Pian alkaa Tipaton Tammikuu, suosittelen!

Tipatonta!!

Tämä tapa on hyvä tapa!

Vietän itse aina tipattoman tammikuun ja siitä on vain pelkästään hyötyä. Suosittelen kaikille!

(Hei, te muut, jotka ette uskalla edes kokeilla, olkaa hiljaa, ei tarvita teisän kommentteja!)

Niin, on se niin, että tulee tipoteltua. Mutta kun ottaa tavaksi tämän tavan, niin pysyy aisoissa. Itse liityin tähän joukkoon ja juominen on vähentynyt suunnattomasti. Ei tule muinakaan kuukausina tipoteltua niin paljoa.

Liekö muilla kuin suomalaisilla tätä perinnettä?

Lukekaa Iltalehden juttu!

http://www.iltalehti.fi/elintavat/2013122817877294_el.shtml

16

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAkaTAkaTAkaTAka

      Olen ymmärtänyt tipattoman kuukauden olevan tarkoitettu lähinnä ongelmaisille.
      Sitähän ei tarvitse ne, jotka muutenkin ottavat harvoin, edes viininlasillista.

    • ....? eikö muuta?

      Tässä vastaus sinulle onneton:

      4. Tipattomalle ryhtyvät vain ne, joilla on alkoholiongelma

      Ei pidä paikkaansa. Vertausta voi hakea vaikka laihdutuskuureista. Moni täysin normaalipainoinen kokee välillä tarvetta miettiä ruokavaliotaan, ilman että hänellä varsinaisesti olisi ongelmia painon kanssa. Sama koskee suhdetta alkoholiin.

      Arvasin että tulee sinunlaisia tyhmiä kommentteja. Olet nyt kertonut, lopeta tähän kielteisyytesi.

      On se kumma: täällä yrittää rohkaista muita, ja aina on tää takapaka nälvimässä. Olisit hiljaa tai rohkaisit muita!!!

      • Yritetään yrittää

        Hyvä aloittaja!

        Tälläistä tarvitaan, - että joku muistuttaa!

        Kiitos sinulle!


    • Samaa mieltä

      Joo ihmeellistä.

      Jos Takataka ei juo, niin mitä h'nellä on puuttumista koko asiaan?

      Pätemisen tarvetta?

      Antaisi heidän joilla on ongelmia keskustella asiasta ja ei tulisi hurskastelemaan!!

    • Tempaus hyvä!

      Hyvä että on tämäntapaisia tempauksia!

      Sain aikoinani lopetettua tupakanpolton, kun oli samankaltainen "tempaus". Piti olla viikko polttamatta, - ja siitä se alkoi, se "polttamattomuus" jota on jatkunut nyt 30 vuotta. = oli hyvä "tempaus".

      Jos on riippuvainen alkohomaliinista, niin on hyvä että on tälläisiä! Saa rohkaisua. Jos on tosikuluttaja, niin voi olla että ei onnistu. - Mutta jos ei ole niin "vakava tapaus", niin voi onnistuakin!

      Mutta miksi ne, joilla ei ole ongelmia puuttuvat aiheeseen ja rupeavat irvuilemaan? Antaisivat muitten keskustella keskenään!

    • Hyvä hyvä!

      Tipaton tammikuu!

      Olen mukana!

    • Hohhoijaa

      Moninikki kuittailee itselleen. Jösses sua apinaa, huilaa jo. Tai ota ryyppy että relaat.
      Tipaton tammikuu ei todellakaan ole kaikille tarpeellinen, siinä oon samoilla linjoilla tatakatan tjn. kanssa. Mitä vetoo ett apina on Suomesta, liittää tänne suomalaislinkkejä ja on satavarmasti nikki niin-nol.

      • Tipatonta monelle!

        On hieno asia, että tälläisillä tempauksilla yritetään kannustaa ihmisiä ja tukea heitä, kun he yrittävät vähentää/lopettaa juomistaan.

        On myös ihan asia, että joku ruotsinsuomalainen tuo tämän asian esille tällä palstalla! Kiitos sinulle!

        Sille taas että täällä on näitä keljuilijoita, ei mahda mitään.

        Valitettavasti alaspäinvetäjiä riittää.
        Mitä näillekin keljuilijoille merkkaa, jos olisivat hiljaa ja antaisivat toisten keskustella, tai jopa kannustaisivat ajatusta?

        Ei voi kun valittaa.


    • den som spar...

      Minä en niin tarkalleen iskenyt rahojani jouluviinoihin, ettenkö vielä jokusen oluen saisi ostettua tammikuussakin.

      • Hohhoijaa

        Juuri näin :D
        Peukku sun kommentilles ylöspäin!
        Annetaan tuon suomensuomalaisen mainostaa moninikkisenä tipatonta tammikuutaan ja otetaan me poijaat ryyppy!


    • ruottinsuomalainen

      Ei taija tehdä kenellekkään vahinkoa olla yks kuukausi ilman alkoholia.
      Oli sit aloite suomesta tai ruottista...mehän ollaan kummankin maan kansalaisia joten mukaan tullaan,kiitos otan haasteen vastaan.

    • Sivusta seuraaja 20

      Täysin uskomatonta!

      Täällä aloittaja yrittää kannustaa,- ja nää tyypit "TAkaTAkaTAkaTAka", "Hohhoijaa" (= sama henkilö?) jauhavat p.....
      Täysin uskomatonta!

      Eikö teillä ole muuta elämässä? - Ei nähtävästi?

      Minusta on hieno asia:
      1) että Suomessa on tälläinen kampanja, mikä auttaa
      2) että ruotsinsuomalaisella palstalla kerrotaan tästä

      Jos te: "TAkaTAkaTAkaTAka", ja "Hohhoijaa" ette voi olla hiljaa tyhmine kannanottoinenne, niin ei voi kun vain valittaa, että teidänlaisia törppöjä tyhmiä on.

      Teille muille!
      Tämä on hieno asia! Ystäväni pääsi eroon alkoholiongelmastaan, - kiitos tämän kampanjan!
      Älkää välittäkö näitten kahden tyhmän ihmisen (heillä ei ole muuta elämässä kuin vaan tämä palsta) mielipiteistä!

      Googlatkaa tästä kampanjasta Suomen sivuilla!

      Mahtava juttu!

      • Fjfhvhngjjgjk

        Jösses, ta lugnt! "Ei voi kuin valittaa."
        Gör d men vänligen i någon annan plats.


      • en oo laumasielu

        Onhan niitä alkoholistiparantoloita sellaisille, jotka eivät älyä, milloin menee liiallisuuksiin ja osaa ottaa itseään niskasta kiinni ilman tuollaista massahysteriaa.

        Eikö olisi vielä parempi ihan puhdas kieltolaki, jos kerta itseltä järki puuttuu? Minä otan silloin kun otan ja olen ottamatta silloin kun ei huvita ottaa, olipa mikä kuukausi tahansa ja tekipä muut mikä heitä huvittaa.

        Typeriä tällaiset karkkipäivät, kanelipullapäivät, vohvelipäivät, tipattomat tammikuut...


    • Toiselle palstalle!

      Tällä palstalla ei kaivata hurreja, mee ite suomenruotsalaisten palstoille!

      Mitä sinä täällä riehut?

      Tai mee itse riikinruottalaisten juttuihin!

      • Ta lugnt

        Kuule moninikki / niin_nol /mikä lie suomensuomalainen, taisit saada vain neuvon ottaa rauhallisesti.
        Valittaminen sopii jollekin toiselle palstalle.
        Niin minä tuon viestin ymmärsin.
        Å vet va, ibland e lätte å bättre att säga nånting på annan språk ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe