Antti Pentikäinen

paras valinta

uudeksi pääsihteeriksi. Johan alkaisi vl-liikekin asettua oikeille raiteilleen. Miehellä olisi sana hallussa joka tilanteessa ja käytös miellyttävää ja ihmistä ymmärtävää. Parempaa kandidaattia ei ole vai onko muita ehdotuksia.

72

2520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstan suosio

Tämän palstan suosio ei usein takaa suosiota vl-liikkeessä.

• hävytöntä.

Pitäisikö mielestäsi ?

• 14+67
        hävytöntä. kirjoitti:

Pitäisikö mielestäsi ?

Outoja ajatuksia.

• . . n
        hävytöntä. kirjoitti:

Pitäisikö mielestäsi ?

Kantaa ottava

• Siunausta edelleen

"palstan suosio"

Sinun kannattaisi miettiä, mistä tuo johtuu. Suosioon vl-liikkeessä liittyy monia hämäräpeärisiä kytköksiä/mulukkauksia.

Tämä palsta on suoran rehellinen ja ajantasainen. Jumala on siunannut palstalla kirjottaneiden työtä. Kirjoittajat ovat erittäin lahjakkaita ja heidän kirjoituksiaan lukee hyvin mielellään.

• Olen törmännyt samaan il
        Siunausta edelleen kirjoitti:

"palstan suosio"

Sinun kannattaisi miettiä, mistä tuo johtuu. Suosioon vl-liikkeessä liittyy monia hämäräpeärisiä kytköksiä/mulukkauksia.

Tämä palsta on suoran rehellinen ja ajantasainen. Jumala on siunannut palstalla kirjottaneiden työtä. Kirjoittajat ovat erittäin lahjakkaita ja heidän kirjoituksiaan lukee hyvin mielellään.

Olen törmännyt samaan ilmiöön.
        Asiaa ne täällä kirjoittaa.
        Tässä yksi esimerkki

Surun täyttymä.

tänään 0:47
        .

Voi että minua aina niin vietävästi säälittää, kun piipahdan lukemaan tänne näitä aivopestyjen entisten lestadiolaisten itkuja ja hammasten kiristyksiä :(

Olen surullinen kun en näe muutosta parempaan ja surullinen kun ennuste on huono muutokselle jatkossakin :(

Minua surettaa ja säälittää. Tunnen myös myötähäpeää noista 5-10 plussasta, joita te raukat vuodesta toiseen toisillenne annatte, täällä, kuin tietenkin keskinäisissä joojoo piireissäkin :(

Minua surettaa, kun te menette vain alaspäin, rotkon pohjalle. Mitä sairaampi keskustelu, sitä enemmän plussia, joskus jopa 15 :(

Ette te parane koskaan, niin ennustan, tai ette kaikki, suurin osa ei koskaan. Se surettaa entistä enemmän :(

Lestadiolaisia on kolmenlaisia.

1. Heitä jotka ovat onnellisia, tekevät lapsia ja odottavat ikuista aamua jälleen näkemisen ihanassa toivossa. Heitä on n. 50% kokonaismäärästä.

2. Heitä, jotka myös ovat onnellisia, eivät tee lapsia, eivät kuulu enää liikkeeseen. He ovat reilusti entisiä lestadiolaisia, mutta kuitenkin sama tausta. Heitäkin on n 50%.

Ryhmät 1 ja 2 tulevat keskenään hyvin toimeen, heitä molempia on kaikissa perheissä. Jonkinlaista sisäistä liikehdintää ja pientä eloa ryhmien välillä on kokoajan sitäkin, mutta siis vain pienessä määrin.

Se 3. (kolmas) ryhmä, se on hmmm... miten sen sanoisi hmmm... No olkoot... n. 150- 220 aivopestyä raukkaa, jotka eivät ole onnellisia :(
        Tämä ryhmä on lestadiolaisuuden väliinputoaja, ns. vaiheeseen jäänyt ihmisraunio, joka ei kykene käyttämään ns. irtaantumisprosessissa omia aivojaan lainkaan :(. Ne aivot ovat täynnä Raamatuita.
        Tämä kolmas ryhmä pääosin uskoo edelleenkin siihen Raamattuunsa, mutta siinä vaiheessa kun nuo 1. ja 2. vaiheen lestadiolaiset tekivät omat onnellisuuteensa johtavat valintansa
        ns. omilla aivoillaan, niin jostain käsittämättömästä ja psykologisestikin selittämättömästä (lue: narsismi) syystä tämä kolmas ryhmä ei siihen kyennyt, vaan ryhtyi puheliaimpien suulla syyttämään liikettä, siis kasvuympäristöään, omasta tyhmyydestä :(

Tämä reppana ryhmä siis syyttää liikettä vain joistakin asioista, kuten hänen henkilökohtaisesta makuukamaripuuhastelun rajoittamisesta, mutta huomatkaa ei lainkaan siitä muusta 99% Raamatun sadusta.

Tämä vakavasti sairas ns. kolmas ryhmä ei kykene hahmottamaan, että tärkeintä elämässä on olla aidosti onnellinen ja että hänen onnellisuutensa voi aueta ainostaan hakemalla apua oikealta lääkäriltä. Itsehoito, toisia syyttelemällä ei auta, vaan pahentaa :(

Jumala on Rakkaus!

• Niimpä...
        Olen törmännyt samaan il kirjoitti:

Tässä yksi esimerkki

Surun täyttymä.

.

Voi että minua aina niin vietävästi säälittää, kun piipahdan lukemaan tänne näitä aivopestyjen entisten lestadiolaisten itkuja ja hammasten kiristyksiä :(

Olen surullinen kun en näe muutosta parempaan ja surullinen kun ennuste on huono muutokselle jatkossakin :(

Minua surettaa ja säälittää. Tunnen myös myötähäpeää noista 5-10 plussasta, joita te raukat vuodesta toiseen toisillenne annatte, täällä, kuin tietenkin keskinäisissä joojoo piireissäkin :(

Minua surettaa, kun te menette vain alaspäin, rotkon pohjalle. Mitä sairaampi keskustelu, sitä enemmän plussia, joskus jopa 15 :(

Ette te parane koskaan, niin ennustan, tai ette kaikki, suurin osa ei koskaan. Se surettaa entistä enemmän :(

1. Heitä jotka ovat onnellisia, tekevät lapsia ja odottavat ikuista aamua jälleen näkemisen ihanassa toivossa. Heitä on n. 50% kokonaismäärästä.

2. Heitä, jotka myös ovat onnellisia, eivät tee lapsia, eivät kuulu enää liikkeeseen. He ovat reilusti entisiä lestadiolaisia, mutta kuitenkin sama tausta. Heitäkin on n 50%.

Ryhmät 1 ja 2 tulevat keskenään hyvin toimeen, heitä molempia on kaikissa perheissä. Jonkinlaista sisäistä liikehdintää ja pientä eloa ryhmien välillä on kokoajan sitäkin, mutta siis vain pienessä määrin.

Se 3. (kolmas) ryhmä, se on hmmm... miten sen sanoisi hmmm... No olkoot... n. 150- 220 aivopestyä raukkaa, jotka eivät ole onnellisia :(
        Tämä ryhmä on lestadiolaisuuden väliinputoaja, ns. vaiheeseen jäänyt ihmisraunio, joka ei kykene käyttämään ns. irtaantumisprosessissa omia aivojaan lainkaan :(. Ne aivot ovat täynnä Raamatuita.
        Tämä kolmas ryhmä pääosin uskoo edelleenkin siihen Raamattuunsa, mutta siinä vaiheessa kun nuo 1. ja 2. vaiheen lestadiolaiset tekivät omat onnellisuuteensa johtavat valintansa
        ns. omilla aivoillaan, niin jostain käsittämättömästä ja psykologisestikin selittämättömästä (lue: narsismi) syystä tämä kolmas ryhmä ei siihen kyennyt, vaan ryhtyi puheliaimpien suulla syyttämään liikettä, siis kasvuympäristöään, omasta tyhmyydestä :(

Tämä reppana ryhmä siis syyttää liikettä vain joistakin asioista, kuten hänen henkilökohtaisesta makuukamaripuuhastelun rajoittamisesta, mutta huomatkaa ei lainkaan siitä muusta 99% Raamatun sadusta.

Tämä vakavasti sairas ns. kolmas ryhmä ei kykene hahmottamaan, että tärkeintä elämässä on olla aidosti onnellinen ja että hänen onnellisuutensa voi aueta ainostaan hakemalla apua oikealta lääkäriltä. Itsehoito, toisia syyttelemällä ei auta, vaan pahentaa :(

Jumala on Rakkaus!

Totta tuokin...

• hopi hooi

Tässä yksi esimerkki

Surun täyttymä.

.

Jumala on Rakkaus!

Rauhoittumaan siitä

• uusmaalainen

onneksi niin.

• nonäinpä

Tässä yksi esimerkki

Surun täyttymä.

.

Jumala on Rakkaus!

Olipa tosi hyvä kirjoitus, kiitos!

• 7+2

Eikö suoraan pj:ksi.

• idea.

Niin eikö?

• Paha mies tarvitaan!

Tuskimpa Antti lähtisi sellaiseen vääryyttä ja pahuutta puolustavaan työhön. Hänen arvonsa eivät ole mitenkään uhrin syyllistäviä, vaan pikemminkin päinvastaisia.

• Näin on

Antti on täysin ekumenisoitunut, että turhaa vääntöä täällä, hänestä ei ole Hännisen tilalle.

• Nähty on!

Joo. Se on paha tauti. Vaatii pitkää hoitoa ja monia kokouksia. Sittenkin on kuin ne kuuluisat tiikerin täplät- eivät lähde edes kirjopesussa!

• Cederroth 3

Ei voittoa, ehkä uudella arvalla.

• valtakunnanjäsen

Sopiva kuukausipalkka olisi 2800 e/kk ilman lisiä. Sillä tavalla kannustetettaisiin hoitamaan kutsumusta niin kuin pitää.

• 11+19

Miksi Antin pitäisi myydä sielunsa paholaiselle - en ymmärrä !

• Asianajajaksi...

SRK:n pääsihteeriksi ryhtyminen ikävä kyllä tarkoittaa sielun myymistä paholaisen palvelukseen. Siksi Antti tuskin sitä tekee.

• Hurskastelua!
        Asianajajaksi... kirjoitti:

SRK:n pääsihteeriksi ryhtyminen ikävä kyllä tarkoittaa sielun myymistä paholaisen palvelukseen. Siksi Antti tuskin sitä tekee.

Pikainen vertailu: Pentikäisen sielu yli 70000 ja Hännisen 72000. Tasapeli. Sielut on myyty eniten tarjoavalle!

• Mäkinen 120.000
        Hurskastelua! kirjoitti:

Pikainen vertailu: Pentikäisen sielu yli 70000 ja Hännisen 72000. Tasapeli. Sielut on myyty eniten tarjoavalle!

Kari Mäkinen tienaa 120.000 e vuodessa. Siinä kalpenee Hännisen tulot 72.00 e (SRK:n palkka sotilaseläke) ja Pentikäisen palkka (yli 70.000 e).

• Herätkää!
        Mäkinen 120.000 kirjoitti:

Kari Mäkinen tienaa 120.000 e vuodessa. Siinä kalpenee Hännisen tulot 72.00 e (SRK:n palkka sotilaseläke) ja Pentikäisen palkka (yli 70.000 e).

HAA! Taas yksi sielunsa myynyt. Tuolla rahalla voisi tehdä paljon hyvää lasten parissa kehitysmaissa. Pelastaa pieniä ihmisiä! Voi tätä kaksinaismoraalia!

• valtakunnanjäsen
        Mäkinen 120.000 kirjoitti:

Täällä sitä jo pohjustellaan tulevaa palkkaa. Ihan tosi, olen sitä mieltä, että
        2800 e/kk ilman lisiä olisi ihan hyvä palkka! Eipä ainakaan tulisi puikkoihin selkärangatonta johtajaa. Se kutsumus on tärkeintä näis hommis.

• 6,5
        valtakunnanjäsen kirjoitti:

Täällä sitä jo pohjustellaan tulevaa palkkaa. Ihan tosi, olen sitä mieltä, että
        2800 e/kk ilman lisiä olisi ihan hyvä palkka! Eipä ainakaan tulisi puikkoihin selkärangatonta johtajaa. Se kutsumus on tärkeintä näis hommis.

Riittäisikö sinulle tuo palkka? Jos riittää, hae ihmeessä siihen hommaan!

• sopiva palkka
        6,5 kirjoitti:

Riittäisikö sinulle tuo palkka? Jos riittää, hae ihmeessä siihen hommaan!

Ei rehellisellä ihmisellä ole mitään pelättävää ja sellainen siihen pitäisi valitakin.
        Minulle ainakin riittäisi 2800 e/kk.

• Rajansa kaikella

No eikös siellä ole maistereita ja tohtoreitakin tarjolla. Valitaan niistä, eikä tyydytä kandiin!

• Oikea upseeri?

Toimiupseerisotilasmestari peruskoulupohjalta ei pärjännyt uhriensa pilkkaamisessa.

• uutuus?
        Oikea upseeri? kirjoitti:

Toimiupseerisotilasmestari peruskoulupohjalta ei pärjännyt uhriensa pilkkaamisessa.

Harrastus sullakin.

• miksi ei?

Varmaan Anttikin olisi hyvä, vaan mieluummin Mari Leppänen tai Rebekka Naatus.

• (Paskan)Puhuminen auttaa

Tunnen virtsan hajun, en halua uskoa että se olen minä. Vika on noissa! Ei suinkaan minussa. Lopulta uskon siihen jopa itse.

• brutaalia "
        (Paskan)Puhuminen auttaa kirjoitti:

Tunnen virtsan hajun, en halua uskoa että se olen minä. Vika on noissa! Ei suinkaan minussa. Lopulta uskon siihen jopa itse.

Vaatii pitkää hoitoa ja monia kokouksia. Sittenkin on kuin ne kuuluisat tiikerin täplät- eivät lähde edes kirjopesussa!

• Kannatan

Puheenjohtajaksi ennemmin.

• kukahan

Entä hän joka oli piispan vaaleissa,en nyt muista nimeä.

• Tai se nuorempi Lohi?

• Donnerilainen

Onko kukaan ajatellut saatikka kysynyt Jörn Donneria? Ei vähästä hätkähdä

• todellinen vl

Ei Antti pentikäistä koska hän on liberaali.

Laitetaan mieluummin Tapio Holma puheenjohtajaksi ja Jorma Kiviranta pääsihteeriksi. Joona Korteniemi myös SRKn johtokuntaan.

• vähämielinen vl

Minusta paras puheenjohtaja olisi Kalevi Laakso.

Paras sihteeri olisi Jussi Pellikka, tunnettu oikeinkirjoituksen virtuoosi.

Molemmat aktiivisia kirjoittamaan helluntailasten kuorotoiminnasta ja vl-lasten kesäpukumuodista.

• Hyvä ehdotus!
        vähämielinen vl kirjoitti:

Minusta paras puheenjohtaja olisi Kalevi Laakso.

Paras sihteeri olisi Jussi Pellikka, tunnettu oikeinkirjoituksen virtuoosi.

Molemmat aktiivisia kirjoittamaan helluntailasten kuorotoiminnasta ja vl-lasten kesäpukumuodista.

Hyvä ehdotus!

• 1 Kor.10:12

Vai Korteniemi johtokuntaan ?
        Olipahan ehdotus...

Ensin pitäis olla todella laaja, yhtenäinen luottamus yhteisössä.
        Ehdotuksen tekijä ei taida olla oikein kartalla, ehdokkaansa kannatuksesta, laajemmin ?
        Osa E-Suomen nuorista vl:stä toki varmaan vois jopa kannattaa opiskelijaa.

Jos esim. Kotimaa-24:llä saa kannatusta, kehuja muilta kirjoittajilta, ei se välttämättä takaa laajaa kannatusta, luottamusta vl- liikkeen sisällä.

• haha
        Hyvä ehdotus! kirjoitti:

Hyvä ehdotus!

Hauska oli...

• etelän nuori
        1 Kor.10:12 kirjoitti:

Vai Korteniemi johtokuntaan ?
        Olipahan ehdotus...

Ensin pitäis olla todella laaja, yhtenäinen luottamus yhteisössä.
        Ehdotuksen tekijä ei taida olla oikein kartalla, ehdokkaansa kannatuksesta, laajemmin ?
        Osa E-Suomen nuorista vl:stä toki varmaan vois jopa kannattaa opiskelijaa.

Jos esim. Kotimaa-24:llä saa kannatusta, kehuja muilta kirjoittajilta, ei se välttämättä takaa laajaa kannatusta, luottamusta vl- liikkeen sisällä.

Kenellä nykyisistä johtokunnan jäsenistä on todella laaja, yhtenäinen luottamus yhteisössä?

Voittosellako?

Näppituntumalla sanoisin, ettei hän ole tällä hetkellä kovin "jakamattomassa rakkaudessa", edes eläkeläisten keskuudessa.

Miksi johtokunnassa ei voisi olla myös opiskelijoita? Uskovaisistahan suurin osa on nuoria.

• ei liian nuoria
        etelän nuori kirjoitti:

Kenellä nykyisistä johtokunnan jäsenistä on todella laaja, yhtenäinen luottamus yhteisössä?

Voittosellako?

Näppituntumalla sanoisin, ettei hän ole tällä hetkellä kovin "jakamattomassa rakkaudessa", edes eläkeläisten keskuudessa.

Miksi johtokunnassa ei voisi olla myös opiskelijoita? Uskovaisistahan suurin osa on nuoria.

Liian nuoria ei kannata laittaa johtokuntaan, narahtavat pian olleensa baarissa johtokunnan kokousta edeltävänä iltana. Johtokuntaan pitää valita hormonielämältään jo vähän tasaantuneempia ja näkemyksiltään pitkään vakaita miehiä. He voivat sitten muistella, miten nuorena synti oli lähellä ja tarttuikin, mutta evankeliumissa sai synnin panna pois.

• etelän nuori
        ei liian nuoria kirjoitti:

Liian nuoria ei kannata laittaa johtokuntaan, narahtavat pian olleensa baarissa johtokunnan kokousta edeltävänä iltana. Johtokuntaan pitää valita hormonielämältään jo vähän tasaantuneempia ja näkemyksiltään pitkään vakaita miehiä. He voivat sitten muistella, miten nuorena synti oli lähellä ja tarttuikin, mutta evankeliumissa sai synnin panna pois.

Hmmm... En kannata baarissa käymistä, mutta se on silti mielestäni melko pieni synti pedofilian salailun rinnalla.

Siihen nämä "hormonielämältään jo vähän tasaantuneemmat ja näkemyksiltään pitkään vakaat miehet" näyttävät langenneen luvattoman usein. Eivätkä halua panna sitä edes evankeliumissa pois.

Jos johtokunnassa olisi myös nuoria (ei mitään teinejä, 20-30-vuotiaita) tällaista todennäköisesti tapahtuisi vähemmän. Ei pääsisi syntymään sitä rakas veli-järjestelmää.

• hellari uskova
        haha kirjoitti:

Hauska oli...

samaa hymyilin, hehe

• rohkea rokan syö

Antti on kova poika cooypastaamaan. Katsokaapa fasepäivitys. Tuolla tavalla vl-pedofilia pysyy ennakkoluulojen pelinappulana. Tarkoitus pyhittää keinot.

• ent. lesta.

"
        Tarkoitus pyhittää ke... "

Joo, ei merkkiäkään muusta kuin itsekehusta "minähän sanoin" ja perään vanha kopio...

Irstaalta kuulosti puheet "ennakko luuloista"

Rakkaudellinen ihminen olisi kirjoittanut että, hienoa että vl-pedofilia on saatu nyt minimoitua erinäisillä toimilla. Uusia uhreja ei ole enää juurikaan ilmaantunut.

Hyi helvetti mitä ilettäviä itserakkaita loisia tuon kepun ja vl-porukan piirissä pyörii.

Toivottavasti Sipilä laittaa tuon eliitin roskiin ensityökseen kun vaalit voittaa....

• lusiferus3
        ent. lesta. kirjoitti:

"

Joo, ei merkkiäkään muusta kuin itsekehusta "minähän sanoin" ja perään vanha kopio...

Rakkaudellinen ihminen olisi kirjoittanut että, hienoa että vl-pedofilia on saatu nyt minimoitua erinäisillä toimilla. Uusia uhreja ei ole enää juurikaan ilmaantunut.

Hyi helvetti mitä ilettäviä itserakkaita loisia tuon kepun ja vl-porukan piirissä pyörii.

Toivottavasti Sipilä laittaa tuon eliitin roskiin ensityökseen kun vaalit voittaa....

Herätkää vl-väki. Nuo pentikäiset ovat aika niljakasta väkeä. Itserakkaus kukoistaa.

Huomatkaa ero esim. Johannekseen, kertoi asiansa suoraan ilman imelää kiemurtelua ja itse kehua, riippunatta siitä oliko kaikessa oikeassa.

• vl vl vl vl
        lusiferus3 kirjoitti:

Herätkää vl-väki. Nuo pentikäiset ovat aika niljakasta väkeä. Itserakkaus kukoistaa.

Huomatkaa ero esim. Johannekseen, kertoi asiansa suoraan ilman imelää kiemurtelua ja itse kehua, riippunatta siitä oliko kaikessa oikeassa.

Saas nähdä milloin eliitti poistattaa avauksen
        ..

• ###AlpoVeli###
        ent. lesta. kirjoitti:

"

###Rakkaudellinen ihminen olisi kirjoittanut että, hienoa että vl-pedofilia on saatu nyt minimoitua erinäisillä toimilla. Uusia uhreja ei ole enää juurikaan ilmaantunut###

Juurikin noin. Tyyppi päättikin ratsastaa vl-pedofilialla, puhua ennakkoluuloista, syyllistää johdon, kehua itseä ja lopuksi tämän palstan tavoin pistää 4 vuotta vanhan copypasten! Tällä kertaa siinä ei vaan lukenut Mikko eikä Alpo!
        Jokaisella ei-vl lukijalla ennakkoluulot vaan kasvoivat. Maalaisjärki hoi! Mässäilyllä ja itsekehulla on kiistaton yhteys.

• 2+2
        ###AlpoVeli### kirjoitti:

###Rakkaudellinen ihminen olisi kirjoittanut että, hienoa että vl-pedofilia on saatu nyt minimoitua erinäisillä toimilla. Uusia uhreja ei ole enää juurikaan ilmaantunut###

Juurikin noin. Tyyppi päättikin ratsastaa vl-pedofilialla, puhua ennakkoluuloista, syyllistää johdon, kehua itseä ja lopuksi tämän palstan tavoin pistää 4 vuotta vanhan copypasten! Tällä kertaa siinä ei vaan lukenut Mikko eikä Alpo!
        Jokaisella ei-vl lukijalla ennakkoluulot vaan kasvoivat. Maalaisjärki hoi! Mässäilyllä ja itsekehulla on kiistaton yhteys.

Pedofilia on maailmanlaajuisen pahuuden ilmentymä ja heitä on kymmeniä jos satojakin miljoonia maailman historiassa. Joskus valitettavasti nousee esiin ihmisiä jotka ratsastavat aiheella oman edun nimissä. Muka "hyvän tahdon lähettiläinä"

Näin nimettömänä rukoilen joka yö, ettei kenenkään lapsen tarvitsisi kärsiä pedofiliasta, mutta ei myöskään heidän tuskalla ratsastavista imelistä pirtansa kiillottajista.

• kepu loisen kuoro
        ###AlpoVeli### kirjoitti:

Kepu pettää aina!

• Kyllä on näin.
        kepu loisen kuoro kirjoitti:

Kepu pettää aina!

Noin se on!

• Altti L

On siinä nuo asialliset ehdotukset hyviä vaikka tietenkin ovat huumoria ilman toteutumismahdollisuuksia. Hommahan on ihan tappopaikka. Kovan linjan korkeasti koulutettu EK ydin-Suomesta on pelottava mahdollisuus. En tunne työvaliokunnan miehiä, että vois arvioida, millaista etsivät.

• ei tuu nyt mieleen

Kukahan se olikaan Apostolien pääsihteeri, muistaako joku ?

• ei muistella satuja

Ei.

• kHz 3 meni jo

Vanhoillislestadiolaisten pääsihteerin tehtäviin Juha Kaarivaara

15.01.2014 23:00

Vanhoillislestadiolaisen herätysliike valitsi keskiviikkoiltana Juha Kaarivaaran hoitamaan pääsihteerin tehtäviä. Kaarivaara työskentelee Suomen Rauhanyhdistysten Keskusyhdistyksen (SRK) lähetystyön sihteerinä.

Varsinainen uusi pääsihteeri valitaan johtokunnan kokouksessa maaliskuun lopussa.

Keskiviikkoisen valinnan teki SRK:n kuusihenkinen työvaliokunta, joka kokoontui Oulussa. Valinta tehtiin kutsumusmenettelyllä liikkeen sisältä.

Pääsihteerinä noin kolme vuotta toiminut Tuomas Hänninen jätti eronpyyntönsä joulukuun lopussa.

Helsingin Sanomien mukaan Hännisen lähtölaskenta alkoi syksyllä kirjeestä, joka lähetettiin yhdelle tai useammalle johtokunnan jäsenelle. Lehden mukaan kirjeessä esiteltiin "raskauttavia tietoja" Hännisestä. Lehti ei kuitenkaan eritellyt, mihin asiaan ne liittyvät.

SRK:n johtokunnan puheenjohtaja Olavi Voittonen ei kommentoi Hännisen eron syitä. Hän toteaa vain, että Hänninen erosi "henkilökohtaisista syistä".

– Kunnioitamme hänen ratkaisuaan, toteaa Voittonen STT:lle.

Puheenjohtaja jättää tehtävän kesällä

Myös Voittonen aikoo jättää pian puheenjohtajan tehtävän. Keväällä 73-vuotias täyttävä Voittonen jättää tehtävän kesän vuosikokouksen yhteydessä.

– Olen jo 3,5 vuotta sitten, nykyisen toimikauden alkaessa ilmaissut, että tämä jää viimeiseksi. Kaksi edeltäjäänikin ovat samassa iässä jääneet pois ja minä noudatan heidän hyvää esimerkkiään.

SRK:n vuosikokous pidetään suviseurojen yhteydessä Pyhäjoella Pohjois-Pohjanmaalla kesäkuussa.

Voittonen on toiminut johtokunnan puheenjohtajana vuodesta 2007 lähtien.

Viime vuosina julkisuudessa on kirjoitettu lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä vanhoillislestadiolaisessa liikkeessä.

• ....

......

• ei voittoa

valinta ei osunut

• Lisää anttimaisuutta

Antti olisi varmasti paras siihen tehtävään ketä tiedän. Toisaalta Antilla tällä hetkellä niin tärkeä ja hyvä toimi, etten koskaan toivoisi hänen siitä luopuvan!

• Olavi Voittonen

"viransijaisuus on viransijaisuus"

• Veli kulta

Aika imelä tyyppi.

• kumpu ja tahti

vääränvallankäyttö on moraalirikos

• EGO .

Kuka rakastaa omanedun ajajaa?

• ah neus

Mahdollista se on. Ihmisen mieli kun sairastuu, niin realiteetitkin horjuvat, joka sen pitäisi olla astronominen mahdottomuus.

• vallankumous.
        ah neus kirjoitti:

Mahdollista se on. Ihmisen mieli kun sairastuu, niin realiteetitkin horjuvat, joka sen pitäisi olla astronominen mahdottomuus.

Vallanhimo

• luku taito

Osaako kirjoittaa ja lukea?

• mimi.

Hyvä tyyppi, olen ylpeä broidista.

• imelä imelille

Hyvä valinta eräille

• suopea vl

Antti tulee apuun meitä vainotaan.

• Kimmon kaima

No ei Antti siihen likaseen hommaan alakas eikä valittas.

Siihen pitää olla kunnon körmy.

K. Puolitaival olisi sopiva - olisi ainakin happeninkiä siionissa.

Aina roiskuis kun rapattais

• Ylijohtajalle

Onnittelut Kari Puolitaival nimityksestä ELY-keskuksen ylimmäksi eli ylijohtajaksi.

Toivottavasti alaiset eivät nauti pikkujoulussa ja seminaariristeilyssä tai muissa tilaisuuksissa alkoholijuomia.

• Raitis elämä

Johtajan asenne ja kannustus hyviin tapoihin ja raittiuteen kannustaa alaisia työssä ja vapaa-aikana. sairaslomat vähenevät ja työteho kohentuu..

Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53