kasi ja kasiyksi on tajutonta kuraa, Microsoft tietää sen.
siksi uusi tulee etuajassa!
Kannatta varrota kesään windows 9:ä
11
331
Vastaukset
- Kalakkuna
Missä näin kerrotaan?
- jsdjg
Jos kesällä tulee, niin kannattaa
- Huonous on mielikuva
"Kuraa" on kyllä lähinnä käyttäjien korvien välissä. Kasia voi käyttää seiskaa tehokkaampana, turvallisempana ja jouhevampana työpöytäjärjestelmänä, jos vain osaa ja haluaa. Eikä se ole edes vaikeaa.
Sen sijaan Modern-puolen voi jättää täysin omaan arvoonsa, joten siihen ei kannata takertua sen enempää.- Win-Man
Linux hihhulien vaikertelua on riittänyt, sillä se ubutubutin ei saa jalansiaa, vaan rassaa vielä samoissa promille käyttäjä prosenteissa!
Kyllä kasilla (W-8.1) pärjää 100% paremmin kun ubutubuttimilla ja XP on historiaa viimeinkin !!!!!!!!!!!
Jos seiska pelaa kiitettävästi, niin ei ole tarvetta päivittää kasiin ! Minulla on pöytäkoneissa Win-7 Pro,t ja eilisenä asensin tähän läppäriin Win-7 Home Prem Win-7 Pro,n tilalle, sillä Home seiska on hiukan kevyempi ajella läppäreissä ! - Näin näkisin...
Toisinkuin vista, joka oli tahmaileva floppi, kasi keveydestään huolimatta on jäämässä samanlaiseksi flopiksi.
Kasissa keveys on ulosmitattu huonommallla ja vastenmielisemmällä käytettävyydellä, suurelta osin modern puolen ansiosta. Kannattaa odottaa seuraavaa versiota. - pro sejase, pro tämä
Win-Man kirjoitti:
Linux hihhulien vaikertelua on riittänyt, sillä se ubutubutin ei saa jalansiaa, vaan rassaa vielä samoissa promille käyttäjä prosenteissa!
Kyllä kasilla (W-8.1) pärjää 100% paremmin kun ubutubuttimilla ja XP on historiaa viimeinkin !!!!!!!!!!!
Jos seiska pelaa kiitettävästi, niin ei ole tarvetta päivittää kasiin ! Minulla on pöytäkoneissa Win-7 Pro,t ja eilisenä asensin tähän läppäriin Win-7 Home Prem Win-7 Pro,n tilalle, sillä Home seiska on hiukan kevyempi ajella läppäreissä !Heikko itsetunto saa kasiaiset hokemaan pro:ta!
Naurettavaa tyhjän elvistelyä. - KakolanTiilenpäät
Näin näkisin... kirjoitti:
Toisinkuin vista, joka oli tahmaileva floppi, kasi keveydestään huolimatta on jäämässä samanlaiseksi flopiksi.
Kasissa keveys on ulosmitattu huonommallla ja vastenmielisemmällä käytettävyydellä, suurelta osin modern puolen ansiosta. Kannattaa odottaa seuraavaa versiota.> ... keveys on ulosmitattu huonommallla ja vastenmielisemmällä
> käytettävyydellä, suurelta osin modern puolen ansiosta
ohita se tiilenpäähölmöily vaikka Classic Shell'illä ja nauti seiskan näköisestä ja tuntuisesta mutta nopeammasta
- koekaniiniksiko?
Ysi? Taas kaikkine lastentauteineen. EI kiitos! Koekaniiniksi en halua alkaa
- wefjwegjerop
susikasi, vielä surkeampi esitys kuin windows98. Miten luotettavia tietokoneita meillä olisikaan nyt jos billin ukko olisi laskenut liemet talouspaperiin...
- jeps.
Ei tule Windows 9, se on Windows Mad
- Ububupu
Tai luopua koko Windowsista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949