wordpress

Kandee tehdä jotain.

Ei anna kirjautua, aivan sama millä selaimella yritän.

VIRHE: Evästeet on estetty tai selaimesi ei tue evästeitä. Sinun täytyy ottaa evästeet käyttöönkäyttääksesi WordPressiä.

8

1013

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • phpz

Kandee sallia evästeet.

• YSTAVA3

Virhe on WordPressissa, luultavasti pieni vaurio wp-adminin alueella. www.sinunsivut.fi/wp-login.php ei tuolloin auttaa.

Ratkaisu wp-adminin päivittäminen, tarkistaisin kuitenkin ensin päivitettävät tiedostot (esim. juuressa config.php, ettei siinä ole hakkerin "malicious injection" jne. … niin tein joskus ja selvisin suhteellisesti pienellä työllä.

• Dudiin8965
      • mitä_roskaa

Oletkos joku koronkiskurikokelas vai joku s-postiosoitteidenkerääjä vai mikä kun ei selvinnyt sivuston tarkoitus noilta kolmelta tekstisivulta?

http://www.haelainaa.net/yhteys/

Miksi keräät osoitteita, ja omat yhteystietosi puuttuvat sivulta kokonaan?

Ei herätä luottamusta.
        Hyvin hämäräperäisen ja epäilyttävän näköinen amatööriviritelmä.
        Kielenhuoltoakin paikkapaikoin kannattasi hieman suorittaa.

• Arvaustoimisto
        mitä_roskaa kirjoitti:

Oletkos joku koronkiskurikokelas vai joku s-postiosoitteidenkerääjä vai mikä kun ei selvinnyt sivuston tarkoitus noilta kolmelta tekstisivulta?

http://www.haelainaa.net/yhteys/

Miksi keräät osoitteita, ja omat yhteystietosi puuttuvat sivulta kokonaan?

Ei herätä luottamusta.
        Hyvin hämäräperäisen ja epäilyttävän näköinen amatööriviritelmä.
        Kielenhuoltoakin paikkapaikoin kannattasi hieman suorittaa.

Oliko selaimesta yksityinen/incognito-ikkuna käytössä? Toivottavasti oli. Tietenkin myös TORin kautta yhteys?

Jos sivusto näyttää kielenhuoltoa kaipaavalta, se on todennäköisesti alkujaan vieraskielinen ja sitten Google Translatorilla käännetty suomeksi. Muistithan lähettää omat yhteystiedot "kiskurille" :)

• Anonyymi

WordPressin ominaisuus tuo ettei evästeet ole sallittuna, tämän pystyy ratkaisemaan tyhjentämällä evästeet selaimesta. Tätä virhettä tulee satunnaisesti WordPressin kanssa. Apuja saa WordPressin kanssa saa täältä https://wpkonsultti.fi

• Anonyymi

Vajakilta kone hyllylle, kun on noin laiska opettelemaan sen käyttöä.

• Anonyymi

Vapunen k_o_l_l_i_m_a_a_t_t_o_r_i taas vauhdissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe