remppa

luotettava2

Osaisiko kukaan neuvoa Koskista hyvää remonttifirmaa,tars teettää vähän isompi remppa omakotitalossa.Tarttis olla rehellinen ja luotettava joka tekee ajallaan ja rempan myös loppuun saakka.Voi olla että on fantasia toi haave tommosesta firmasta.Kirjoiteltkaa kokemuksistanne.

10

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muurari Masa

Mene te-keskukseen tai mikä lie työkkäri? Palkkaa sieltä timpuri,paikallinen ja kysele muitakin ammattimiehiä. Mitä vanhempi, sen motivoituneenpi. Omakotitalot kalliita teettää suoraan yrityksillä, nuoria duunareita jotka eivät osaa -vanhantalon ongelmia korjata eli kokemus puuttuu. He vaan purkavat ja ostattavat uutta ja hinta nousee melkoiseksi.
      Tuttu rakennusmesu valvomaan tai kysy vlk;n rakennusmestari yhdistyksestä, omakotitalo liitosta,paikallisesta.
      Noilla pitäisi päästä eteenpäin ja kysele,kysele-suosituksia viimeajoilta. Ammattilaisilta ne saat ja koskissa jopa pääsee katsomaan muiden taloja. Pari nimeä olissi mutta eiväh ehdi-palaa tänne jos hommat ei etene.

• hirveä ajatus

Hirvittää ajatuskin remonttihommista kun kuulee ja kuuntelee ihmisten kamalia kokemuksia:aikataulut mättää,laskuissa ylimääräisiä tunteja,työn laatu,huh huh.Kamalia kertomuksia...mihih tässä voi enää luottaa?

• kuuluu tapoihin

ole sitt tarkkana, ettei kiksauta vaimoos kun selkäs käännät

• Vaimo!

usein suuret puheet mut pienet teot

• pöllö

No en kyllä ymmärtänyt tota "vaimo! viestiä.Kirjota suomeen niin koskilaisetkin ymmärtää.

• tyhmä mies!

Monenlaista remppaajaa!!. parhaat naurut saatiin kun silloinen naapuri jotu tälläsen minimiehen käsittelyyn =D no, naikkonen pisti päiväkahvi pyyntöä.. ja herra tuli m... suorana! eikä ovi sitten avautunutkaan!!? =D siittäkös mies on katkera ollut ja huudellut ja haukkunut ympärikyliä... tais vähän kolahtaa!! ollaan siirrytty asiallisempiin ja ammattitaitoisimpiin miehiin!! =D

• että näi

katteltu vuan ku remottireiska käy kiksauttamassa ruokiksella ... =D oma avovaimo on täysin tietämätö

• Anonyymi

siis lepso

• Anonyymi

remontin hinta voi yllättää

• Anonyymi

Kuten taas huomattiin, ei tuollaisia kannata tällä palstalla kysellä. Eikä säännöt salli mitään yritysten nimien julkaisemista koska se katsotaan mainostamiseksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe