Hei! Olisiko kellään tietoa tai kokemuksia Lauttasaaren eläinlääkäriasemasta Helsingissä? Millainen paikka on kyseessä, voisitteko suositella? Olemme muuttamassa kyseiseen kaupunginosaan ja mietimme, että siinä olisi lääkärit ainakin lähellä. Jokin hyvä paikka olisi kiva löytää, jossa voisimme käydä aina tarvittaessa, jos kissoille jotain tulee ja tietenkin rokotukset on aina hoidettava. Tai voisitteko suositella jotakin muuta eläinlääkäriä pääkaupunkiseudulla?
Lauttasaaren eläinlääkäriasema!
7
2518
Vastaukset
- 10+18
On kiva paikka. Voin lämpimästi suositella.
- yksi asiakas
Ihan ok asema, meille osuneet eläinlääkäritkin olleet mukavia ja asiantuntevia. Itse käytän asemaa perustoimenpiteisiin (rokotukset, hammaskivi, paikalliset tulehdukset). Lauttasaaren eläinlääkäriasema kuuluu S-ryhmän sopimuspaikkoihin, joten vihreällä kortilla saa bonusta. Hinnat keskitasoa tai hieman korkeammat.
- lemmikit
En suosittele, vaikka henkilökunta on ystävällistä. Hinnasto on huimaava, vanhan kissan tutkimukseen ja labrakokeisiin upposi 300 euroa. Felinasta ja HauMausta olen saanut asiantuntevampaa palvelua.
Vuosia sitten vähättelivät vanhan koiran vaivoja "teeskentelyksi" ja olisivat pistäneet vaikertavan koiran yöksi kotiin. Vein saman tien koiran yliopistolliselle klinikalle, jossa todettiin mm. vaikea maksavika ja koiralle tehtiin eutanasia. - kallis!!!
Hinnat selkeästi korkeammat kuin muualla ja myyvät aina "lisäpalveluita" eli aina joka käynnin yhteydessä pitäisi varata jo seuraava aika. Kävin kesällä niin olivat varaamassa vuoden vaihteeseen asti mulle aikaa ja oli noloa kieltäytyä koska en halua enään käydä.
- pettynyt7
Jooo en todellakaan suosittele ! Hinnat päätä huimaavia pelkästä käynnistä ja silmätipasta 105 euroa ! Ensin sanoivat kun kissalla oli silmässä karva että kissaherpes ja saatiin geeliä. Sitten kun ei mennyt ohi tulhedus niin olikin silmätulehdus ja tipat. Ja nyt väittävät että pitää mennä leikkaukseen kun on kuulemma entropium, eli silmäluomi kääntynyt silmään päin niin että karvat hankaavat. Ja edelleen on sama karva silmässä ! :(
- lemmikit
Hinnat ovat hirvittävät muillakin eläinlääkäriasemilla, vaikka olisi ihan rutiinitarkastuksista kyse, jo pelkät peruslabrat maksavat paljon. Näin olen nyt huomannut käydessäni parilla muulla eläinlääkärillä Larun lisäksi.
- Aboriginaali
Kalliimpi kuin monet muut. "Pakosta" olen käynyt kerran jokaisen kolmen koirani kanssa. Sillä hetkellä tuntui, ettei koiraan paneuduttu, koska oli niin kiirettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389