Evolutionistin tie valheesta totuuteen.

Evoluutioteorian mukaan ihminen on vain eläin. Kuitenkaan tiettävästi yksikään evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä. Tässä näkyy ristiriita, joka heillä on sen välillä, mitä he julistavat ja mitä he sisimmässään todella kokevat.

Ja jos evoluutioajattelussa mennään vielä pitemmälle, niin ihminen on vain materiaa, atomeja ja sähköimpulsseja. Elämä ja tietoisuuskin ovat sen mukaan vain aineen ominaisuuksia, kuten painovoima.

Evolutionistit joutuvat tässä entistä syvempään ristiriitaan oman itsensä kanssa. He istuvat yhtä aikaa kahdella pallilla. He sanovat ihmistä aineeksi ja elämää aineen ominaisuudeksi, mutta samalla elävät itse kuitenkin siten, kuin ihminen olisikin jotain paljon enemmän kuin vain pelkkää ainetta ominaisuuksineen. He saattavat esim. puhua suureen ääneen ihmisoikeuksista, sen sijaan, että puhuisivat eläimen tai aineen oikeuksista, kuten heidän evoluutio-oppinsa mukaisesti pitäisi pikemminkin tehdä.

Sisimmässään he tiedostavat, että ihmisessä on kysymys kokonaan muusta kuin aineesta ja aineen ominaisuuksista. Tämä johtuu siitä, että jo luodessaan ihmisen, Jumala on pannut hänen sisimpään tämän tietoisuuden.
Jumalfobia "pakottaa" evolutionistin kuitenkin tukahduttamaan tämän Jumalan äänen hänessä. Niinpä hän pukee kasvoilleen evoluutio-naamarin ja julistaa evoluutio-oppia ja että Jumalaa ei tarvita mihinkään.
Mutta naamarin takana on kätkettynä inhimillinen ihminen kaikkine tunteineen, ajatuksineen ja moraaliarvoineen.

He lymyävät evoluutio-naamarin takana aivan kuin ensimmäiset ihmiset, Aatami ja Eeva, jotka yrittivät piiloutua Jumalalta ja peittivät alastomuutensa viikunan lehdillä.

Mutta aivan kuten Aatamin ja Eevan pakomatka päättyi kiinni joutumiseen, samoin tulee päättymään myös evolutionistien pakomatka ja kaksoiselämä.
Tulee aika, jolloin he joutuvat seisomaan kaikkivaltiaan Jumalan kasvojen edessä ja silloin tuo naamari repäistään pois heidän kasvoiltaan. Evoluution keppihevosella ratsastaminen päättyy ja jokaisen on tunnustettava, että Jeesus Kristus on Herra. Viimeistään silloin myös jokainen joutuu myöntämään, että Jumala on todellinen, kaiken Luoja, kaiken totuuden ja moraalin määrittäjä.

"Sentähden onkin Jumala Hänet (Jeesuksen) korkealle korottanut ja antanut Hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra." (Fil.2:9-11)

37

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ""He saattavat esim. puhua suureen ääneen ihmisoikeuksista, sen sijaan, että puhuisivat eläimen tai aineen oikeuksista, kuten heidän evoluutio-oppinsa mukaisesti pitäisi pikemminkin tehdä.""

Mutta hyvin moni ihmisistä puhuukin eläinten ja aineen oikeuksista. Sini Saarela istui Venäjällä linnassa puolustaessaan aineen (maapallon luonnonvaroja). Myöskin eläinsuojeluyhdistytksiä on maailma pullollaan.

Toki on ihmisiä jotka eivät näistä välitä, mutta on myös ihmisiä jotka eivät välitä edes ihmisistä. Joten ontuu taas tuo avauksesi.

• xxxxx Toki on ihmisiä jotka eivät näistä välitä, mutta on myös ihmisiä jotka eivät välitä edes ihmisistä. Joten ontuu taas tuo avauksesi. xxxxxx

Koska sekä ihminen että tiiliskivi ovat kumpikin vain ainetta, joissa kummassakin on aineen ominaisuuksia, niin pitäisikö sinun mielestäsi kummallakin olla samat oikeudet?
        Jos ihmisillä pitäisi olla enemmän oikeuksia, niin millä perusteella?

• Jaakob kirjoitti:

xxxxx Toki on ihmisiä jotka eivät näistä välitä, mutta on myös ihmisiä jotka eivät välitä edes ihmisistä. Joten ontuu taas tuo avauksesi. xxxxxx

Koska sekä ihminen että tiiliskivi ovat kumpikin vain ainetta, joissa kummassakin on aineen ominaisuuksia, niin pitäisikö sinun mielestäsi kummallakin olla samat oikeudet?

Niin että tiiliskivellä ja ihmisellä samat oikeudet? :D Minä en nyt oikein tiedä itkisikö, vai nauraisi.

Samat oikeudet mihin? Määrittele tarkemmin tuo oikeus johonkin.
        Ihmisillä on vastuu tästä maapallosta sen takia että tulevatkin sukupolvet voisivat täällä elää hyvää elämää, koska se on heidän ainoa elämänsä.
        Sinäkö ulkoistaisit ympäristöstä huolehtimisenkin jumalallesi.

• tieteenharrastaja
        Jaakob kirjoitti:

xxxxx Toki on ihmisiä jotka eivät näistä välitä, mutta on myös ihmisiä jotka eivät välitä edes ihmisistä. Joten ontuu taas tuo avauksesi. xxxxxx

Ihmisillä pitäisi:

"Jos ihmisillä pitäisi olla enemmän oikeuksia, niin millä perusteella?"

Ihmiset ovat keskenään yleensä (parlamentaarisesti) sopineet siitä, että elävillä olioilla on enemmän oikeuksia kuin elottomilla sekä ihmisillä enemmän kuin muilla elävillä.

Meidän kahden mielestä syy moiseen sopimiseen on Jumalan vaikutus ihmisiin. Sinä pidät sitä tieteellisesti todistettuna, mutta minä en.

• tieteenharrastaja kirjoitti:

Ihmisillä pitäisi:

"Jos ihmisillä pitäisi olla enemmän oikeuksia, niin millä perusteella?"

Ihmiset ovat keskenään yleensä (parlamentaarisesti) sopineet siitä, että elävillä olioilla on enemmän oikeuksia kuin elottomilla sekä ihmisillä enemmän kuin muilla elävillä.

Meidän kahden mielestä syy moiseen sopimiseen on Jumalan vaikutus ihmisiin. Sinä pidät sitä tieteellisesti todistettuna, mutta minä en.

xxxx Ihmiset ovat keskenään yleensä (parlamentaarisesti) sopineet siitä, että elävillä olioilla on enemmän oikeuksia kuin elottomilla sekä ihmisillä enemmän kuin muilla elävillä. xxxxxx

Ihmisen elämällä siis onkin ihmisten mielestä eri asema kuin eläimen elämällä ja elottoman aineen ominaisuudella, kuten painovoimalla!
        Evolutionistit siis tekevät väärän rinnastaessaan ihmisen elämän samaksi kuin aineen ominaisuus!!!

xxxxx Meidän kahden mielestä syy moiseen sopimiseen on Jumalan vaikutus ihmisiin. Sinä pidät sitä tieteellisesti todistettuna, mutta minä en. xxxxx

Se, mikä on tieteellistä ja mikä ei, on ihmisen laatima määritelmä.
        Minä uskon siihen, mitä Jumalan sana sanoo ihmisen asemasta Raamatussa:

"Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi Hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät.
        Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi, ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet." (1.Moos.1:27-28)

• weccu kirjoitti:

Niin että tiiliskivellä ja ihmisellä samat oikeudet? :D Minä en nyt oikein tiedä itkisikö, vai nauraisi.

Samat oikeudet mihin? Määrittele tarkemmin tuo oikeus johonkin.
        Ihmisillä on vastuu tästä maapallosta sen takia että tulevatkin sukupolvet voisivat täällä elää hyvää elämää, koska se on heidän ainoa elämänsä.
        Sinäkö ulkoistaisit ympäristöstä huolehtimisenkin jumalallesi.

xxxxxx Samat oikeudet mihin? Määrittele tarkemmin tuo oikeus johonkin.
        Sinäkö ulkoistaisit ympäristöstä huolehtimisenkin jumalallesi xxxxxx

Jos ihminen on vain pelkkää ainetta, kuten evolutionistit väittävät, niin silloin ihmisellä ei ole vastuuta yhtään mistään sen enempää kuin tiiliskivelläkään on vastuuta maapallosta.

• Jaakob kirjoitti:

xxxxxx Samat oikeudet mihin? Määrittele tarkemmin tuo oikeus johonkin.
        Sinäkö ulkoistaisit ympäristöstä huolehtimisenkin jumalallesi xxxxxx

Jos ihminen on vain pelkkää ainetta, kuten evolutionistit väittävät, niin silloin ihmisellä ei ole vastuuta yhtään mistään sen enempää kuin tiiliskivelläkään on vastuuta maapallosta.

Aineellisuus ei poista vastuuta.

• vveccu
        weccu kirjoitti:

Aineellisuus ei poista vastuuta.

Vastuuta? keksit omias.
        Kukaan ei ole sinulle vastuussa.

• tieteenharrastaja
        Jaakob kirjoitti:

xxxx Ihmiset ovat keskenään yleensä (parlamentaarisesti) sopineet siitä, että elävillä olioilla on enemmän oikeuksia kuin elottomilla sekä ihmisillä enemmän kuin muilla elävillä. xxxxxx

Ihmisen elämällä siis onkin ihmisten mielestä eri asema kuin eläimen elämällä ja elottoman aineen ominaisuudella, kuten painovoimalla!
        Evolutionistit siis tekevät väärän rinnastaessaan ihmisen elämän samaksi kuin aineen ominaisuus!!!

xxxxx Meidän kahden mielestä syy moiseen sopimiseen on Jumalan vaikutus ihmisiin. Sinä pidät sitä tieteellisesti todistettuna, mutta minä en. xxxxx

Se, mikä on tieteellistä ja mikä ei, on ihmisen laatima määritelmä.
        Minä uskon siihen, mitä Jumalan sana sanoo ihmisen asemasta Raamatussa:

"Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi Hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi Hän loi heidät.
        Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi, ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet." (1.Moos.1:27-28)

Itse teet väärin valehdellessasi sitkeästi tuollaista:

"Evolutionistit siis tekevät väärän rinnastaessaan ihmisen elämän samaksi kuin aineen ominaisuus!!!"

Evoluutiobiologit tietävät hyvin erot elottoman ja elävän sekä ihmisen ja eläimen tietoisuuden välillä. Eivät nuo erot siitä katoa, että ne perustuvat kiistattomasti aineen ominaisuuksiin. Eivätkä ne mitenkään aukottomasti Luojaa todista.

"Minä uskon siihen, mitä Jumalan sana sanoo ihmisen asemasta Raamatussa."

Myös tuo on ihmisen tekemä tulkinta ihmisen kirjoittamasta vanhasta tekstistä.

• Holy Ghost

Jaakob olet itse kehittänyt ajatuksen, että jumalaton maailmankuva automaattisesti tarkoittaa, että ihminen jotenkin kummallisesti menettää arvonsa. Sinun mukaasi ilman jumalaa, ihminen ja tiiliskivi ovat yhtäkkiä aivan sama asia, etkä perustele asiaa mitenkään muuten kuin uskonnottomuudella. Tämähän on aivan käsittämättömän järjetöntä ajattelua.

• xxxxx Jaakob olet itse kehittänyt ajatuksen, että jumalaton maailmankuva automaattisesti tarkoittaa, että ihminen jotenkin kummallisesti menettää arvonsa. Sinun mukaasi ilman jumalaa, ihminen ja tiiliskivi ovat yhtäkkiä aivan sama asia, etkä perustele asiaa mitenkään muuten kuin uskonnottomuudella. Tämähän on aivan käsittämättömän järjetöntä ajattelua. xxxxxx

En minä ole sitä keksinyt, vaan evolutionistit. Heidän oppinsa mukaan ihminen on vain ainetta ja elämä on aineen ominaisuus kuten painovoima.
        Siitä seuraa, että ihminen ja aine olisivat evoluutioteorian mukaan samanarvoisia.

Mutta kuten aloituksessani sanoin, evolutionistit istuvat kahdella pallilla samanaikaisesti. He pitävät ihmistä vain aineena, mutta samanaikaisesti eivät hyväksy sitä, että ihmistä kohdeltaisiin kuten pelkkää ainetta.

• Jaakob kirjoitti:

xxxxx Jaakob olet itse kehittänyt ajatuksen, että jumalaton maailmankuva automaattisesti tarkoittaa, että ihminen jotenkin kummallisesti menettää arvonsa. Sinun mukaasi ilman jumalaa, ihminen ja tiiliskivi ovat yhtäkkiä aivan sama asia, etkä perustele asiaa mitenkään muuten kuin uskonnottomuudella. Tämähän on aivan käsittämättömän järjetöntä ajattelua. xxxxxx

En minä ole sitä keksinyt, vaan evolutionistit. Heidän oppinsa mukaan ihminen on vain ainetta ja elämä on aineen ominaisuus kuten painovoima.
        Siitä seuraa, että ihminen ja aine olisivat evoluutioteorian mukaan samanarvoisia.

Mutta kuten aloituksessani sanoin, evolutionistit istuvat kahdella pallilla samanaikaisesti. He pitävät ihmistä vain aineena, mutta samanaikaisesti eivät hyväksy sitä, että ihmistä kohdeltaisiin kuten pelkkää ainetta.

""Siitä seuraa, että ihminen ja aine olisivat evoluutioteorian mukaan samanarvoisia""
        Periaatteessa sinä olet oikeassa, sillä esimerkiksi tuo sinun kovasti esille tuomasi tiiliskivi on koko maapallon biodiversiteetin kannalta saman arvoinen kun ihminen.
        Maapallo ei oikeastaan tarvitse kumpaakaan.
        Mitä ihminen omahyväisyydessään itse tästä ajattelee, onkin sitten toinen juttu.

• Jaakob kirjoitti:

xxxxx Jaakob olet itse kehittänyt ajatuksen, että jumalaton maailmankuva automaattisesti tarkoittaa, että ihminen jotenkin kummallisesti menettää arvonsa. Sinun mukaasi ilman jumalaa, ihminen ja tiiliskivi ovat yhtäkkiä aivan sama asia, etkä perustele asiaa mitenkään muuten kuin uskonnottomuudella. Tämähän on aivan käsittämättömän järjetöntä ajattelua. xxxxxx

> Siitä seuraa, että ihminen ja aine olisivat evoluutioteorian mukaan samanarvoisia. <

Häpeisit edes mutta kun et perkeIe osaa.

• Totuudentorvettaja

"Kuitenkaan tiettävästi yksikään evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä."

Ihminen on eläimistä älykkäin ja lajille on tyypillistä suojata omia jäseniään. Sitä paitsi useimmat "evolutionistit" haluaisivat parantaa eläinten kohtelua, kun taas uskovaisryhmät haluavat viillellä niiltä ilman tainnutusta kaulat

"He sanovat ihmistä aineeksi ja elämää aineen ominaisuudeksi, mutta samalla elävät itse kuitenkin siten, kuin ihminen olisikin jotain paljon enemmän kuin vain pelkkää ainetta ominaisuuksineen. "

No verratuna esimerkiksi kiveen tai ruohoon, ihmisillä ja eläimillä on tuntoaisti ja kyky tuntea tuskaa, sekä ainakin ihmisillä tietoisuus. Tämän takia "parempi" kohtelu on perusteltua. Toisekseen riippumatta valmistusmateriaalistaan ihmiset (ja eläimetkin) ovat suurempi kokonaisuus, kuin kasa hiiltä ja vettä. Onko sinulla jotain vaikeuksia hahmottaa tätä?

Sitä paitsi eihän autoa tai taloakaan kohdella niinkuin kivenmurikkaa.

• xxxxx No verratuna esimerkiksi kiveen tai ruohoon, ihmisillä ja eläimillä on tuntoaisti ja kyky tuntea tuskaa, sekä ainakin ihmisillä tietoisuus. Tämän takia "parempi" kohtelu on perusteltua. Toisekseen riippumatta valmistusmateriaalistaan ihmiset (ja eläimetkin) ovat suurempi kokonaisuus, kuin kasa hiiltä ja vettä. Onko sinulla jotain vaikeuksia hahmottaa xxxxx

Tässä näkyy taas selvästi "takinkääntämistemppu"
        Kun istutaan kahdella eri pallilla, voidaan pallia vaihtaa aina tarpeen mukaan. Välillä ihminen on vain pelkkää ainetta, toisella kertaa hänellä onkin tuntoaisti, kyky tuntea tuskaa jne.

• Totuudentorvettaja
        Jaakob kirjoitti:

xxxxx No verratuna esimerkiksi kiveen tai ruohoon, ihmisillä ja eläimillä on tuntoaisti ja kyky tuntea tuskaa, sekä ainakin ihmisillä tietoisuus. Tämän takia "parempi" kohtelu on perusteltua. Toisekseen riippumatta valmistusmateriaalistaan ihmiset (ja eläimetkin) ovat suurempi kokonaisuus, kuin kasa hiiltä ja vettä. Onko sinulla jotain vaikeuksia hahmottaa xxxxx

Tässä näkyy taas selvästi "takinkääntämistemppu"
        Kun istutaan kahdella eri pallilla, voidaan pallia vaihtaa aina tarpeen mukaan. Välillä ihminen on vain pelkkää ainetta, toisella kertaa hänellä onkin tuntoaisti, kyky tuntea tuskaa jne.

"Välillä ihminen on vain pelkkää ainetta, toisella kertaa hänellä onkin tuntoaisti, kyky tuntea tuskaa jne. "

Nämä eivät ole mitenkään toisiaan poissulkevia asioita. Autokin on teräsmöykky, joka kiitää kahtasataa. Vaikka teräksen ei pitäisi itsestään kulkea mihinkään, ei tässäkään normaali ihminen näe mitään ongelmaa. Samaten ihminen ON ainetta ja ihmisellä ON tuntoaisti.

Minulla alkaa mennä jaksaminen sinun lapsentasoisten viisastelujesi kanssa.

• Totuudentorvettaja kirjoitti:

"Välillä ihminen on vain pelkkää ainetta, toisella kertaa hänellä onkin tuntoaisti, kyky tuntea tuskaa jne. "

Nämä eivät ole mitenkään toisiaan poissulkevia asioita. Autokin on teräsmöykky, joka kiitää kahtasataa. Vaikka teräksen ei pitäisi itsestään kulkea mihinkään, ei tässäkään normaali ihminen näe mitään ongelmaa. Samaten ihminen ON ainetta ja ihmisellä ON tuntoaisti.

Minulla alkaa mennä jaksaminen sinun lapsentasoisten viisastelujesi kanssa.

>Minulla alkaa mennä jaksaminen sinun lapsentasoisten viisastelujesi kanssa.

60-luvun Batman-leffan arvostelussaan HS:n Leena Virtanen totesi, että Batman ja Robin ovat siinä älyltään kuusivuotiaan tasolla.

Eli jos nyt nätisti sanotaan, Jaakob on ikään kuin palstan Batman. Ja syntiä vastaanhan kumpikin taistelee.

• >Evoluutioteorian mukaan ihminen on vain eläin. Kuitenkaan tiettävästi yksikään evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä.

Vähänpä tiedät, mutta senhän tiesimme.

Evolutionisteista en tiedä, mutta mulle kyllä kelpaisi se kohtelu jonka meidän koira ja kissa saavat. Harva ihminen lienee yhtä onnellinen kuin ne. Hyvänä pidetään ja kaikesta huolehditaan. "Tytöt" voivat keskittyä itsensä toteuttamiseen ja keskinäiseen hauskanpitoon.

• Purr purr purr ... Hiski, olisiko pakastimessa vielä niitä valkoviinipähkinähiiriä?

• huutonaurua

»Evoluutioteorian mukaan ihminen on vain eläin. Kuitenkaan tiettävästi yksikään evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä.»

Ei varmaankaan mikään muukaan eläin halua kohdella kuten KREATIONISTIT kohtelevat eläimiä.

Kaikki eivät kuitenkaan kohtele eläimiä ollenkaan huonosti.

• xxxxx Kaikki eivät kuitenkaan kohtele eläimiä ollenkaan huonosti xxxxx

Siitä huolimatta kukaan evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä, vaikka väittääkin, että ihminen on eläin. Siinä se ristiriita.

• Totuudentorvettaja
        Jaakob kirjoitti:

xxxxx Kaikki eivät kuitenkaan kohtele eläimiä ollenkaan huonosti xxxxx

Siitä huolimatta kukaan evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä, vaikka väittääkin, että ihminen on eläin. Siinä se ristiriita.

Niin ja kukaan ei halua tulla kohdelluksi kuin keskitysleirivanki, mutta kreationistilogiikan mukaan keskitysleirivangit eivät ole ihmisiä? Vai ovatko kreationistit sitä mieltä, että he haluavat tulla kohdelluiksi kuin keskitysleirivangit? Vai onko tämä Jaakobin höpinä täysin aivotonta, mahdollisesti häiriintyneen mielen oksennusta?

• Jaakob kirjoitti:

> Siitä huolimatta kukaan evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä, vaikka väittääkin, että ihminen on eläin. Siinä se ristiriita. <

Riippuu siitä mistä eläimestä on kyse. Kohteletko itse kaikkia eläimiä samalla tavalla?

• Epäjumalienkieltäjä
        Jaakob kirjoitti:

"Siitä huolimatta kukaan evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä, vaikka väittääkin, että ihminen on eläin. Siinä se ristiriita."

Ei eläimet ole samanarvoisia. Ei meillä ole samoja sääntöjä kastemadolle ja karhuille eikä toisaalta karhuille ja ihmisille.

Maailmasi on niin umpimustavalkoinen, että sinulla ei ole minkäänlaista suhteellisuudentajua.

• Jaakob kirjoitti:

Onsko sulla todella noin jättiläismäisiä vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?

Miten saatat edes toivoa että sanomaasi kuunneltaisiin, jos sinä itse et lainkaan keskity siihen mitä muut sinulle vääntävät?

Tämä on tosin kiihkouskovaisten perinteinen harha: Minä valaistunut kerron sinulle kuinka asiat todella ovat, ja sinä kuuntelet kiltisti miten tuomitsen nykyisen elämäsi ja ajattelusi. Se vain ei toimi enää kuin hyvin harvojen, kuupastaan valmiiksi häröisten ihmisten kohdalla.

• naapurin.kissa kirjoitti:

> Siitä huolimatta kukaan evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä, vaikka väittääkin, että ihminen on eläin. Siinä se ristiriita. <

Riippuu siitä mistä eläimestä on kyse. Kohteletko itse kaikkia eläimiä samalla tavalla?

>Kohteletko itse kaikkia eläimiä samalla tavalla?

Kisu, olen tehnyt syntiä.

Ruohonleikkurin ohjeissa luki, että ennen ajoa tulee varmistaa, että leikkuualueella ei ole eläimiä. Totesin homman täysin ylivoimaiseksi edes sen eläimistön kohdalla jonka voi paljain silmin havaita. Niinpä asetin koon alarajan jonnekin päästäisen tietämille. Varmasti silvoin satoja ellen tuhansia eläimiä.

• uskovan huomio

Jaakobin luulo, että jos kaikki tulevat totuuden tuntemiseen, he tulisivat Jaakobin TYKö on täysin väärä luulo.

Huomaatko Jaakob mikä ongelmasi on?

• loooooooginenkretu

Jumala loi sydämen vasemmalle puolelle, Jumala on siis vasemmistolainen.

• tfyhgfhghgfhgh

Jaakob on mielisairas ja ymmärtämätön juntti..

• Ei vaan samaan uraan juuttunut looooooooooooooooong playing -levy.

• rcekim

Nyt kyllä loukkasit ymmärtämättömiä juntteja.

• Epäjumalienkieltäjä

Jaakobin "logiikalla" joko kaikkia öljyvärejä pitää suojella kaikissa tilanteissa tai sitten Mona Lisaa voi käyttää saunan lämmittämiseen. Mitään harmaan sävyjä suhtautumisessa öljymaaleihin ei ole.

• Onko tissinvierotus, itsenäistymisen pelko vai kyvyttömyys itsenäiseen ajatteluun ajanut sinut jumalharhasi pauloihin?

• Epäjumalienkieltäjä

Nuo syyt eivät ole mitenkään toisiaan poissulkevia.

• Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

Aaa, aivan totta, tarkemmin ajateltuna nuo ennemminkin täydentävät, eivätkä poissulje toisiaan.

• no jaa
        Epäjumalienkieltäjä kirjoitti:

en ole havainnut tisseistä tykkäämisen haittaavan.
        poista listalta.

• >>Evoluutioteorian mukaan ihminen on vain eläin.>Kuitenkaan tiettävästi yksikään evolutionisti ei halua itseään kohdeltavan kuin eläintä.>Tässä näkyy ristiriita, joka heillä on sen välillä, mitä he julistavat ja mitä he sisimmässään todella kokevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2518
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1878
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      76
      1843
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1248
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1078
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe