kaikista ärsyttävin ja pahin hymiö on isku silmä hymiö.
En pidä hymiöistä
46
408
Vastaukset
- nipottaja oot ;)
Ai :D Mä tykkään niistä =) Suorastaan rakastan =)) On ne vaan niin veikeitä ja kertoo tunteista :)
- antaa noiden
nipottaa ;-).
Jatketaan me, siis ☛sinä ja minä☚.
Alko pirusti laulattaa ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ja naurattaa noi nipot ☺. - Jeah
antaa noiden kirjoitti:
nipottaa ;-).
Jatketaan me, siis ☛sinä ja minä☚.
Alko pirusti laulattaa ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ja naurattaa noi nipot ☺.=)) beibe
- Kertoo
mielikuvituksen puutteesta ja epävarmuudesta, jos ilman hymiöitä ei osaa itseään ja tunteitaan ilmaista. Hymiöt sitä paitsi menettää merkityksensä, jos niitä joka lauseeseen tunkee. Toinen omituisuus on huutomerkit, joita jotkut käyttää joka lauseessa. Tulee hysteerinen vaikutelma ihmisestä, jos joka lause pitää tehostaa kymmenellä huutomerkillä. Onneksi se mun hän ei liiallisesti hymiöitä tai huutomerkkejä viljele.
- Näin tehdään,
Jeah kirjoitti:
=)) beibe
miksi pitäs muuttua jokaisen vinkujan tahtoon ja haluun ☺.
- Pirtsakka peipponen :)
Kertoo kirjoitti:
mielikuvituksen puutteesta ja epävarmuudesta, jos ilman hymiöitä ei osaa itseään ja tunteitaan ilmaista. Hymiöt sitä paitsi menettää merkityksensä, jos niitä joka lauseeseen tunkee. Toinen omituisuus on huutomerkit, joita jotkut käyttää joka lauseessa. Tulee hysteerinen vaikutelma ihmisestä, jos joka lause pitää tehostaa kymmenellä huutomerkillä. Onneksi se mun hän ei liiallisesti hymiöitä tai huutomerkkejä viljele.
Ei millään pahalla, mutta oletko hieman kuivakka noin niin kuin ihmisenä?
- No kuitenkin
Kertoo kirjoitti:
joudut HÄNEN kirjoituksissaan hyväksymään ne hymiöt! Kerroppa sille Hänellekkin että hymiöt on kiellettyjen listalla, ja odota kuin käy.
Mikä mahtaa olla se kohtuullinen määrä? Yksi/viesti, vai rivitolkulla ♡♡♥♡♥♡♥♡♡? Häh? - En ole.
Pirtsakka peipponen :) kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta oletko hieman kuivakka noin niin kuin ihmisenä?
Osaan vain ilmaista tunteitani ja ajatuksiani ihan vain sanoillakin.
- en pidä hymiöistä
Meillä kaksi työntekijää käyttivät tuota hymiötä nainen ja mies ja jotenkin heillä muutenkin synkkasi hyvin =) Aina yhdistän kirjoitukset heihin missä vain on kyseiset hymiöt
- inhotusta
samat sanat.
- miksi et
pidä? ;)
- tosi on
Kammotuksia ovat :-|
- Heh, oon ajatellut
just samoin. Toinen mun inhokki on nauruhymiö liikaa käytettynä. Hymiöitä voi mun mielestä käyttää silloin tällöin kun siihen syytä on, mutta jatkuvasti käytettynä vaan ärsyttää ja kyllästyttää.
- No onko
nuo hihittelyt ja hahattelut parempia kirjotettuina?
Ei tosiaan, ne on kun teinit ois nurkan takana hihittelemässä. - ärsyttääääääääää
No onko kirjoitti:
nuo hihittelyt ja hahattelut parempia kirjotettuina?
Ei tosiaan, ne on kun teinit ois nurkan takana hihittelemässä.joo, muakin ne hihittelyt ärsyttää PALJON enemmän! >:-(
| | |
BOLD huutomerkki yrmiö
- kunhan pohdin
:)
Mä tykkään - 3+6
Minäkään en pidä, en oo koskaan pitänykkään. Naisethan noita enimmäkseen käytä mutta oon myös huomannu muutaman miehen käyttävän.Fbtä ei oo mutta aikoinan oli messenger, jonka hymiömeri sai mut raivoonsa.
- ;o))))))))
isku silmän ☺☺☺☺. Jospa ensin opettelisit kirjoittamisen ja sanojen järjestyksen jalon taidon, ja sen jälkeen tulisit kertomaan jotain ihan muuta kun hymiöistä!
- elä ny
(>^.^)>
- no en
kun ihmettelen vaan (*-*).
- pientä kisailua
no en kirjoitti:
kun ihmettelen vaan (*-*).
(p*-*)=OO=(*-*q)
- aapee3e
Sitten ne jotka jauhavat kirjoitusvirheistä täällä, minulle on itsellä aivan sama kunhan tulee ymmärretyksi. Sitä juuri tarkoitan, hymiöitä käytetään liikaa ja sen ymmärtää että joskus käyttää mutta niitä pitää tunkea täälläkin joka väliin. Tämä oli mielipiteeni hymiöistä ja jollain toisella voi olla toki erilainen ja sekin että toki on tärkeämpiäkin oikeita murheita kuin hymiöistä tms naukuminen.
- ihan kivasti
näkyy tulevan miinuksia hymiöiden puolesta oleville ;o)))). Osottaa kiinnostusta luettuun tekstiin.
Kiitos osanotoista ;o))).- Eräs ärsytyksen-
aiheuttaja on myös nuo, jotka koko ajan mussuttavat jostain miinuksista ja kuitenkin itse nakuttavat plussia ja miinuksia minkä kerkeävät. (Tähän sopisi pientä huvittuneisuutta ilmaiseva hymiö, hyi olkoon, mutta jääköön laittamatta.)
- Oleks topi?
Eräs ärsytyksen- kirjoitti:
aiheuttaja on myös nuo, jotka koko ajan mussuttavat jostain miinuksista ja kuitenkin itse nakuttavat plussia ja miinuksia minkä kerkeävät. (Tähän sopisi pientä huvittuneisuutta ilmaiseva hymiö, hyi olkoon, mutta jääköön laittamatta.)
Siis kirjotuksiako MUSSUTETAAN? Sun kannattas varmaa vaikka opetella noiden hymiöiden käyttö, kun et näy edes sitä teitävän että ruoka/jokin syötävä on se mitä MUSSUTETAN!
ps. montako miinusta olet tähänkin ketjuun MUSSUTTANU ;o)))))? - Sulle just laitoin
Oleks topi? kirjoitti:
Siis kirjotuksiako MUSSUTETAAN? Sun kannattas varmaa vaikka opetella noiden hymiöiden käyttö, kun et näy edes sitä teitävän että ruoka/jokin syötävä on se mitä MUSSUTETAN!
ps. montako miinusta olet tähänkin ketjuun MUSSUTTANU ;o)))))?yhden. Ole hyvä.
- Oleks topi?
Sulle just laitoin kirjoitti:
yhden. Ole hyvä.
Oi että KIITOOOOSSSS!!!!
http://icon.pixmac.com/4/smiley-devil-heart-vector-pixmac-icon-57602441.jpg
- ihmiset jotka
laittelee hymiöitä, niin sellasia ei voi ottaa vakavissaan. Kertoo älystä. Sama kuin sketsit, valmiiksi naurettuja.
- Kuiva höhö
Taidat olla aikamoinen puunaama! Sketseissä taustanaurua käytetään pääasiassa siitä syystä, että nauru tarttuu.
- apuuVVVA
Aivan järkyttävää joo, ei ole mitään sen järkyttävämpää ja l9ukkaavampaa kuin hymiöt. Kuolen, elvyttäkää, sydäri apuaaaaaaaaaaaa...
- Muuten okei mutta...
Asiasta kärrynpyörään; paikka, jossa hymiöt oikeasti ärsyttää on suora chatti esimerkikiksi jonkun nettikaupan/ muun ns. virallisen tahon yhteydessä. Kun kysymyksiisi vastaava myyjä tunkee hymiöitä joka lauseeseen, niin tulee joko kuva vähän liian ylipirteästä kaverista tai sitten alkaa tuntua siltä, että se olet flirtin kohteena.
- Virallisiin
Muuten okei mutta... kirjoitti:
Asiasta kärrynpyörään; paikka, jossa hymiöt oikeasti ärsyttää on suora chatti esimerkikiksi jonkun nettikaupan/ muun ns. virallisen tahon yhteydessä. Kun kysymyksiisi vastaava myyjä tunkee hymiöitä joka lauseeseen, niin tulee joko kuva vähän liian ylipirteästä kaverista tai sitten alkaa tuntua siltä, että se olet flirtin kohteena.
yhteydenottoihin ei missään nimessä hymiöitä.
Ne on tehtävä asiallisesti, aina korrektia käytöstapaa noudattaen. - hys älkää kertoko
Virallisiin kirjoitti:
yhteydenottoihin ei missään nimessä hymiöitä.
Ne on tehtävä asiallisesti, aina korrektia käytöstapaa noudattaen.Kerran sain epäasiallisen yhteydenoton. Se oli varmaan vahinko tai joku nyrjähdys väliaikaisesti. Ei yhtään sen ihmisen tapaista.
Nyt menen. Palaan ehkä illalla.
- Hymiöiden tarkoitus
Hymiöitä käytetään selventämään kirjoitetun tekstin mielialaa. Vaikkapa esim. pikku vittuiluun perään ;) niin lukija tietää, että sitä ei ollut pahalla sanottu.
- mininkertaista
niitä voidaan käyttää myös vitttuilun tehostamiseen jossa hymiöllä saadaan tarkoitus viellä pahemmaksi. :)
- Aivan.
mininkertaista kirjoitti:
niitä voidaan käyttää myös vitttuilun tehostamiseen jossa hymiöllä saadaan tarkoitus viellä pahemmaksi. :)
Jotkut tuntuu luulevan, että mikä tahansa menee läpi, kunhan vaan loppuun törkkää jonkun hymiön. Todellisuudessa viestin sävy muuttuu usein vaan enemmän vittuilevaksi.
- Ei v*ttuilua minusta
mininkertaista kirjoitti:
Kuka käsittää mitenkin. Minusta hymiöt pehmentävät viestiä. Kirjoitettu sanahan ei sisällä ilmeitä ja eleitä, joten hymiöt tuovat siihen sitä puolta.
- Ehkä vika
Aivan. kirjoitti:
Jotkut tuntuu luulevan, että mikä tahansa menee läpi, kunhan vaan loppuun törkkää jonkun hymiön. Todellisuudessa viestin sävy muuttuu usein vaan enemmän vittuilevaksi.
onkin sitten sinussa, kun otat kaiken vittuiluna.
- sivuhuomio
oliskohan ne v-tuilut parempi jättää kokonaan kirjoittamatta..
- En usko.
Ehkä vika kirjoitti:
onkin sitten sinussa, kun otat kaiken vittuiluna.
En suinkaan ota. Hymiöt on usein vähän sama asia kuin aloittaa "ei millään pahalla, ..." Noin sanoessa annetaan itselle ikään kuin lupa heittää mitä tahansa törkeyksiä. Esimerkkinä täällä juuri tuo eräs ketju.
- :(((((((((((((((((((
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):))))))
- myös.
Sana on vapaa ja hymiö
- banaani5
Kaikki ihmiset ovat erilaisia ja kirjoitustyylikin on erilainen ja oheisviestintä myös.
Miksi kilahtaa siitä jos joku kirjoittaa eri tavalla kuin itse ? - sua vaivaa
jokin tunne-elämän jähmeys, jäykkyys ja kylmyys? ;)
- On sulla ongelmat
Kaikella sitä pitää päätään vaivata. Saitko nyt tarpeeksi kannatusta/lohdutusta asiaasi, pääsetkö mitenkään asian yli tai ympäri että jotkut käyttää hymiöitä ? Tulee mieleen että jos joku ärsyyntyy jostain niin olemattomasta kuin hymiön käytöstä niin suuttuu kyllä muutenkin mitättömistä asioista. Terapiaan vaan..
- en minäkään pidä
enkä käytä..mutta ei mua pätkääkään häiritse, käyttääkö joku hymijöitä..pääasia että pointti tulee edes suunnilleen selväksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006