Suomi on ihan paska maa, jos totta puhutaa. Täällä on kylmät talvet ja pimeetä. Ihmiset täällä on erittäin sulkeutuneita, ahdistuneit ja masentuneit. Ulkomailla ihmiset on paljon sosiaalisempii. Suomi myös täynnä korpee ja itsekkin korvessa asun ja ainoa mitä täällä voi tehdä on juoda viinaa. Ei siis ihme, että täällä on paljon juoppoi eihän täällä voi muuta tehäkkään kun juopotella. Suomessa myös kaikki kielletää laissa. Ei siis ihme, että täällä masentuu ei täällä suomessa ole elämää. Tähän on kuitenkin ratkaisu laillistetaa kannabis niin sitten täällä ilosempii ihmisii. Samahan se on polttaako pilvee vai napsiiko xanoreit.
Suomessa masentuu
8
195
Vastaukset
- päivänselvää
Kaikki masentuneet ihmiset tietää tämän, ei sitä tarvi päivän selvää asiaa kerrata. (miinus nuo viinahuumejutut)
Suomeen syntyminen on kirous, eikä sitä täältä masentuneena ja väsyneenä kovin helposti pääse pois alottamaan uutta elämää paremmassa paikassa.- Psykiatririssanen
Muuttakaa pois korvesta juntit!
- kuolema tulisi jo
En voisi olla enempää samaa mieltä. Ei täällä oikeasti ole mitään muuta tekemistä kuin perskännien vetäminen säännöllisesti ja töissä käynti siinä välissä. Tää on vaan helvetin paskaa meininkiä.
Voi kun pääsis jotenkin ulkomaille, pysyvästi. Ei tulisi yhtään ikävä.
Ja kaikki vitun hipit ja maailmanpelastajamulkut, älkää tulko nyt aukomaan päätänne siitä että "niillä köyhillä afrikkalaisilla on varmaan vielä kurjempaa..." - 16+11
Samaa mieltä olen paitsi tuo viina ja huumeosasto ei ole totta minulle. No tuo korpiasia ei myöskään minua koske. Toisaalta korvessa voi olla myös sellaisia mukavia asioita joita ei kaupunkiseudulla ole ja pääseehän sitä kaupungissa käymään, ei Suomessa niin syvää korpea ole.
- Suomessa on hyvä
Täällä on vaikka mitä tekemistä jos vaan haluaa!!! Voi harrastaa urheilua, pelata konsoleja, seurata jääkiekkoa, käydä naisissa, pimeys on hyvä juttu eipähän kukaan näe jos ketä tulee vastaan eli saa olla rauhassa eikä tarvii pelätä terroristeja tai muita kusipäitä.. Jos huumeet laillistetaan niin kaikki sekoo entisestään ja tulee piripäitä enempi eli ei huumeille!!! Pidetään suomi vapaana niistä, mutta bordellit voisi laillistaa niin takapajulan juntit saisi muuta tekemistä eikä olisi näitä juntteja niin paljon.. Suomessa on paljon ahdasmielisiä ihmisiä enkä ihmettele miks ette keksi muuta tekemistä kuin juopottelun, silläkin rahalla saisi paljon muuta tekemistä eikä menisi terveys. Ohjeeni, muuttakaa pois korvesta juntit niin ei tartte valittaa oloanne siellä keskellä ei mitään. Se on teidän oma valintanne missä asutte ni oma syynne jos juotte terveytenne !?
- suomesmasentuu
Puhuin kannabiksen laillistamisesta en pirin tai muidenkaa vahvojen huumeiden laillistamisesta. Siitä kannabiksesta ei kenelläkään sekoo pää vai miks hollanti ei ole täynnä sekopäitä. Toisaalta kaikki huumetkin voitais laillistaa ja laittaa verolle niin saatais verotuloi enemmän ja rikollisten huumebisnes loppui... Tuskimpa jengi mitenkää hirveesti enemmän narkkais, kun olis laillisii. Tuotaniin ei voi itseasiassa noin vaan muuttaa muualle. Ei sossu lähtis mulle mistää helsingist kustantaa asuntoo jne. Pitää olla työpaikka, että pystyy muuttamaa pois. Työpaikkoja ei täältä enää löydykkää ja työttömyys kasvaa kokoajan lisää.
- Vaihtoehtoja on!
"Täällä on vaikka mitä tekemistä jos vaan haluaa!!! Voi harrastaa urheilua, pelata konsoleja, seurata jääkiekkoa, käydä naisissa, "
Oho, onpas siinä paljon vaihtoehtoja. - Surullista
Se on totta että Suomi on maailman kärkeä masennus ja itsemurhatilastoissa. Nämä siis asukaslukuun suhteutettuna mutta kamalaa se on, tässä maassa on todella paljon mielenterveysongelmista kärsiviä ja alkoholisteja. Tämä lähes koko vuoden jatkuva pimeys on kieltämättä hyvin masentavaa :( Vetää mielen matalaksi kenellä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658