Onko normaalia, että eskarilaisen hiki haisee välillä niinkuin aikuisella?
lapsen hikoilu
3
664
Vastaukset
- Janna
Mitäs ihmettä tuossa olisi. Oletkos huomannut, että jo pikkuvauvan sukkahiki saattaa haista kuin aikamiehellä?
- marina
eskarilainen alkaa jo lähestyä murkkuikää. toiset kehittyvät aikaisemmin kuin toiset ja myös hien eritys ja hajun voimistuminen lisääntyy toisilla ennen kuin toisilla.
nyt on hyvä aika alkaa opettaa lapselle entistä huolellisempaa hygieniaa ihan koko kropan hoitamisen suhteen. deodoranttia en vielä eskarilaiselle laittaisi, mutta sekin voi tulla jo parinvuoden kuluttua ajankohtaiseksi, jos hioki alkaa haista häiritsevästi.
nykyajan lapset kehittyvät koko ajan varhemmin ja varhemmin, ei ole enää ollenkaan outoa, että jo 9-10 vuotias on täysi murkku, niin henkisesti kun fyysisestikin. se on sääli, lapset eivät enää ehdi olla lapsia.
- katinka
Meidän lapsellamme alkoi hiki tuoksua 5-vuotiaana, olen käyttänyt lääkäreissä ja jokainen sanonut tilanteen olevan ihan ok. Itse kyllä pidän tätä poikkeavana, kun muilla lapsilla ei samaa ole ollut, lapseni käyttää Dove-deodoranttia ettei muut huomauttelisi asiasta. Itse mietin olisiko kyseessä hormonihäiriö????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628