Mun poikaystävä on lyhyt ja aika androgyynisen näkönen, mutta tosi dominoiva ja vähä saditinenki makkaris - yks Napoleon-syndrooman ilmenemismuoto?
Kummiski oon jo pitkään haaveillut, että joku macho alfa uros tulisi ja panisi häntä peppuun ja kovaa! Se ois niin hänen periaatteita vastaa, että ois varmasti nöyryyttävää, kun hän parkuisi avuttomana sen ison miehen alla. Nivuset lämpenee ja kostuu jo tätä kirjoittaessa...
Tuskin saan häntä tämmöseen koskaan suostuteltua, mutta ois se vaan upeaa katsottavaa.
Poikakaverin raiskaus!
25
2081
Vastaukset
- kaikkea sitä
ihmeellisiä haaveita naisilla?, tyttöystäväni nautti katsella kun mieslääkäri tutki peräaukkoani, halusi mukaan vastaanotolle, seki pitäs kuulemma joskus tehdä uudestaan
- mimmuuuuuu
Mulla on ihan samanlainen poikaystävä ja sama haave! Tosin ei ehkä noin raju. Vaan ihan vaan seksiä toisen miehen kanssa joka olisi dominoiva. Jotenkin mun mies vaan ei oo niin sinut miehisyytensä kanssa että suostuis. Tai jotain :P
- erikosjoo
huh kyllä te naiset olette kummallisia, mä en ikinä kehtais enää näyttäytyä tyttöystävän edessä jos se näkis kun toinen mies panis mua perseeseen, ja liian noloa olis seki jos tyttöystävä katsoo vieressä kun mieslääkäri tekee peräaukon tutkimusta,
- kokennut m
oma naisystäväni nauttii katsella ja sai minut myös suostuteltua/pakotettua tälläiseen, joudun riisuuntumaan alasti nojaamaan olohuoneen pöytään ja pyllistämään, sitten naisystäväni velipuoli joka on bi laskee farkut jalastaan ja vetää minua kunnolla perseeseen mitä enemmän voihkin sitä enemmän naisystäväni kiihottuu, velipuoli on isokokoinen riski ja isoaseinen mies, onneksi hän sentään käyttää reilusti liukkaria, kerran myös velipuolen naisystävä oli mukana katsomassa, naisystäväni on kyllä nykyään sanonut että liukkarin käytöstä voitas luopua.
- Lady D
Nuohan ovat jokseenkin tavallisia haaveita vielä.
Minä olen dominoiva nainen ja etsin itselleni alistuvaa miestä. Hänen pitäisi olla valmis mm. seksiin minun valitsemieni seuralaisten kanssa. Jotka siis yleensä miehiä, ja jotka panevat häntä anaaliin, tai sitten hän antaisi näille miehille suuseksiä. Ja itsekin haluaisin panna häntä strap- onilla.- Hmm...
Kyllä sträppiä käyttävät Naiset sitten vaan ovat ihania... ;-)
- masokistimies
Minulla on salainen nainen joka minä keskustelen joka päivä,hänkin on dominoiva ja halua minun kyrpäni mutta kun se ei seisoo minulle ajattelin että se strap-on me voimme käyttää molemmat?Hän naidat minun piiskattu perse ja minä hänen verinen vittu kun hän sanot samalla strap-on?
Mitä luulet Lady D ? - Anonyymi
oletko oikeesti olemassa mää miehenä luulin et se on mun fantasiaani vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko oikeesti olemassa mää miehenä luulin et se on mun fantasiaani vaan
Kesti vain seitsemisen vuotta ja sitten tuli ikää sen verran, että olet hajulla asiasta.
- miesvain2
hei naiset, mikä siinä oikeasti kiihottaa nähdä kun toinen mies vetää miestänne takaapäin? onko idea siinä että nautitte kun miehenne vastustelee sitä ja kun näkee että se tekee kipeää?
- Kalastajanmuija
Saa joskus maistaa omaa lääkettään! Meillä toteutettiin mökillä ja ukko perkele alkoi kinuamaan lisää. Ei tiedä vielä millainen jätkä etelästä saapuu. Eiköhän kitketä samalla rasismi pois :)
- Lady D
No minä en henkilökohtaisesti kenenkään kärsimyksistä nauti. Mutta siitä hyvinkin, kun toinen alistuu kunnolla ja nauttii. Se on kuitenkin ihan fysiologinen fakta, että mies nauttii anaaliseksistä enemmän kuin nainen. Ja toisaalta, kyllä se kieltämättä hykerryttää nähdä näiden itsekkäiden wannabe- mastereiden vinkuvan kun toinen vie...
Dominointi tai Masterointi on oikeasti vaativa laji, ja se vaatii suurta luottamusta osapuolten kesken. Ikäväkseni olen tavannut aivan liikaa näitä wannabe- mastereita, joita ei kiinnosta pätkän vertaa muu kuin oma nautinto. Toisin kuin aidon, asiansa osaavan Masterin.
Mitä tuohon masokistimiehen viestiin tulee, niin vähän vaikea vastata, kun ei ymmärrä ollenkaan mistä puhut. Opettelepa kirjoittamaan kunnolla.- masokistimies
Minä olen 100% masokistimies ja haluan joka päivä tuntea minua pieni alamainen kurittu esim poika joka on ankarat ilkeät vanhemmat!Minulla on erektiöhäiriköitä,siis ajattelin että ehkä se strap-on kulli me voimme molemmat käyttää,minä naidan se nainen ja hän käyttää sama strap-on minulle,minun reikäni?
- häpeä
Miehenä on vaikea kuvitella suurempaa nöyryytystä kuin että joutuisi imemään munaa ja ottamaan sen sisään naisensa nähden. Siinä sekoittuisi häpeä ja nautinto kun voihkit kulli sisällä dommesi katsellessa. Mutta olisi varmasti nautinto kun lopuksi tuntisi naisensa kädet lanteillaan ja sträpin työntyvän liukkaria täynnä olevaan valmiiksi nussimisesta auki olevaan reikään.
- Hmm...
häpeä kirjoitti:
Miehenä on vaikea kuvitella suurempaa nöyryytystä kuin että joutuisi imemään munaa ja ottamaan sen sisään naisensa nähden. Siinä sekoittuisi häpeä ja nautinto kun voihkit kulli sisällä dommesi katsellessa. Mutta olisi varmasti nautinto kun lopuksi tuntisi naisensa kädet lanteillaan ja sträpin työntyvän liukkaria täynnä olevaan valmiiksi nussimisesta auki olevaan reikään.
Tuollainenhan voisikin olla kiihottavaa...
- Sessio
häpeä kirjoitti:
Suurempi häpeä voisi olla kun joutuisi avuttomana katselemaan kun vieras mies hoitelee vaimoa oikein kunnolla tietäen,että joutuu itse myös vieraan käytettäväksi.
Meillä vaimo tykkää alistaa ja minähän alistun mieluusti ja usein session aikana hän kertoo mitä tapahtuisi jos mukana olisi toinenkin mies. - Anonyymi
häpeä kirjoitti:
Uh-huh kuinka kiimaista tuo olisikaan.... tahtoo kans ;)
- jonnep
olen 12v mies ja vaimoni haluaa että arabit vetävät minua perseseen mökilllä. onko täällä halukkaita ja yleisöä kanssa koska vaimo haluaa että on katsojia eikä minulla ole omia kavereita joitia voisin kutsua.
- poistokamaa
pimeetä porukkaa.. saunan takana tilaa olis ja vesuri terässäkin vielä..
- saunantaakse
"pimeetä porukkaa.. saunan takana tilaa olis ja vesuri terässäkin vielä.. "
Otan tuon tunnustuksena. Olen niin ylpeä itsestäni sillä nyt voin varmaan kutsua itseäni oikeaksi kinkyksi:) - Anonyymi
joko aloittajan poikaystävä on saanut munaa peräänsä?
- Anonyymi
Moi.
Olen 52 Dominiva nainen ja mieheni on 51 vuotias. Olen lopettanut seksin mieheni kanssa hänen kurittomuuden takia. Joten sitan aina toyboy:n paikalle. Sidomme yhdessä mieheni pylly pystyyn ja piiskaamme hänet itkun ja armjen kera. Sen jälkeen harrastan seksiä itseäni 20 vuotta nuoremman kanssa hänen katselessa perse tulessa. Ja saa hän myös luomu munaa analiin. Joka kerta toyboy kerää spermat hänen nuuskiin. Niin mieheni saa imeä ja maistellä vierasta spermaa nautinnollisen pitkään. Kyllä moni mieskin nauttiin kun tulee otetuksi.
- Anonyymi
olet asioitten äärellä.
aikooko kundis elää neuroosiaan vai tajuaako kuinka tärkeä oot sille kun katsot vierestä ja hyväilet kun kundis nussitaan.
vaihtoehtoinen kuvio on elää tämän pikkunapoleonin kanssa napukan omin ehdoin. napukasta tulee vaikea, se haluu kundimunan anukseen, ja purkaa sinuun puutteensa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812658Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2301457Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus841330- 801225
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401206Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1401106Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin111032Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116920Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.35914Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78820