Post orgasm torture

Kidutettavaksi

Eli lyhyemmin pot. Se erittain kiihottavaa jo ajatuksenakin ja kun sen paasee kokemaan sita haluaa lisaa ja useammin. Kyseessa on siis pienoinen kidutus miehelle, missa yleensa mies on sidottuna kiinni niin ettei paase liikkumaan raajoista ja nainen runkkaa haluamallaan tavallaan. Aluksi voi kiusata pitkaan vieden miehen lahes orgasmiin mutta lopettaa ennen kuin mies tulee. Tata voi toistaa useasti ja asiaahan ei helpota yhtaan jos eturauhastakin stimuloidaan samaan aikaan. Lopulta kun penista on kiusattu tarpeeksi nainen vie homman loppuun ja jatkaa sita. Parhaimman kidutuksen saa jos stimuloi ja hieroo terskaa. Vaikka mies kuinka pyytaa lopettamaan niin nainen ei lopeta sita vaan jatkaa peniksen kurittamista.
Olen muutaman kerran paassyt kokemaan taman ihanuuden mutta yksinaan sita on vaikea toteuttaa. Olisiko taalla naisia jotka olisivat himokkaita antamaan tallaisen hoidon? ;) ja sitten onko miehia jotka ovat paasset kokemaan taman?

4

3863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • regular

Viikoittain kerran tai kahdesti. Viimeeksi tänään.

Tosin sillä erolla, etten pyydä lopettamaan. Varmuuden vuoksi vaimoni sitoo kivekseni ja penis-kives yhdistelmän tyven ohuella narulla.
      Edellisestä käsittelystä on muistona vielä kookas mustelma joka huolettaa vaimoani enemmän kuin minua.

• jälkilöylyt

Ai, onko tuo "kidutusta"? Minä ainakin leikin (nuolen, runkkaan, imen jne) miehen peniksellä orgasmin jälkeen niin kauan kuin penis on edes jotenkuten kovana. Vasta kun penis on täysin lepotilassa, annan sen "levätä". Toki otan miehen orgasminjälkeisen herkkyyden huomioon, joten en ainakaan mielestäni ketään kiduta. Kukaan ei ainakaan koskaan ole pahaksi pistänyt ;)

• Anonyymi

Itse olen tämän päässyt useamman kerran kokemaan, ja kyseiset kerrat ovat ihan varta vasten toteutettu. Nainen (duunikaverin vaimo, salaa tietenkin) on kelmuttanut mut kaulasta varpaisiin etten pääse liikkumaan. Sen jälkeen se on alkanut runkata hitaasti ja nautiskellen. Hän oikeasti rakastaa antaa käsihoitoa ja on siinä mahtava. Joillakin kerroilla olemme sopineet että hän voi halutessaan samalla nuolettaa itseään. Joka kerta hän on sen on toteuttanut. Muutamana kertana jopa käskenyt nuolla peppua oikein kunnolla. Laukeamisen lähestyessä olen vielä kertonut että "kohta tulee".
      Laukeamisen jälkeen hän on joko pitänyt muutaman sekunnin tauon tai sitten jatkanut runkkaamista tauotta. Terskaa hieroen nyrkissään ja semi kovasti puristaen. Hän kyllä huomaa elehdinnästäni koska tekee oikein höpöä ja osaa myös käyttää sitä hödykseen. Aivan mahtavia tapaamisia kyllä ollut!

• Anonyymi

BDSM touhuissa muutaman kerran päässyt/joutunut sidotuksi Gynotuoliin jalat telineissä ja kuulo-näköaistit poistettu.
      Sairaan kiihottava tilanne ja jälkeenpäin hekumoinut muistolla toivoen uusintaa.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2350
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2293
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      35
      1650
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1648
    6. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      18
      939
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe