Siinäpä se.
Olen itsensäpaljastaja. Haluatko kysyä minulta jotain?
96
3032
Vastaukset
- Haluaisin tietää
Olen 16v. Poika ja haluaisin tietää miltä Se tuntuu kun tissejä hierotaan ja kouritaan?
- mrfgh m
Millaisia käytännön ongelmia olet joutunut kokemaan?
- meitä on ..
mitäs "kaima" ?
- Its.palj.
En minkäänlaisia. Kerran eräs nainen uhkasi soittaa poliisit, jos en häivy (lenkkipolun varrelta) mutta eipä tainnut soittaa.
Millaisia käytännön ongelmia odotit minun kohdanneen?
Ap - mrfgh m
Its.palj. kirjoitti:
En minkäänlaisia. Kerran eräs nainen uhkasi soittaa poliisit, jos en häivy (lenkkipolun varrelta) mutta eipä tainnut soittaa.
Millaisia käytännön ongelmia odotit minun kohdanneen?
ApItse asiassa en odottanut mitään. Kun oli tilaisuus kysyä suoraan itsensäpaljastajalta, kysyin. Tätä ennen olen kuullut vain toisen käden tietoja, jotka eivät tunnetusti ole muussakaan asiassa kovin oikeita. Kun ongelmia ei ole ollut, hyvää jatkoa ja nautinnollisia hetkiä!
- kysyjä3323232
Onko kukaan käynyt nauramaan? Runkkaatko heti paljastuksen jälkeen vai vasta kotona. Minkälaisen tyydytyksen saat paljastelusta? Seksuaalisen varmaan, mutta tunnetko vallan, häpeän, ylpeyden tunnetta?
- Its.palj.
Naurajia en ole koskaan kohdannut. Moni nettikirjoittaja sanoo, että nauraisi paljastajan nähdessään, mutta omalle kohdalle sellaista ei ole osunut. Vanhempi naiskaksikko kyllä hieman myhäili ja irvi jotain ohi mennessään, mutta eivät hekään varsinaisesti nauraneet.
Runkkaan yleensä paljastuksen yhteydessä. En siis ns. läväytä takkia auki vaan runkkaan jossain kalu sepaluksesta ulkona eli esittelen varsinaisesti runkkaamistani.
Vallan tunteesta ei ole kysymys. Saan vahvan seksuaalisen huuman kun runkkaan tuntemattoman naisen nähden. Tuntuu uskomattomalta, kun hän näkee minut, katsoo minua ja kaluani. Mikä tahansa reaktio on kiihottava sillä se kertoo naisen nähneen kyrpäni. Useimmat kuitenkin kävelevät ohi kuin eivät huomaisikaan. - kitty kat
Its.palj. kirjoitti:
Naurajia en ole koskaan kohdannut. Moni nettikirjoittaja sanoo, että nauraisi paljastajan nähdessään, mutta omalle kohdalle sellaista ei ole osunut. Vanhempi naiskaksikko kyllä hieman myhäili ja irvi jotain ohi mennessään, mutta eivät hekään varsinaisesti nauraneet.
Runkkaan yleensä paljastuksen yhteydessä. En siis ns. läväytä takkia auki vaan runkkaan jossain kalu sepaluksesta ulkona eli esittelen varsinaisesti runkkaamistani.
Vallan tunteesta ei ole kysymys. Saan vahvan seksuaalisen huuman kun runkkaan tuntemattoman naisen nähden. Tuntuu uskomattomalta, kun hän näkee minut, katsoo minua ja kaluani. Mikä tahansa reaktio on kiihottava sillä se kertoo naisen nähneen kyrpäni. Useimmat kuitenkin kävelevät ohi kuin eivät huomaisikaan.Ymmärrätkö sen, että nainen pelkää sinua? Eihän sitä voi tietää, onko joku oikeasti väkivaltainen vai ei.
- Its.palj.
kitty kat kirjoitti:
Ymmärrätkö sen, että nainen pelkää sinua? Eihän sitä voi tietää, onko joku oikeasti väkivaltainen vai ei.
Ymmärrän, että joku saattaa säikähtää. Yritän kuitenkin pysytellä riittävän kaukana niin että kukaan ei luulisi minun käyvän kimppuun. Saatan olla esim pusikossa niin kuin luulisin olevani katseilta piilossa tai sovituskopissa verho hiukan raollaan tai istua rauhassa jossain penkillä, jolloin nainen voi halutessaan kiertää kauempaa. En siis astu puskasta suoraan eteen ja roiski naisen päälle niin kuin joku hullu vaan nainen saa rauhassa huomata puuhani ja sitten tehdä omat ratkaisunsa sen mukaan. Jotkut ovat vaihtaneet reittiä mutta useimmat ohittavat minut vaikka varmasti ovat nähneet, mitä edessäpäin tapahtuu. Onpa niitäkin ollut, jotka ovat jääneet katselemaan loppuun saakka.
- kitty kat
Its.palj. kirjoitti:
Ymmärrän, että joku saattaa säikähtää. Yritän kuitenkin pysytellä riittävän kaukana niin että kukaan ei luulisi minun käyvän kimppuun. Saatan olla esim pusikossa niin kuin luulisin olevani katseilta piilossa tai sovituskopissa verho hiukan raollaan tai istua rauhassa jossain penkillä, jolloin nainen voi halutessaan kiertää kauempaa. En siis astu puskasta suoraan eteen ja roiski naisen päälle niin kuin joku hullu vaan nainen saa rauhassa huomata puuhani ja sitten tehdä omat ratkaisunsa sen mukaan. Jotkut ovat vaihtaneet reittiä mutta useimmat ohittavat minut vaikka varmasti ovat nähneet, mitä edessäpäin tapahtuu. Onpa niitäkin ollut, jotka ovat jääneet katselemaan loppuun saakka.
Oukei :) tykkään itse hiukkasen vilautella, mutta se on vähän riskialtista puuhaa, hemmetin kiihottavaa kyllä. Testaan itseäni pitääkö pokka :)
- senh m
kitty kat kirjoitti:
Oukei :) tykkään itse hiukkasen vilautella, mutta se on vähän riskialtista puuhaa, hemmetin kiihottavaa kyllä. Testaan itseäni pitääkö pokka :)
"kitty kat", olet varmaan huomannut, että naisen ekshibitionismia pidetään hyväksyttävämpänä kuin miehen.
Täällä kerrottiin nuoresta äidistä, joka oli uimarannalla "numeroa liian pienissä bikiineissä", joista oli luisunut ulos oranssi punos, ei siis tamponin vaan geishapallojen naru. Kertojanainen suhtautui asiaan torjuvasti, mutta miehet ajattelevat, että siinäpä on viehättävä nainen, joka uskaltaa teollaan ilmaista, kuinka häntä kiihottaa tietoisuus, että on ihailun kohteena.
Jos vain uskallat sopivassa tilanteessa vilautella vittuasi, on varma että miehet ovat aivan ääääh-lääääh. Olet ihana. :) - Its.palj.
kitty kat kirjoitti:
Jep, näinhän tuo yleensä menee, että naisen paljastelua pidetään kivana leikkinä ja miehen paljastelua traumatisoivana seksirikoksena mutta minusta asiassa ei ole mitään eroa. Jos kulkisin ajatuksissani ja nainen hyppäisi yllättäen puskasta eteeni rajusti pilluaan runkaten, säikähtäisin minäkin. Sen sijaan jos kävelisin hiljaista rantapolkua ja ohittaisin penkillä istuvan tai tien varrella puuhun nojailevan naisen, joka tyydyttäisi itseään, tilanne olisi minusta aivan erilainen. Jälkimmäisiä tilanteita harrastan itse, vaikka toki yleensä myös sitten katson naisia, joille näytän mitä teen.
Jos muuten yksin paljastaminen tuntuu riskialttiilta, kokeile asiaa kumppanin kanssa. Mies ja nainen eivät herätä kovin suurta kummastusta. Etenkin paneminen julkisesti on useimmille ihan ok mutta myös muunlainen yhteispaljastelu tuntuu häiritsevän ihmisiä vähemmän kuin soolopaljastelu. Esim niin että molemmat runkkaa toisiaan. :) Ja kaikkein eniten "saavat" paljastella yhdessä kaksi naista. Oon parikin kertaa nähnyt naisparin sormet toistensa helmojen alla aivan keskellä päivää julkisella paikalla. Eipä ketään näyttänyt haittaavan. Miespaljastajaa en toisaalta ole nähnyt koskaan mutta me taidamme näyttäytyä lähinnä naisille. - Eimeetasan
Its.palj. kirjoitti:
Jep, näinhän tuo yleensä menee, että naisen paljastelua pidetään kivana leikkinä ja miehen paljastelua traumatisoivana seksirikoksena mutta minusta asiassa ei ole mitään eroa. Jos kulkisin ajatuksissani ja nainen hyppäisi yllättäen puskasta eteeni rajusti pilluaan runkaten, säikähtäisin minäkin. Sen sijaan jos kävelisin hiljaista rantapolkua ja ohittaisin penkillä istuvan tai tien varrella puuhun nojailevan naisen, joka tyydyttäisi itseään, tilanne olisi minusta aivan erilainen. Jälkimmäisiä tilanteita harrastan itse, vaikka toki yleensä myös sitten katson naisia, joille näytän mitä teen.
Jos muuten yksin paljastaminen tuntuu riskialttiilta, kokeile asiaa kumppanin kanssa. Mies ja nainen eivät herätä kovin suurta kummastusta. Etenkin paneminen julkisesti on useimmille ihan ok mutta myös muunlainen yhteispaljastelu tuntuu häiritsevän ihmisiä vähemmän kuin soolopaljastelu. Esim niin että molemmat runkkaa toisiaan. :) Ja kaikkein eniten "saavat" paljastella yhdessä kaksi naista. Oon parikin kertaa nähnyt naisparin sormet toistensa helmojen alla aivan keskellä päivää julkisella paikalla. Eipä ketään näyttänyt haittaavan. Miespaljastajaa en toisaalta ole nähnyt koskaan mutta me taidamme näyttäytyä lähinnä naisille.Jos miehellä on ollut useita seksikumppaneita se on OK, mutta jos naisella on ollut paljon partnereita tämä on huora. Joten tästä huomaa että tasan ei aina asiat mene. Tietyt asiat on OK miehille, ja tietyt asiat on OK naisille.
- hjukiol
Eimeetasan kirjoitti:
Jos miehellä on ollut useita seksikumppaneita se on OK, mutta jos naisella on ollut paljon partnereita tämä on huora. Joten tästä huomaa että tasan ei aina asiat mene. Tietyt asiat on OK miehille, ja tietyt asiat on OK naisille.
"Eimeetasan", eivät kaikki miehet ajattele näin. Olen minäkin mies, mutta ajattelen, että naisen paljot seksikumppanit ovat usein todiste hänen viehättävyydestään, vähät usein epäviehättävyydestä,
Jos miehellä on vähän seksikumppaneita, hän ei luultavasti ole kelvannut naisille, jos taas runsaasti hän on naisten silmissä miellyttävä.
Seksin tarve on kummallakin sukupuolella pakottava. Jos ei saa seksiä yhdessä, on sitten lisättävä itsetyydytyksen määrää. - Palj nuori
Its.palj. kirjoitti:
Vallan tunteesta ei ole kysymys. Saan vahvan seksuaalisen huuman kun runkkaan tuntemattoman naisen nähden. Tuntuu uskomattomalta, kun hän näkee minut, katsoo minua ja kaluani. Mikä tahansa reaktio on kiihottava sillä se kertoo naisen nähneen kyrpäni. Useimmat kuitenkin kävelevät ohi kuin eivät huomaisikaan.Yleensä naiset ei ole huomaavinaan, kerran vanhempi nainen tuli viereen vasti katselemaan ja pyysi mallikseen että saa piirtää. Siinä lähti poikuus kun jatkuvasti oli kovana alastomana. Olen ollut naisten illoissa riisumassa kun haluavat katsella nuorempaa, siitä saa kiksit kun yksi alistaa naidessa ja muut katselevat vierestä.
- Anonyymi
Moni nauraa monet kuvanneet ja saanut pikkarit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen saanut pikkarit ainoa seksi lammas
- Anonyymi
Its.palj. kirjoitti:
Vallan tunteesta ei ole kysymys. Saan vahvan seksuaalisen huuman kun runkkaan tuntemattoman naisen nähden. Tuntuu uskomattomalta, kun hän näkee minut, katsoo minua ja kaluani. Mikä tahansa reaktio on kiihottava sillä se kertoo naisen nähneen kyrpäni. Useimmat kuitenkin kävelevät ohi kuin eivät huomaisikaan.Tuossahan on kyseessä asia joka tuskin miellyttää paljastelijan yleisöä, siis ei hyväksyttävää. Eri asia jos olisi katsojan suostumuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On moni kuvannut
- y ntbrvde
Oletko sinkku vai suhteessa? Onko sinulla ollut paljon naissuhteita (tai mies)? Jos on, niin mitä kumppani on pitänyt harrastuksestasi?
- Its.palj.
Ihan normaalisti suhteessa olen ja olen seurustellut muutaman naisen kanssa aikaisemmin. Kumppania se ei haittaa kun on itsekin ekshibbari ja joskus paneskellaan ulkona niin että ihmiset näkee ja nainen paljastelee omalla tavallaan esim kesällä. Ei tuota perversiota muuten huomaakaan minusta eikä tarve tehdä sitä tule mulle kuin pari kertaa vuodessa.
- ii::::::iiiiiiik
Ootko ikinä heittäny mällejä jonku päälle paljastuksen yhteydessä?
- Its.palj.
En ole. Joskus se kiihottaa kyllä ajatuksena ja fantasiana ja olen nähnyt kiihottavia videoita, joissa mies tekee niin. En kuitenkaan halua ongelmia itselleni, joten en käytännössä koskaan tule tekemään sellaista. Paras tapa jatkaa tätä harrastusta on olla hiukan varovainen asian kanssa, ja varovaisuus tarkoittaa paljastustilanteen rakentamista niin, ettei nainen ahdistu siitä riittävästi kutsuakseen virkavallan.
- herrasm.paljast.
Its.palj. kirjoitti:
En ole. Joskus se kiihottaa kyllä ajatuksena ja fantasiana ja olen nähnyt kiihottavia videoita, joissa mies tekee niin. En kuitenkaan halua ongelmia itselleni, joten en käytännössä koskaan tule tekemään sellaista. Paras tapa jatkaa tätä harrastusta on olla hiukan varovainen asian kanssa, ja varovaisuus tarkoittaa paljastustilanteen rakentamista niin, ettei nainen ahdistu siitä riittävästi kutsuakseen virkavallan.
paljastelun tarkoitus ei ole tuottaa pelkoa ja ahdistusta,tämän johdosta palj tilanteet pyritään luomaan tavalla johon nainen ikäänkuin ajautuu ts paljastelija asettuu omasta mielestään paikkaan jossa on mahdollisuus tulla nähdyksi "omissa puuhissaan" kuitenkaan asettamatta näkijää ahdistavaan tilanteeseen ajamalla tämän " nurkkaan"..kaikkein parasta palautetta naisilta on kaunis hymy ja pieni hämmästys miehen pystyssä sojottavaan elimeen
- Its.palj.
herrasm.paljast. kirjoitti:
paljastelun tarkoitus ei ole tuottaa pelkoa ja ahdistusta,tämän johdosta palj tilanteet pyritään luomaan tavalla johon nainen ikäänkuin ajautuu ts paljastelija asettuu omasta mielestään paikkaan jossa on mahdollisuus tulla nähdyksi "omissa puuhissaan" kuitenkaan asettamatta näkijää ahdistavaan tilanteeseen ajamalla tämän " nurkkaan"..kaikkein parasta palautetta naisilta on kaunis hymy ja pieni hämmästys miehen pystyssä sojottavaan elimeen
Ei paljastelulle mitään erityistä tarkoitusta ole. Toisia kiihottaa se vallan tunne ja pelon tuottaminen naisille mutta nämä ovatkin niitä potentiaalisia raiskaajia. Sitten on se toinen, meidän kaltaisten koulukunta. Minä en osaa sanoa, mikä on ns. paras palaute, koska minua kiihottaa se tilanne, kalun ja laukeamisen näyttäminen. Reaktio tulee toisena. Mutta tietenkin utelias, kiinnostunut katse on parempi kuin vihainen tai pelokas.
- Anonyymi
Olen
- Anonyymi
Olen ruiskinut
- tirkistelijänainen45
Olen jo vuosia toivonut törmääväni itsensä paljastelijoihin. Lenkkipoluilla tulee katseltua syrjemmässä liikkuviin ja iltasella katselen ikkunoista sisään. Pari kertaa vuosia sitten näin juuri ikkunan edessä viihtyvän miehen. Nyt asun uudella paikkakunnalla enkä täällä ole törmännyt vastaaviin. Kerran kun näkisi niin osaisin jatkossakin etsiä samasta paikkaa paljastelijaa. Kerro mulle mistä kannattaisi etsiä ja iltasellako paras aika. Itse tykkään kesäisin olla alasti rannoilla missä on pieni nähdyksi tulemisen riski. On ihana tyydyttää itseään taivasalla ja toivoa/pelätä tulla nähdyksi ja kuulluksi.
- tirkistelijänainen45
Entä miten suhtautuisit tai luulisit yleisesti miespaljastelijoiden suhtautuvan jos nainen tulisi ihan tykö ja alkaisi jutella tai jopa ehdottaisi panoa?
- Its.palj.
tirkistelijänainen45 kirjoitti:
Entä miten suhtautuisit tai luulisit yleisesti miespaljastelijoiden suhtautuvan jos nainen tulisi ihan tykö ja alkaisi jutella tai jopa ehdottaisi panoa?
Varmaan aika innostuneesti, jos eivät juokse karkuun. :)
On ne parhaita tilanteita ollut, missä nainen pysähtyy muutaman metrin päähän katselemaan tai kiertelee ja kaartelee lähemmäs muka huomaamattomasti, kunnes jää katselemaan jonkun pensaikon takaa. Harvinaisia ne on. Mut esim kerran nainen käveli hitaasti ohi metrin päästä, katseli kasvoja ja kalua vuorotellen. Oli jo menossa poispäin mutta pysähtyi parin kolmen metrin päässä ja kääntyi katselemaan. Siinä lensi voimalla! - Anonyymi
Haluaisin nuolla ja panna
- Anonyymi
Panisin
- tirkistelijänainen45
Voin kuvitella että on toisaalta huvittavaakin jos nainen kiertelee ja kaartelee muka huomaamattomasti. Jos vain joskus törmäisin paljastelijaan niin sitä tilannetta en missaisi. Jutskaamaan ainakin menisin. Joskus ollut vireillä tuntemattoman kanssa että sovitaan paikka missä hän paljastelisi. Mutta voisin kuvitella että sellainen sovittu juttu ei ihan vastaa aitoa ennalta arvaamatonta paljastelutilannetta.
- senh m
"tirkistelijänainen45", on erittäin mielenkiintoista kuulla, että miehisellä paljastelulla on myös naisellinen "peilikuva", halu nähdä miestä runkkaamassa.
Onko sinulla tai ap:llä hajuakaan, mistä ilmiö johtuu? Mitä teorioita on esitetty?
- tirkistelijänainen45
Täytyypä yrittää miettiä, mistä halu katsoa miehen paljastelua johtuu... Varmasti se että sen aistii kaikin tavoin että se on miehelle jännittävää ja kiihottavaa, tekee siitä myös itselle samanmoista. Ja onhan aina ihanaa nähdä kun mies nauttii ja on kiihottunut. Ja totutusta poikkeava ympäristö tekee tutusta asiasta kiehtovamman ja täysin vieras mies. Ehkä sitä on myös otettu että mies haluaa juuri minulle esitellä. Miehen rohkeus ja viriiliys tulevat myös esiin tällä tavoin.
- senh m
Kiitos arvioistasi! Rohkaisset itsesi näyttämään yhä useammin ja eri tilanteissa vittuasi, kun niin hyvin tunnet miehenkin maailman. Juuri sitä miehet haluavat nähdä tytöissä, mutta juuri sitä tytöt erityisesti peittelevät.
Meikkaamiseen, kampaukseen ja vaatetukseen käytetään aikaa ja rahaa, mutta näyttämällä vittuasi herätät monin verroin kiinnostusta. Ja ilahdutat miehiä, jotka pajastelevat, kun jäät katsomaan. Olet iiiiiihaaana! :) - kitty kat
Mua kiihottaa kovasti jos joku tuntemani mies runkkaa, paljastelee tms. Jotenkin se tunne, että tuo tekee sen juuri minua varten.. Se, että tiedän miltä se tuntuu, maistuu, se on ollut mun kädessä, suussa ja sisällä.. Tuntemattomalta on ehkä vaikeempaa ottaa sellaista vastaan, mutta jos jotenkin näyttää ettei tyyppi ole vaaraksi ja pystyy sen käytöksellään osoittamaan, niin sitten :) Itse ajattelin pikkusen vilauttaa uudenvuoden bileissä :)
- senh m
"kitty kat", anna uudenvuoden bileissä vittusi näkyä vähän enemmänkin. Uutenavuotena saa vähän hullutellakin. Ei siitä muut pahastu, mutta vähän kateellisia saattavat olla, kun olet huomion kohteena. Toivottavasti saat myös nähdä, kun tuttu mies runkkaa SINULLE. Moikka vaan! :)
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Tässä ketjussa selvästi sama tyyppi kirjoittaa useammalla nicillä, mut kuka? ;) Lukekaapa tarkkaan ja ajatuksen kanssa noita viestejä. Huomaatte varmasti samankaltaisen tyylin useissa erinimimerkkien viesteissä :)
- niin minäkin
epäiletkö että tässä ketjussa joku luulee olevansa nainen?
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
niin minäkin kirjoitti:
epäiletkö että tässä ketjussa joku luulee olevansa nainen?
Pois se minusta, huomaa vain selvästi, että parilla tyypillä on just samat maneerit tekstissään. No, voihan se olla, että kaikki vilauttelijat kirjoittavat samalla tyylillä ;)
- Its.palj.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Pois se minusta, huomaa vain selvästi, että parilla tyypillä on just samat maneerit tekstissään. No, voihan se olla, että kaikki vilauttelijat kirjoittavat samalla tyylillä ;)
No jospa herra paranoidi ilmoittaisi, keitä epäilee samoiksi? Minä olen aloittaja, enkä ole käyttänyt muita nimimerkkejä.
Ap - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Its.palj. kirjoitti:
No jospa herra paranoidi ilmoittaisi, keitä epäilee samoiksi? Minä olen aloittaja, enkä ole käyttänyt muita nimimerkkejä.
ApEi sinua, tyylisi ei ole sama kuin trollilla.
- Its.palj.
Vaikea sanoa, onko kirjoittajia monta vai kirjoittaako ja vastaako joku itselleen nimimerkeillä kitty kat ja senh m. Ketjun alkuperäinen idea oli kuitenkin, että minulta saa kysyä mitä tahansa. Kaikenlainen keskustelu on tietenkin tervetullutta mutta mielelläni näkisin, että palataan aiheeseen.
Ap - senh m
Olen eri kuin "kitty kat", mutta minua erityisesti viehättää, että hän on selvästi sivistynyt henkilö. Koska kestustelun luonne on yleensäkin rönsyilevä, vastailin hänenkin viesteihinsä.
En tällä pois sulje sitäkään, että sinäkin olet sivistynyt. Suhtauduin samoin kuin keskusteluun huoneessa, jossa on monta henkilöä. Ei siinä voi määrätä, missä aiheessa pysytään eikä, kuka kellekin vastaa. Poistun kuitenkin palstalta. Anteeksi, että tuotin häiriötä.- kitty kat
Kiitos kivasta luonnehdinnastasi! Palstan paranoidille tiedoksi, että tämä kitty on ihan vaan aito oma itsensä kitty, joka tykkää jutella täällä. Varmaan tämäkin ihan asiallinen ketju kohta poistuu, kun se järjetön jankuttaminen monipersoonista alkaa. Mukavaa uutta vuotta kaikille asiallisille. En usko, että koskaan live-elämässä olisin päässyt juttelemaan kenenkään itsensäpaljastelua harrastavan kanssa.
- siiselikkö
kitty kat kirjoitti:
Kiitos kivasta luonnehdinnastasi! Palstan paranoidille tiedoksi, että tämä kitty on ihan vaan aito oma itsensä kitty, joka tykkää jutella täällä. Varmaan tämäkin ihan asiallinen ketju kohta poistuu, kun se järjetön jankuttaminen monipersoonista alkaa. Mukavaa uutta vuotta kaikille asiallisille. En usko, että koskaan live-elämässä olisin päässyt juttelemaan kenenkään itsensäpaljastelua harrastavan kanssa.
Muista trolliohjeet!
- Ada Savosta
kitty kat kirjoitti:
Tarkoitatko, että naisena esiintymisestä kuittaileminen on tuomittavampaa kuin naisena esiintyminen? Relax, molemmat kuuluvat keskustelupalstoille kuin nenä persiiseen. Kyllä te molemmat tänne sovitte, ei tarvitse poistua ovet paukkuen.
- Its.palj.
Turhaa heittäytyä marttyyriksi. Kukaan ei pakota poistumaan palstalta, jatka toki juttua. Tarkoitin vain, josko niitä varsinaisia kysymyksiä tulisi lisää, mutta koska ei näytä tulevan niin keskustelu rönsytköön miten rönsyää. Hyvää uuttavuotta!
- voi olla niinki
Ada Savosta kirjoitti:
Tarkoitatko, että naisena esiintymisestä kuittaileminen on tuomittavampaa kuin naisena esiintyminen? Relax, molemmat kuuluvat keskustelupalstoille kuin nenä persiiseen. Kyllä te molemmat tänne sovitte, ei tarvitse poistua ovet paukkuen.
Kerroitpa nimimerkissäsi syynkin paranoidisuuteesi. Savossa kun kaikki yrittävät "narrata" toista, kukaan ei usko ketään. Muualla on toinen tapa, mut eihän varovainen savolainen sitä usko. Ku vois tulla ilmi, et on narrattu.
- Ada Savosta
voi olla niinki kirjoitti:
Kerroitpa nimimerkissäsi syynkin paranoidisuuteesi. Savossa kun kaikki yrittävät "narrata" toista, kukaan ei usko ketään. Muualla on toinen tapa, mut eihän varovainen savolainen sitä usko. Ku vois tulla ilmi, et on narrattu.
Minä en ole noita epäilyjä esittänyt, mutta sinä näköjään suhtaudut paranoidisesti savolaisiin.
- tirkistelijänainen45
Tunnistan tuonkin että tutun miehen vilauttelu ja paljastelu tuntuu kivalle. Tällä tavoin sen tutun ja turvallisen kanssa saa lisää vipinää ja jännitystä, varsinkin jos vilauttelu tapahtuu julkisilla paikoilla.
Senh m:lle vastaisin että naisen ei ole yhtä helppo vilautella ainakaan alapäätään. Miehen on helpompi..ottaa vain käteen. Naisen pitäisi tosiaan levitellä jalkojaan että kunnolla näkyisi. Siihen ei ole pokkaa. Kyllä siinä tulisi sellainen olo, että toiset ajattelee, että kuvittelen liikoja itsestäni. Entäs jos en miellytäkään näkijää.
Mites Ap sulla? Ajatteletko samoin että mietit toisten ajattelevan, että kuvittelet itsestäsi liikoja? Mietitkö heidän ajattelevan, että tuotako kannattaa esitellä? Mietitkö jos ulkoisesti et miellytäkkään? Osaatko sanoa minkä verran paljastelet pelkästään oman nautintosi takia tai minkä verran siinä on mukana sitä, että haluat muille tuottaa nautintoa?- Its.palj.
En mieti lainkaan, miellytänkö ulkoisesti vai en. Paljastelu on 100-prosenttisesti oman nautintoni ottamista. Jos joku sattuu katsomaan uteliaasti, se on toki plussaa, mutta en paljastellessa oleta tai odota, että se miellyttää ketään. 99 prosenttia naisista suhtautuu siihen välinpitämättömästi, nuivasti tai kielteisesti. Se prosentti innostuu ja se on kiva bonus.
Tietysti yritän silti esim pukeutua siististi, pysyä kunnossa ja olla suht harmittoman ja miellyttävän oloinen, etten pelästyttäisi ketään. Mutta en yritä uskotella, että paljasteluni olisi ketään muuta kuin minua varten pohjimmiltaan. - N 48
Työ paikallani on nuori poika harjotteliana, jäädään yleensä kaksin illalla kun muut ovat lähteneet. Meillä ei ole kun yksi pukuhuone kellarissa, pukukaapit ja yksi vc/ suihku. Poika ujosteli kun meni suihkuun vaikka huomasin heti seisovan munan kovana. Minulla ei ollut kun rinsikat ja pikkarit päällä kun tuli suihkusta vieläkin muna kovana. Tarjosin pojalle likööriä ja halusin katsoa kun hieroo munaansa, nolona hiero paksua. Sitten tuli harrastettua seksiä huoren kanssa, aluksi ei meinannut onnistua. Mutta kun opetti niin hyvä tuli. Iltasin harrastetaan vieläkin pikapamoja kun kerran 17v kelpaa. Töissä ei kukaan tiedä, kotona en kerro vaikka olenkin hyvällä päällä tyydytettynä.
- senh m
"tirkistelijänainen45", vastoin tarkoitustani en vielä päässytkään pois palstalta, koska vielä kommentoit minua. Anteeksi Ap!
Me miehet joudumme samoin koko ajan lähentyessämme naista pelkäämään, että emme saa vain pakkeja, vaan myös sosiaalisen rangaistuksen yliarviostamme, pilkkaa tytöltä, ehkä muiltakin. Pilkka antaa juuri ymmärtää, että olemme arvioineet itsemme liian korkealle.
Tilanne on siis sama kuin naisella, mutta nainen saa pilkkaa paljon harvemmin, koska luonnon järjestys on se, että tavattaessa nainen yleensä valitsee.
Joka tapauksessa KAIKESSA on vaara joutua "kiinni" itsensä yliarvioimisesta, oli kyse sitten pukeutumisesta, kampauksesta, meikkaamisesta tai vitun/kyrvän näyttämisestä. On otettava vain riski, muuten ei voi edetä. Maailma on täynnä vanhojapoikia/-piikoja, jotka eivät koskaan ole uskaltaneet ottaa riskiä.
Muuten olen sitä mieltä, että levittäessäsi jalkojasi ja näyttäessäsi reilusti paljasta vittuasi otat pienemmän riskin tulla moitituksi yliarvioinnista kuin mies, joka runkkaa kulliansa. Toivottavasti uusivuotesi tuo sinulle mieluisia asioita) :)- Its.palj.
Minusta jokainen, joka paljastaa itsensä ja odottaa saavansa positiivisen reaktion, pettää itseään todella pahasti. Positiivinen reaktio on plussaa, ja sitä tosiaan tapahtuu joskus, mutta normaalitilanne se ei ole. Siksi minusta paljastelu siinä epätoivoisessa uskossa, että joku vielä innostuu tai ilmeetön ohikulkija oikeasti sisimmässään piti näystä, on melko harhaista ajattelua.
Kuten olen sanonut, en yritä ahdistella naisia paljastelullani, mutta en yritä myöskään uskotella, että tekoni koettaisiin minään muuna kuin ahdisteluna.
Ap - kikkelinnäyt
Its.palj. kirjoitti:
Minusta jokainen, joka paljastaa itsensä ja odottaa saavansa positiivisen reaktion, pettää itseään todella pahasti. Positiivinen reaktio on plussaa, ja sitä tosiaan tapahtuu joskus, mutta normaalitilanne se ei ole. Siksi minusta paljastelu siinä epätoivoisessa uskossa, että joku vielä innostuu tai ilmeetön ohikulkija oikeasti sisimmässään piti näystä, on melko harhaista ajattelua.
Kuten olen sanonut, en yritä ahdistella naisia paljastelullani, mutta en yritä myöskään uskotella, että tekoni koettaisiin minään muuna kuin ahdisteluna.
AplTässä yksi suosikki/fantasia tilanteistani, pari nuorta tyttöä ehkä rahapulassaan tehneet diilin jonkun runkkarin kanssa katsomisesta, koskettelusta ja läsnäolosta.Aluksi toinen tyttö vetelee miehen kyrpää ja lopuksi mies itse runkkaa spermat tyttöjen väliin..tuollainen tilanne on tod kiihottava, siinä tietää varmasti voivansa näyttää kunnolla kullia ja runkata spermat nättien pimujen nähdessä kun tulee..olis myös mielenk tietää miten tähän kolmen henkilön tapaamis tilanteeseen ollaan
päädytty
http://xhamster.com/movies/947391/handjob_hidden_cam.html - tryppis
kikkelinnäyt kirjoitti:
lTässä yksi suosikki/fantasia tilanteistani, pari nuorta tyttöä ehkä rahapulassaan tehneet diilin jonkun runkkarin kanssa katsomisesta, koskettelusta ja läsnäolosta.Aluksi toinen tyttö vetelee miehen kyrpää ja lopuksi mies itse runkkaa spermat tyttöjen väliin..tuollainen tilanne on tod kiihottava, siinä tietää varmasti voivansa näyttää kunnolla kullia ja runkata spermat nättien pimujen nähdessä kun tulee..olis myös mielenk tietää miten tähän kolmen henkilön tapaamis tilanteeseen ollaan
päädytty
http://xhamster.com/movies/947391/handjob_hidden_cam.htmlEipä nuo tytöt näyttänyt kovin kiinnosuneita olevan.
- Its.palj.
Kaduilla nähdään tänä yönä, naiset. :)
Ap - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Minkä näköinen olet? Kerro myös pituus ja paino? Kuinka iso penis?
Minuakin kiinnostaisi kullisi pituus seisokissa... Sitten mietin että onko kukaan nainen/mies koskaan tullut ihan viereen tai jopa "auttanut" laukeamisessa muuten kuin vähän etäisemällä katselemisella? Ja kiihottaako sinua nimenomaan tuollainen vähän kummaksuva reaktio vai laukeaisitko kovempaa jos nainen/mies tulisi ihan viereen ja hyväilisi pallejasi, puhuisi tuhmia tms?
- Its.palj.
Kaluni pituus seisokissa on noin 18,5 cm. Eli melko normaali kalu kyseessä, ei katkarapu muttei megajättikyrpäkään. Ulkonäköäni en nyt tarkemmin viitsi kuvailla intimiteettisyistä.
On pari miestä tullut viereen auttamaan eli joskus olen ollut ollur paljastelemassa naisille mutta yllättäen viereen on tullut mies munaansa runkaten. Mikäs siinä sitten kuin yhdessä runkkaillen ja hiukan toisiammekin runkaten, kun nyt tilanne kerran oli molemmille sopivan kiimainen.
Naisen kohdalla varmaan yllättyisin kovasti, jos nainen tulisi luokse ja tarttuisi munaan ja todennäiköisesti sekä seisokki että laukeaminen olisi paljon hurjempaa sellaisessa tapauksessa. Laukean joka tapauksessa naisen katsellessa, oli reaktio sitten positiivinen tai negatiivinen, mutta niissä tapauksissa, kun nainen on jäänyt katsomaan läheltä, on kieltämättä sperma lentänyt aivan eri tavalla kuin muissa tilanteissa. Silloin myös yritän näyttää kaluani ja koko kehoani kunnolla, jos joku kerran haluaa katsoa.
Mieluiten siis nainen, mutta samanhenkinen mieskin kelpaa kyllä runkkuseuraksi niissä tilanteissa.- k:lla on väliä
Tuota tuota, paljastelussa olet varmaan pro, mutta kalun pituuden arvioinnissa amatööri, tai sitten vain halusit korostaa omaa vehjettäsi, jonka TIEDÄT huomattavasti keskivertoa isommaksi. 18,5cm näet ei todellakaan ole mikään normikalu, itse asias se lähentelee sitä megamoloa :)
- Its.palj.
k:lla on väliä kirjoitti:
Tuota tuota, paljastelussa olet varmaan pro, mutta kalun pituuden arvioinnissa amatööri, tai sitten vain halusit korostaa omaa vehjettäsi, jonka TIEDÄT huomattavasti keskivertoa isommaksi. 18,5cm näet ei todellakaan ole mikään normikalu, itse asias se lähentelee sitä megamoloa :)
Enpä ole paljon vertaillut mutta harvat livenä näkemäni munat ovat olleet suht samaa kokoa. Pari pienempää ja pari isompaa, mutta melkein kaikki samaa kokoa.
- jaettikyrpae
Its.palj. kirjoitti:
Enpä ole paljon vertaillut mutta harvat livenä näkemäni munat ovat olleet suht samaa kokoa. Pari pienempää ja pari isompaa, mutta melkein kaikki samaa kokoa.
Suomalaisten keskiarvoksi on saatu vähän tutkimuksista riippuen n. 13,5-15 sentin lukemia, eli neljä, tai jopa yli neljä senttiä keskivertoa pitempi kyllä tosiaankin on pikemminkin jättivehje kuin keskiarvokalu :)
- Its.palj.
Voi, voi, kun tuollainen rosa-m.m:n kaltainen nainen kävelisi vastaan, sellaiselle paljastaisin niin mielelläni. Sano missä ja sanon koska. :)
- Its.palj.
Sillä olen toki Lempäälässäkin paljastellut reissullani läpi Suomen. Teen niitä ainakin kerran kesässä. :D
- m6nju5by4tv3r
Rosa on mustakin ihan sairaan sexyn näkönen, ihmettelen tän palstan hörhöjä, jotka dissaa häntä.
- Its,palj.
m6nju5by4tv3r kirjoitti:
Rosa on mustakin ihan sairaan sexyn näkönen, ihmettelen tän palstan hörhöjä, jotka dissaa häntä.
Jep, noille kasvoille kun saisi laskea siemenensä. Nam, todella kiihottava nainen.
Its,palj. kirjoitti:
Jep, noille kasvoille kun saisi laskea siemenensä. Nam, todella kiihottava nainen.
No huh huh, kiitosta vain :D
- udeliaz
rosa-m.m kirjoitti:
No huh huh, kiitosta vain :D
Oot sä tosiaan -95 tai-96 syntynyt?
- udeliaz
rosa-m.m kirjoitti:
Noup, -94
Luinkohan sit jostain toisesta ketjusta väärin, kun muistelen, et kirjoitit olleesi 6v, kun Suomi siirtyi eurojen käyttöön....
udeliaz kirjoitti:
Luinkohan sit jostain toisesta ketjusta väärin, kun muistelen, et kirjoitit olleesi 6v, kun Suomi siirtyi eurojen käyttöön....
Ai, siinä tapauksessa olen vain kirjoittanut väärin :)
- udeliaz
rosa-m.m kirjoitti:
Ai, siinä tapauksessa olen vain kirjoittanut väärin :)
:) seksikäs olet joka tapaukses :)
- tirkistelijänainen45
Rosa sekoitti miesten päät..heti keskustelujen taso aleni ja joutui pois raiteiltaan.
- Its.palj.
Näinhän tuo taisi tehdä hetkeksi, heh. No palataan ruotuun. Mitä muuta tahtoisit tietää? Oli kipristelevän kiihottavaa kulkea viime yönä kalu kädessä ulkona.
tampereella aleksanterin kirkkopuistossa aikoinaan joku mies paljasteli itseään aika tiuhaan tahtiin, tyttökavereitten kanssa sitä pelättiin kun oltiin aivan lapsia ja se oli sellanen ihme turhunen vanha läski heebo. hyi :(
tietty sillon se mielikuva oli muutenkin tosi outo, mutten toivo törmääväni enää vastaavanlaisiin törkyisiin epäsiisteihin runkkareihin. eri tilanne olis se, jos olis jopa ihan miellyttävän näkönen paljastelija eikä tilanne olis ahdistava. saattaisin kyllä uteliaisuuttani jäädä katselemaan. otanhan mäkin alasti aurinkoo litukalla, eikä kukaan oo siitä mitään kummempaa huomauttanut ku vihellelly, ja ne pitkät, niin polttavat katseet... en tosin saa siitä minkäänlaista mielihyvää, eli en levittele itseäni muiden edessä, mutta haluan ottaa rusketukseni rajattomana. vähänniinkun jotkut haluaa kahvinsa tummana ja toiset käyttää maitoa.- Sungsung1
Mitäpä tekisit, jos puuhailusi sattuisi näkemään (työ)kaverisi tai jopa perheenjäsenesi?
- palj.nauttiva
olis katastrof
- Its.palj.
Työkaveri on kerran nähnytkin sattumalta ja se oli kiusallista mutta onneksi kaveri ei koskaan ottanut asiaa puheeksi myöhemmin. Perheenjäsenet tuskin osuvat reiteille, eivät sud samassa kaupungissa.
- Tetris_W.
Hei aloittaja.
Onko itsesi paljastelu sinulle ainoa ns. perversio, vai saatko mielihyvää muustakin epätavallisesta seksuaalisuudesta?
Minkä ikäisenä aloit haaveilla paljastelusta tai aloitit sen harjoittamisen?
Nuorempana olen törmännyt kaupungissa muutamaan paljastelijaan. Eräs ajoi autolla ihan viereeni hiljaisella kadulla, ilman housuja istuskeli. Toinen runkkaili itseään linja-autopysäkillä ja huuteli minulle seksuaalisia juttuja. Sain molemmista tosi kovia ahdistus- ja aggressio-oireita jälkikäteen. Kuljin linkkuveitsi taskussa pitkään ja haaveilin, miten potkisin vastaavan ajelijan auton ovet lommoille ja iskisin toista reiteen. Yleistin vihaani miehiin yleensä ja olin pitkään varsin katkera.
Että enpä voi kehua monienkaan naisten suhtautuvan kivasti tällaiseen!
Jos nykyään kohtaisin paljastelijan, riippuisi tilanteen turvallisuudesta miten suhtautuisin. Voisin ihan oikeasti vaikka jäädä katsomaan näytelmää, jos en kokisi uhkaa. Ikä ja kokemus tuovat uskallusta ja itsevarmuutta naisena.- palj.nauttiva
Nyrkkisääntönä voidaan pitää sitä että jos näet miehen kikulit paljaana kaikkein viimetteeks Se kimppuun käy,ei Se yksinkert nauti sellasesta,sehän pilais koko paljastelun idean ja nautinnon,tietysti tilanne voi monelle olla ahdistava ja pelottavakin ymmärrettävistä syistä,meitä kun on moneen junaan
- Its.palj.
Kaikki taisi alkaa aivan sattumalta varhaisessa murrosiässä. Muistan olleeni jossain metsässä tyydyttämässä itseäni omassa rauhassa, seisoskelin siinä silmät kiinni ja kun avasin ne, muutaman metrin päässä seisoi vanhempi nainen. En tiedä oliko hän marjastamassa vai vain kävelemässä metsässä mutta muistan samaan aikaan säikähtäneeni hirveästi ja kiihottuneeni laukeamiseen asti. Nainen jatkoi matkaansa hämillään ja niin minäkin.
Kaipa se tuosta kokemuksesta lähti. Meni siinä aikaa ennen kuin varsinaisesti paljastin itseäni tahallani ensimmäisen kerran. Ensin tyydyttelin itseäni metsässä ja siinä toivossa että tilanne toistuisi ja sitten aloin kai vähitellen hakea sitä muista paikoista. Aluksi pysyttelin kuitenkin sen verran piilossa että ei minua kukaan kyllä varmaan oikeasti olisi nähnyt ja enemmän se nähdyksi tulemisen mahdollisuus kiihotti. Jossain vaiheessa sitten tahallani "jäin kiinni rysän päältä" tietyissä tilanteissa ja huomasin että kiihotuin aina vain enemmän tullessani nähdyksi.
Siitä sitten astuin seuraavan askeleen. Nuorempana tein sitä hiukan enemmän vaikka en kauhean usein silloinkaan. Silloin kun en varsinaisesti paljastellut, kävin mielelläni esim uimassa jalassa tiukat uimahousut joihin runkkasin kalun puolijäykäksi ennen altaille tai rannalle menoa tai pesin puolikovaa kalua hitaasti ja näyttävästi uimahallin suihkussa muiden miesten tai naissiivoojien nähden.
Teini-iän jälkeen homma jäi joksikin aikaa mutta palasi muutaman vuoden tauon jälkeen sellaisena kuin se on nyt eli en tee sitä usein mutta joskus tuntuu että on pakko.
Ja en tiedä mitä tarkoitit erikoisemmilla haluilla tai taipumuksilla. Mikä lasketaan normaaliksi?
Missään tapauksessa minun ei kuitenkaan ole ollut koskaan aikomuksena käydä keneenkään käsiksi tai ahdistaa tarpeettomasti, vaikka ymmärrän että sellaisilta tunteilta joskus on vaikea välttyä. Etenkin jos paljastajan kohtaa hyvin nuorena, mutta sellaista minä en tee.
- Kallu Puutalo
En.
- escapist32
Kiinnostava aihe.
Voiko sulta kysyä, onko sulle tapahtunut esimerkiksi lapsena jotain. Vai onko siitä vaikea kirjoittaa? Mua on aina kiinnostanut, miksi joistakin tulee itsensäpaljastajia, onko heitä esimerkiksi jotenkin kohdeltu väärin lapsena? - Herr Tohtor
Millaisissa paikoissa paljastelet? Koska teit sen viimeksi? Kuvaile tyypillinen paljastuskertasi?
- Mentales cosas
Itsekin olen miettinyt tuon paljastelun perimmäistä syytä. Jotenkin on muotoutunut ajatus paljastelun yhdeksi syyksi sellainen että paljastelu on "varjotoimintaa" eli tiedostamattoman tai tiedostetun kokemuksen purkamista paljastelun muodossa. Esimekiksi vaikka että ko henkilön kokema jokin vaikea tai traumatisoiva kokemus etsii ulospääsyään mutta realisoituu paljastelukäytöksenä. Vielä toinen yritykseni selittää mitä tarkoitan, vaikkapa niin että ko henkilö on arka ja yksinäin osaamatta auttaa itseään pois tuosta kokemuksestaan muutoin kuin tuomalla sen esille paljastamalla itseään. Kyseinen henkilö saattaa myöskin osata kuvailla "sen asian" joka hänessä synnyttää paljastelun käyttäytymisen. Ihmisen toimintaa tai hänen suhtautumistaan ohjaavat elämän varrella koetut asiat: hyvät tai huonot. Joku huonon itsetunnon omaava henkilö näkee usein ympärillään vain kelvottomia, tyhmiä, idiootteja, sairaita, rumia jne jne. Kaikella on aina taustansa ihmisen käytöksessä.
- palj.nauttiva
No kai meitä paljasteluun taipuvaisia on kaikissa yhteiskuntaluokissa ja koulutus tasosta riippumatta opettajista duunariin,vaikea on sanoa tyhjentävästi mistä tämmönen nautinnon lähde juontaa juurensa.Onko tämä jotain kyvyttömyyttä sos suhteissa,kenties lapsuuden traumoja tms...vaikea on sanoa.Ainakin itselle tulee mahtava tunne kun paljas kova kyrpäni on naisen silmien edessä,tunnen kuinka pallinikin painavat kuin sonnilla kun nainen niitä tuijottaa..naisellisuus,naisen muodot,kauneus,olen huomannu että mitä nuorempi kauniimpi ja herkkupeppuisempi aikuinen nainen tulee vastaan sen kiihkeämpi paljastelu fantasia on,tulee pakottava tarve mainostaa elintäni ja kaiken huippukohtaa siemennestettä.
- Anonyymi
Olen myös itseensäpaljastaja , saan mahtavat siemensyöksyt kun runkkaan ja paljastan jäykkää kullini naisille . En ole käymässä keneenkään käsiksi, tämä paljastelu on vaan niin tavattoman kiihottavaa .
M 63 CD 💃💖- Anonyymi
kiinnostaa katsella ,olen mies. näytätkö minulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiinnostaa katsella ,olen mies. näytätkö minulle?
Mua saisi katsella...käytän erittäin läpinäkyviä uimahousuja...
- Anonyymi
Sama juttu täällä. Nautin todella, kun saan näyttää jäykän kullini naisille. Näytän myös kivekseni,jotka olen sitonut naisten käyttämillä hiuslenkeillä. Kyrpäni seisoo heti jäykkänä, kun olen paljastelupaikalla ottanut sen esiin. Kun nainen tulee kohdalle, kalu seisoo kivikovana. Kyllä naiset ovat ihania.
1-Suorakulmaisen kolmion ratkaisu?
2-Itsensäpaljastaja, entä jos kaikki on alasti, masentaako se sinua?- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://2790000.com/H/Nt92Z 👈
- Anonyymi
missä ja milloin sais ottaa suuhun ja kuinka isoa
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1162018Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1581494Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551357- 551138
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1601110Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811