jeesus kun heitti stondiksen pelkästä ajatuksesta

• ZZTOP887

nami..koskas koitetaa?

• N 45 1969

Ei 600 vuotiata ole olemassa. Olen 45 vuotias ja enkä 450 vuotias sori taisit tehdä ns. kriivaus virheen.

• Itsekin mietin mistä tuo moinen 600 tuli :)

• Hei löytyykö Oulun seudulta vanhenpaa iso tissistä naista joka tykkää suihin ototsta.
      Täällä olis 58v nuolija/imijä mies valmis touhuun.

• pimsakkaa

Mistäs 45-nainen, täällä olis saman ikäinen mies jolla olisi kiva paksu terskainen kulli ja itsse Tykkään nuolla kauan,imeä klittaa.. Pistäppäs meiliä osoite mieluiten Niin tavataan.

• Kielitaitoinen

Minulla on 60 Thai nainen,joka tykkää suuseksistä tosi paljon,lieli puutuu joskus,kun kauan lirputtelen.On tosi hyvä nainen,ihana imuri.
      Toki panemisestakin tykkää myös.
      Ei mikään pikku pimu,vaan oikea nainen.

• joksa4411

Vautsi

Olisipa mukava saada hoitoa ja hoitaa

• aino kuopio

Itse olen 58v nainen ja tykkään imuttaa loppuun asti tv akka kuopiosta 58v

tykkään nuorista miehistä joilla kunnon kulli.

• hepa40v

on hyvä imu ja terve

• tänään saat!!

• yxmonista

mistä Sinut tavoittaa?

• voisin käydä imettään kuopion akal mis päin olet

• MikkoNN

Löytyiskö 02-suunnalla mukavaa vanhempaa naista imemään meisseliä?

Olen 48 hoikka poikka =)

• herrassmiess

Mä voin antaa kullini lutkutettavaksi vanhemmille naisille.. ota vaikka kyytiisi autoon ja... voin myös siirtyä jalkatilaan ja hameesi alle ;-)

Turku ympäristö.

18 senttiä hoikassa kropassa, 46v.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe