Mistä keulalle

Chevy-merkki?

Tänään tuli postia, että nyt se muuttuu....
Tämähän oli tiedossa jo keväällä.
Mutta mistä löytyisi keululla sopiva Chevy-merkki?
Ihan piruillakseni voisin laittaa, jos vanhan Daewoo merkin saisi helposti pois ja jostain löytuisi suoraan paikalle sopiva Chevy-merkki.
Lukikohan tuolla peräluukussa vielä Daewoo, senkin voisi muuttaa, jos sopiva merkki löytyy.
Autoa en kuitenkaan vaihda, niin tyytyväinen olen siihen. Hyvä ajaa eikä mitään huolia ole ollut...

Joten kokeneemmat vaan vinkkejä antamaan...
Rekisteriotettahan ei saa muutettua, mutta kukas sitä katselee - no katsastut mies korteintaan ja joskus ehkä poliisikin.... no niistä ei juuri tarvi välittää...

8

1666

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nubira

Ne logot mitkä siihen kuuluu saa tilaamalla CHEVROLETIN varaosatiskiltä.
      Imago nousi, se on varmaa!

• asia

! Imago laski !

• onnistuvan?

..pysäköin eilen Aleron viereen ja oikein katsoin, niin Aleron Chevy-merkki on sika saman kokoinenkuin Daewooni logo. Takana oleva Chevy-teksti hiukksen pienimpi, joten sopisi hyvin korvaamaan oman Daewooni tekstin.
      Milläs nuo merkit on kiinni?
      Saako ne pois helposti?

• Outsider

Alero on varsinaisesti Oldsmobile. Muutama vuosi sitten GM päätti, että kaikki GM-USA:n "arkiautot" myydään Euroopassa Chevrolet -merkin alla. Niinpä Suomeen tulleissa Aleroissakin on keulalla Oldsmobilen merkki (ei Chevroletin "rusettia"), ja perässä pelkkänä perustekstuurina "CHEVROLET". Huvittavaa oli, kun Aleron markkinointi Suomessa käynnistyi kertaamalla mainoksissa Chevroletin kunniakasta historiaa! Nyhän Oldsmobile alkaa jenkeissä olla jo historiaa Aleroineen yms.

• Jukka

Voit tilata vuoden vaihteen jälkeen Chevroletin merkin Daewoo-liikkeestä ihan normaalina varaosana

• välttämättä

Keulassa ainakin Tacumassa vm05 merkki on ihan eri paikassa kuin Daewoo merkki -04 malleissa.
        Miten nuo merkit ovat kiinni, jos siinä on jokin niitti/painike kiinnitys niin 05 Chevy-merkki ei sovi välttämättä.

• Lacetti 1.8 CDX
        välttämättä kirjoitti:

Keulassa ainakin Tacumassa vm05 merkki on ihan eri paikassa kuin Daewoo merkki -04 malleissa.
        Miten nuo merkit ovat kiinni, jos siinä on jokin niitti/painike kiinnitys niin 05 Chevy-merkki ei sovi välttämättä.

Miksi vaihtaa hienot ja perinteikkäät daewoo-logot ällöttäviin jenkkiletukka tunnuksiin.
        Niin tyytyväinen kuitenkin olen autooni jotta seuraavaksi vaihdan nubira farmariin

• Lacetti 1.8 CDX
        Lacetti 1.8 CDX kirjoitti:

Miksi vaihtaa hienot ja perinteikkäät daewoo-logot ällöttäviin jenkkiletukka tunnuksiin.
        Niin tyytyväinen kuitenkin olen autooni jotta seuraavaksi vaihdan nubira farmariin

Olen nyt ajannut Lacetti 1.8 CDX:llä 14000km, eikä mitään ongelmia ole ollut.
        Koeajaneet kaverini ovat kehuneet auton jämäkkää alustaa (mentiin soralla (minulle) pelottavan vauhdikkaasti ja auto pysyi uralla kuin tauti).
        Tähän mennessä ei ole kuin myönteisiä kokemuksia autosta.
        Täytyy katsoa kuika lämppäri pelittää talvella.
        Jos se toimii, niin kyllä on rahalle täydet vastineet.
        Minäkin olen harkinnut Nubira-farkkua seuraavaksi sitten kahden vuoden päästä kun on vaihdon aika.
        Ja sitten, minun mielestä merkki olisi voinut pysyä daewoona eikä kasvottomana chevynä.
        Jenkki-imago ei näinä päivinä ole kaikkein vahvimmillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      305
      1205
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      71
      855
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      783
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      663
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      652
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      41
      646
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      596
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      49
      565
    9. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      535
    10. 45
      527
    11. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      36
      512
    12. 32
      511
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      505
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      78
      463
    15. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    16. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      436
    17. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      432
    18. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      427
    19. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      401
    20. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      26
      384
    Aihe