Varokaa leijonanaiset härkiä =/.

miuu

Alussa se on maailman ihaninta aikaa, mutta päättyy verisesti... Kummatkin liian voimakkaita sieluiltaan. Seksi on silti liiankin hyvää näiden kanssa=/.

41

19209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lionchild

      Ja toipumiseen menee ikuisuus. Been there...

      • viimeil lionking

        ...eeen ollu siellä, vielä ainakaan. Sanokaapa kuitenkin, jotka härkälajia tunnette: onko teidän mielestä viestinnässä jotain mustia aukkoja? Minusta härkä voi ihan noin vain jättää vastaamatta kysymykseen tai jättää yhteydenpidon yhtäkkiä sikseen, kunnes taas ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, jostain syystä. Minusta tämä pätee myös naispuoliseen härkä -sukulaiseeni. - Hän ei tee sitä pahalla; mutta se on ominainen piirre.

        Eräs leijona -merkkinen miestuttava kehaisi härkien olevan hyvä merkki leijonalle. Pitkäaikainen tyttöystävä on kuulemma härkä. - Katkoja heilläkin, en tiedä oikeastaan tarkkaan.


      • LeoN35
        viimeil lionking kirjoitti:

        ...eeen ollu siellä, vielä ainakaan. Sanokaapa kuitenkin, jotka härkälajia tunnette: onko teidän mielestä viestinnässä jotain mustia aukkoja? Minusta härkä voi ihan noin vain jättää vastaamatta kysymykseen tai jättää yhteydenpidon yhtäkkiä sikseen, kunnes taas ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, jostain syystä. Minusta tämä pätee myös naispuoliseen härkä -sukulaiseeni. - Hän ei tee sitä pahalla; mutta se on ominainen piirre.

        Eräs leijona -merkkinen miestuttava kehaisi härkien olevan hyvä merkki leijonalle. Pitkäaikainen tyttöystävä on kuulemma härkä. - Katkoja heilläkin, en tiedä oikeastaan tarkkaan.

        Mulla on ollut suhde härkämieheen vuoden alusta asti ja sitä se on ollut, että hän tyylikkäästi sivuuttaa jotkut kysymykset, mutta toisaalta haluaa avoimesti keskustella esim tunteista, tai tarkemmin ajatellen mun tunteista. Omiaan kertoo, kun kertoo.

        Hän jätti mut kesän alussa, mä kärsin koko pitkän sateisen kesän ja kun kesä oli loppu hän tuli ja otti kirjaimellisesti mut. Sanoi, että oli ymmärtänyt kesän aikana "asioita". No välillä se tuska riipii rintaa.

        Seksi on parasta mitä tähän ikään olen kokenut.


      • Leksa nainen
        viimeil lionking kirjoitti:

        ...eeen ollu siellä, vielä ainakaan. Sanokaapa kuitenkin, jotka härkälajia tunnette: onko teidän mielestä viestinnässä jotain mustia aukkoja? Minusta härkä voi ihan noin vain jättää vastaamatta kysymykseen tai jättää yhteydenpidon yhtäkkiä sikseen, kunnes taas ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, jostain syystä. Minusta tämä pätee myös naispuoliseen härkä -sukulaiseeni. - Hän ei tee sitä pahalla; mutta se on ominainen piirre.

        Eräs leijona -merkkinen miestuttava kehaisi härkien olevan hyvä merkki leijonalle. Pitkäaikainen tyttöystävä on kuulemma härkä. - Katkoja heilläkin, en tiedä oikeastaan tarkkaan.

        Mulla on (tai nykyään oli) naispuolinen härkä kaveri. Olin ihan ymmälläni sen kanssa, välillä otti yhteyttä ja sanoi että soitellaan ym. Sitten kun sille soitti, ei vastannu. Ite soitti aina silloin kun joku oli pielessä ja tarvitsi tukea. Sain tarpeekseni tollasesta ykspuolisuudesta ja vaihdoin numeroa!


      • miu

        Toipumiseen menee liian kauan!


      • Härkänainen
        viimeil lionking kirjoitti:

        ...eeen ollu siellä, vielä ainakaan. Sanokaapa kuitenkin, jotka härkälajia tunnette: onko teidän mielestä viestinnässä jotain mustia aukkoja? Minusta härkä voi ihan noin vain jättää vastaamatta kysymykseen tai jättää yhteydenpidon yhtäkkiä sikseen, kunnes taas ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, jostain syystä. Minusta tämä pätee myös naispuoliseen härkä -sukulaiseeni. - Hän ei tee sitä pahalla; mutta se on ominainen piirre.

        Eräs leijona -merkkinen miestuttava kehaisi härkien olevan hyvä merkki leijonalle. Pitkäaikainen tyttöystävä on kuulemma härkä. - Katkoja heilläkin, en tiedä oikeastaan tarkkaan.

        Ihastuin Leijonamieheen tulisesti pian jo kolmetoistavuotta sitten. Liikuimme samalla reviirillä ja kiinnostus oli molemmin puoleista. Eräänä päivänä unelmani sitten toteutuikin ja leijonamies vei minulta täysin jalat alta.
        Petin leijonamiehen luottamuksen heti alkumetreillä, sillä en ymmärtänyt että hän oli tosissaan kanssani ja halusi antaa minulle aikaa selvittää elämäntilanteeni. Samat kuviot toistuivat kolme kertaa. Lähestyimme toisiamme, mutta aina minä peruutin. Leijonamiestä en ole saanut täysin mielestäni eikä hänkään minua...kytee...


      • ???
        viimeil lionking kirjoitti:

        ...eeen ollu siellä, vielä ainakaan. Sanokaapa kuitenkin, jotka härkälajia tunnette: onko teidän mielestä viestinnässä jotain mustia aukkoja? Minusta härkä voi ihan noin vain jättää vastaamatta kysymykseen tai jättää yhteydenpidon yhtäkkiä sikseen, kunnes taas ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, jostain syystä. Minusta tämä pätee myös naispuoliseen härkä -sukulaiseeni. - Hän ei tee sitä pahalla; mutta se on ominainen piirre.

        Eräs leijona -merkkinen miestuttava kehaisi härkien olevan hyvä merkki leijonalle. Pitkäaikainen tyttöystävä on kuulemma härkä. - Katkoja heilläkin, en tiedä oikeastaan tarkkaan.

        Ne tekee niin että jättää yhtäkkiä yhteydenpidon? =(


      • Härkänainen9
        ??? kirjoitti:

        Ne tekee niin että jättää yhtäkkiä yhteydenpidon? =(

        Anteeksi nyt... Olen tässä naureskellut näille kommenteille, mutta ehkä myös siksi, koska löydän täältä itseäni, omia piirteitäni siis. Härkä jättää yhteydenpidon jos kyllästyy toiseen, on itsenäinen, ei halua toistaa itseään, on petetty... Hmm, tälläsiä muutamia syitä. Mutta! Härkä ajattelee sitä ihmistä kyllä kokoajan vaikka onkin itsepäinen ja jättää vastaamatta tai ottamatta yhteyttä. Varsinkin jos härkä kokee oikeasti syvän tunteen, niin ei se tarkoita, että se on sinut unohtanut. Härkä vaan on tälläinen ihme jästipää!


      • jaa -a
        viimeil lionking kirjoitti:

        ...eeen ollu siellä, vielä ainakaan. Sanokaapa kuitenkin, jotka härkälajia tunnette: onko teidän mielestä viestinnässä jotain mustia aukkoja? Minusta härkä voi ihan noin vain jättää vastaamatta kysymykseen tai jättää yhteydenpidon yhtäkkiä sikseen, kunnes taas ottaa yhteyttä jossain vaiheessa, jostain syystä. Minusta tämä pätee myös naispuoliseen härkä -sukulaiseeni. - Hän ei tee sitä pahalla; mutta se on ominainen piirre.

        Eräs leijona -merkkinen miestuttava kehaisi härkien olevan hyvä merkki leijonalle. Pitkäaikainen tyttöystävä on kuulemma härkä. - Katkoja heilläkin, en tiedä oikeastaan tarkkaan.

        minä itse leijona,exäni härkä..emme viettäneet iltoja ikinä yhdessä(jos baariin lähdettiin muutama poikkeus ilta)mutta aina melkei samasta paikkaa herättiin ;) eli se seksi toimii ja hyvin..mutta härälle oli omat kaverit ja juhliminen tärkeetä..ja välillä tosiaan ei vastannut txt eikä itse ottanut yhteyttä
        no meille tuli sitten kaiken lisäksi siihen lapsikin.ei saatu sitä sittenm mitenkään sopimaan miehen elämäntyyliin ja ero tuli ja todella tuskallisen katkera yms..nyt emme paljon yhteyttä pidä ja lastaan ei mies juuri näe..:(

        (hänellä kuitenkin uusi leijona tyttö,ja juhlivat yhdessä sen minkä ehtivät..yhdistäisikö heitä sitten se)


    • ra1

      morjens Leijon naiset.Taalla puhuu harka.Ei pida yleistaa etta harat ovat pahoja.ei niin pahaa ettei vahan hyvaakin.Harkia pitaa osata kasitella oikealla tavalla ,niita pitaa silitella ja antaa rakkautta,mika on valilla Leijona naiselle vaikeata ,ja kun harka antaa Leijonan leikki pomoa parisuhteessa niin parisuhde toimii erittain hyvin.vuoden kokemus leijona naisen kanssa.Miksi tama harka pitaa leijon naisista,koska ne ovat vahvoja niin henkisesti kun fyysisti.Ja seksi on underbar.

      • nimetön

        vai että pitää silitellä ja antaa rakkautta härkä pojalle/miehelle!!! Taisin silitellä liikaa ja rakastaa koko sydämmestä ja aidosti härkääni että hän meni *petiin* bestikseni kanssa!! Tais härkä säihkähtää ku leijona pimu on tosissaan suhteessaan!!! *nauraa* Nyt tunnen vihaa kysyiseen härkään sekä (ex) bestikseeni!!!


      • tuliruusu

        kertokaa mulle miksi härkiä pitää varoo?


    • Latz

      Kuulostaa tutulta. Ensimmäinen vuosi meni härkämiehen kanssa aivan ihanasti, ei tapeltu koskaan ei mitään muitakaan ongelmia ollut. Nyt neljän vuoden jälkeen näen mikä ärsyttävä rääkile äijä on eikä seksistäkään voi enää pisteitä antaa. Baana kutsuu leijonaa!

      • Lisa

        Me ollaan oltu nyt pari-kolme vuotta yhdessä.
        Välillä on tylsää. Härkämies rauhallinen.


      • Melissa83
        Lisa kirjoitti:

        Me ollaan oltu nyt pari-kolme vuotta yhdessä.
        Välillä on tylsää. Härkämies rauhallinen.

        Niin onkin, tylsää joskus. Ei lähdetä tai seikkailla...
        Hyvin menee kun antaa härän leikkiä johtajaa mut mähän vien...
        Munkin mies tekee sitä flirttijuttua vieraiden naisten kanssa mutta taidan itse syyllistyä samaan.


    • leijonanainen hamaan loppuun

      olen muutaman kuukauden verran seurustellut ulkoisestikin minua viehättävän härän kanssa,
      oikea herrasmiehen alku (olemme parikymppisiä).

      seksi ok. joskus tuntuu että olenko
      liian innokas. mutta joka välissä
      tulee sinkoilee silmäniskuja ja
      kulmakarvojen kohotteluja vihjai-
      levaan sävyyn ja 'oho miten käsi
      tuolla tavalla lipesi' autossa jne.

      viihdymme ja nautimme toistemme seurasta. ainakin vielä. aika tuore tapaushan tämä on. emme tiedä toistemme menneisyyksistä mitään, emme ole ottaneet puheeksi. eikä mielestäni ole niin väliksikään. me katsomme tulevaisuuteen, yhteiseen, yhdessä.

      mutta sen verran olen realistinen että olen ajatellut että entä jos jotain tapahtuu. olen ainakin nyt niin säteilyideni huipussa (myös ystävät ovat sen huomanneet), että täältä ei kai ole vaihtoehtoja kuin jatkaa samaan tahtiin tai tullaan alas rytinällä.. ja lujaa. koskaan emme kuitenkaan käytä (tuttavieni tapaan) lauseita 'sitten _kun_ erotaan' siihen minä en kykene.

    • Jellonatyttö

      Niinpä niin, alussa kaikki on niin mielettömän mahtavaa! Ja ihanaa..
      Härkämies osaa hurmata leijonan ja kun kerran sen tekee, on jäänyt jo koukkuun.
      Härkämies ei koskaan tee mitään pahaa, välillä ehkä liiankin kiltti luonne, mutta saattaa olla joskus vähän liian kapeakatseinen ja jättää Leijonanaisen vaille tarpeeksi huomiota.
      Pariin otteeseen ollaan erottu, mutta aina Härkä saa keinoillaan takas. Osaa vetää oikeista naruista..
      Härkämies ei osaa puhua omista tunteistaan niin vapautuneesti, mutta kun hänet saa puhumaan, puhe ei lopu moneen tuntiin. Kovin mielellään sitä kun kuuntelenkin.
      Aluksi siis kaikki on todella kivaa, mutta ajan myötä alkaa oppimaan Härän kaikki konstit. Monet asiat ovat tärkeämpiä kuin Leijona ja jos Leijona ei tästä asiasta pukahda, asiat kuivuvat kasaan ja kaikki loppuu riitaan KUNNES Härkämies jälleen tajuaa mitä on menettänyt ja vetää Leijonan takaisin omaan talutushihnaansa...ja kaikki on taas sitten ihanaa...

      Kuinka kauan tätä kestää?!?

      • Melissa83

        En mä ole hihnassa.


      • Leijona tyttö

        No joo, mut hei tuskin kuitenkaan kaikki härät tommosii on! Osa on, osa ei! Vaik näitten perusteella kyl alkaa vaikuttaa siltä, että tommonen yhteen erotaan yhteen erotaan suhde on tosi yleinen leijonalla ja härällä.
        Mä oon siltiki ihastunu yhteen härkään, enkä usko et se on tommonen, tai ainaki toivoin niin.
        Toisaalt mun omaki horoskooppi kuvaa mua tosi hyvin!


    • leijona

      en ole samaa mieltä, että härkämiehiä pitäisi varoa... seurustelen härkämiehen kanssa ja hän on todella hellyyttävä... ollaan seurusteltu jo kaksi ja puoli vuotta, meidän ei ole tarvinnut pitää minkään laisia taukoja... ei meillä ole isoja riitoja joitain pieinä välillä mut niitäkin tosi harvoin.... niitä pitää vain osata käsitellä oikein...

      • mies härkä

        NYT PUHUIT ASIAA, minulla on leijona tyttöystävä ja se on parasta mitä minulle on tapahtunut. Kaikki härät ei ole samanlaisia ja eikä horoskooppi vaikuta asiaan minkälainen ihminen on !

        Ihmiset päättävät itse minkälaisia heistä tulee!


      • merkku87
        mies härkä kirjoitti:

        NYT PUHUIT ASIAA, minulla on leijona tyttöystävä ja se on parasta mitä minulle on tapahtunut. Kaikki härät ei ole samanlaisia ja eikä horoskooppi vaikuta asiaan minkälainen ihminen on !

        Ihmiset päättävät itse minkälaisia heistä tulee!

        olen kanssa samaa mieltä.
        se ei ole horoskoopista kiinni...


    • Pinkku

      Mä tiedän.. Mulla oli kerran suhde härkään ja....
      nii no.. noin siinä sitte kävi.

    • LeijonaNeiti

      joskus minulla oli "suhde" härkä-miehen kanssa.. Seksiähän se vain oli, mutta hyvää kumminkin!! Mutta kun mies kyllästyi oli hänen annettava vain mennä.. Turhaan nyt jäädä perään itkemmän, mutta kun joskus illan pimeydessä viestiä läheteltiin oli se pakko lähteä jossain vaiheessä miehen luo ja käydä virkistämässä mieltä... jos me ei oltas kummatkin varattuja seksi voisi olla vieläkin mahtavaa!!! ;)

    • Nimetön

      Kivaa olla leijona mutta kaikkille tiedoks me leijonat ei olla itsekkäitä!

    • taranee2

      on horoskoopiltaan härkä, ja on tosi ärsyttävä tyyppi.

    • hgghcgc

      heeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    • leijona nainen

      mulla on leijona mies jonka kanssa olen ollut yhdessä,jo neljä vuotta. ja nyt olen ollut naimisissa vuoden. kovaa se on mutta on se kaikilla älkää nyt hyvät ihmiset uskoko noihin horoskoopeihin

      mä en ainakaan usko!!!

    • leijona mimmi

      olen leijona nainen ja kokemusta 3kpl härkä miehiä,itseasiassa voisin lyödä vetoa,kun ihastun on kysymyksessä härkä mies.Mikä niissä vetoaa minuun,on se ääretön rauhallisuus,pitkä pinna ja upea seksi!
      1.kanssa olin 20v.ja siinä oppi härän tuntemaan,mutta voin sanoa,että kun härkä mies rakastaa se on totaalista.
      tosin itsepäisyyskin oli vertaansa vailla...virheitä ei tehdä,eikä ainakaan myönnetä.Kyllä se vähän leijonastakin riippuu tuleeko toimeen vai ei..ei pahaa sanaa tästä yhdistelmästä nytkään.
      Tällä hetkellä olen härkä miehen pinsessa;)

    • leijona n

      tulista rakkautta heti ensisilmäyksellä .

      • leotaurus

        Olen leijonanainen, ollut 20 v härkämiehen kaa yhdessä, joista 3 viimestä naimisissa. Paras likkakaverini, hänkin jellonapimu, on ollut härkämiehensä kaa naimisissa 15 v.


      • Laura26
        leotaurus kirjoitti:

        Olen leijonanainen, ollut 20 v härkämiehen kaa yhdessä, joista 3 viimestä naimisissa. Paras likkakaverini, hänkin jellonapimu, on ollut härkämiehensä kaa naimisissa 15 v.

        Mun isä on härkä, sisko on härkä, täti on härkä ja muutama "kaverikin" on härkiä. Ja ne on itsekeskeisempiä luuseteita mitä tunnen!


      • 6+11
        Laura26 kirjoitti:

        Mun isä on härkä, sisko on härkä, täti on härkä ja muutama "kaverikin" on härkiä. Ja ne on itsekeskeisempiä luuseteita mitä tunnen!

        niin täyttä totta tämä ja moni edellinen viesti. yhteydenpito on yksi, mikä suhdetta rassaa (oli kyseessä sitten mies- tai naispuolinen tuttavuus), ei soitella eikä vastailla puhelimeen silloin, kun itselle ei sovi. sitten kun itse ottaa yhteyttä, esimerkiksi pyytää kahville, tulee vastaus: "meinasinki just kysyy samaa" - siis jos härkä katsoo tarpeelliseksi vastata. rehellisyys ei ole vahvimpia puolia. kyllästyminen tuntuu olevan suurin syy, mikä tuntuu itsekkäältä, kaikkien härän ihmissuhteiden pitäisi mennä täysin härän ehdoilla, härän aikataulun ja halujen mukaan, mutta eipä härkä itse paljoa suhteeseen panosta. tämä on oma kokemukseni.

        joku aiemmin kertoi härkämiehestä, joka oli pettänyt bestiksen kanssa. sama kävi kaverilleni:(

        enkä yleistä, varmasti löytyy mukavia härkiä, sitoutumiskammoisen kanssa suhde vaan on vaikeampi saada toimimaan...


    • leijoNainenvainen

      niin mikä seksi?

      härät järjettömän laiskoja edes seksiin!

      puheet ei kohtaa tekoja seksin saralla oman kokemukseni perusteella

      • leijona olen

        sopis härkä ,koska nautin enempi läheisyydestä ja harvemmin seksistä


      • saana42
        leijona olen kirjoitti:

        sopis härkä ,koska nautin enempi läheisyydestä ja harvemmin seksistä

        en sano tätä millään pahalla;kummatkin härkämieheni ovat olleet niin ihania ja rakastavia,mutta molemmilla on olleet todella pienet penikset,että olin jo alkamassa yleistämään tätä käsitystä härkämiehistä.mutta ei ilmeisesti pidä paikkaansa koska niin edellisissä viesteissä kehutaan seksielämää...?kyllä minäkin seksistä nautin heidän kanssaan mutta olivat kyllä pieniä...


      • JuhaniK

        Olen härkämies ja puheet hyvästä seksistä pitää paikkansa usein, mutta siihen vaikuttaa melko paljon kumppani. Jos vastapuoli on sellainen joka ei suuresti kiinnosta tai ei osaa olla rohkea seksissä tai ei juuri koskettele ja antaa vain toisen hoitaa homman, se ei ole riittävän kiintoisaa ainakaan kovin pitkään.
        Siihen siis tarvitaan kumppani joka nauttii seksistä niin että sen myös huomaa.
        Omalla kohdallani seksi ei ole kovin hyvää omasta mielestäni myöskään kun on tavannut uuden henkilön jota ei juuri tunne, ainakaan jos kyseesä ei ole erityisen kiihkeä tapaus, vasta suhteen kehittyessä seksi paranee huomattavasti kun tunteet on varmempia ja on tutustuttu paljon paremmin.
        Tällä hetkellä tilanteeni on sellainen että erosin kolme-neljä kuukautta sitten naisesta jota rakastin todella paljon ja ero on ottanut koville, enkä ole oikeastaan edes harkinnut etsiväni ketään uutta edes yhden-illan touhuihin,
        jotenkin uuden etsiminen ja kaikki siihen liittyvä tuntuu liian vaikealta tai en tiedä oikein miltä.
        Tämähän on erikoista siinä mielessä että aiemmin olen harrastanut yhdenillan juttuja ja jopa ollut kolmesta viiteen eri naista tavallaan samaan aikaan, tietystikkään en ollut sitoutunut kehenkään tuolloin mutta väärin se on loppupeleissa kun kuitenkin joku tai jotkut haluaisivat enemmän.
        Mutta kuitenkaan se seksi ei ole ollut niin hyvää kuin silloin kun on oikea seurustelusuhde sellaisen kanssa josta pitää kovasti, silloinkin seksi tulee menemään siihen että se on ihan sellaista rutiinia, mutta kun asiat on mennyt huonosti siihen pisteeseen että on erottu tai vastaavaa, ja kuitenkin yritetään, seksi on ollut aivan taivaallista, molempien mielestä, mutta senhän ei tarvitsisi mennä siihen pisteeseen joten uskon että pidättäytyminen seksistä viikoksi tai kahdeksi, riippuen miten usein harrastatte sitä, auttaa palauttamaan ja muistuttamaan siitä miten hienoa se seksi voikaan vielä olla.


      • JuhaniK
        JuhaniK kirjoitti:

        Olen härkämies ja puheet hyvästä seksistä pitää paikkansa usein, mutta siihen vaikuttaa melko paljon kumppani. Jos vastapuoli on sellainen joka ei suuresti kiinnosta tai ei osaa olla rohkea seksissä tai ei juuri koskettele ja antaa vain toisen hoitaa homman, se ei ole riittävän kiintoisaa ainakaan kovin pitkään.
        Siihen siis tarvitaan kumppani joka nauttii seksistä niin että sen myös huomaa.
        Omalla kohdallani seksi ei ole kovin hyvää omasta mielestäni myöskään kun on tavannut uuden henkilön jota ei juuri tunne, ainakaan jos kyseesä ei ole erityisen kiihkeä tapaus, vasta suhteen kehittyessä seksi paranee huomattavasti kun tunteet on varmempia ja on tutustuttu paljon paremmin.
        Tällä hetkellä tilanteeni on sellainen että erosin kolme-neljä kuukautta sitten naisesta jota rakastin todella paljon ja ero on ottanut koville, enkä ole oikeastaan edes harkinnut etsiväni ketään uutta edes yhden-illan touhuihin,
        jotenkin uuden etsiminen ja kaikki siihen liittyvä tuntuu liian vaikealta tai en tiedä oikein miltä.
        Tämähän on erikoista siinä mielessä että aiemmin olen harrastanut yhdenillan juttuja ja jopa ollut kolmesta viiteen eri naista tavallaan samaan aikaan, tietystikkään en ollut sitoutunut kehenkään tuolloin mutta väärin se on loppupeleissa kun kuitenkin joku tai jotkut haluaisivat enemmän.
        Mutta kuitenkaan se seksi ei ole ollut niin hyvää kuin silloin kun on oikea seurustelusuhde sellaisen kanssa josta pitää kovasti, silloinkin seksi tulee menemään siihen että se on ihan sellaista rutiinia, mutta kun asiat on mennyt huonosti siihen pisteeseen että on erottu tai vastaavaa, ja kuitenkin yritetään, seksi on ollut aivan taivaallista, molempien mielestä, mutta senhän ei tarvitsisi mennä siihen pisteeseen joten uskon että pidättäytyminen seksistä viikoksi tai kahdeksi, riippuen miten usein harrastatte sitä, auttaa palauttamaan ja muistuttamaan siitä miten hienoa se seksi voikaan vielä olla.

        Niin ja jatkan vielä liittyen omaan kokemukseeni härkämiehenä olosta ja luonteesta.
        Itse en pidä itsestäni tarpeeksi liittyen omaan luonteeseeni, osa vastaa luonnekuvausta härästä, ja osa on varmasti yksilöstä johtuvaa.
        Ensinnäkin olen huono sosiaalisesti sillä en viihdy juurikaan ihmisten seurassa, muuten kuin parisuhteessa viihdyn todella hyvin kotona perheen/kumppanin kanssa. Minulla ei juurikaan ole ystäviä tai kavereita, osittain johtuen muutoistani pitkin suomea, mutta enimmäkseen johtuen siitä etten oikein halua käydä kavereiden kanssa missään tai muutakaan, viihdyn kotona vaikken aina viihdykkään, eli saatan joskus kaivata jotain muuta kuin kotona olemista ja siksi välillä inhoan itseäni että olen tällainen.
        Aiemmin ketjussa puhuttiin puheluihin vastaamisesta tai vastaavasta, se on totta, usein en halua edes vastata kenellekään, joten se haittaa kaikenlaisia suhteita (pois luettuna tietysti parisuhde, kumppanille vastaan aina).
        Härkä, tai ainakin minä olen tietynlainen erakkoluonne.
        Minulla on monia tuttuja jotka eivät pidä minusta juuri luonteeni vuoksi.
        Tietyllä tapaa se ei minua haittaa, vaikka eihän se loppupeleissä voi olla totta.
        Minuun ja käyttäytymiseeni vaikuttaa varmasti myös add joka diagnosoitiin hiljattain ja johon kokeilen parhaillaan lääkityksiä, josta siis toivon huomattavaa parannusta elämääni ja käyttäytymiseeni.


    • Sarafi88

      Voi pylly!
      Mulla on tärskyt häränkaa viikonloppuna. Taidan perua.

    • elämänvelho

      yksi asia minua ärsyttää leijonaihmisissä, kaikesta pätevyydestään huolimatta leijonat ovat hyvin yksioikoisia ymmärtämään muita ihmisiä, ts. toisenlaisia luonteenpiirteitä kuin heillä itsellään on. Leijonilla on suuret luulot itsestään, vaikka monesti muut merkit ovat leijonia taitavampia. Lisäksi he luulevat usein, että muut haluaisivat olla heidän kaltaisiaan. Tämä, tai nämä ikävät piirteet peittävät joskus leijonien ne positiiviset piirteet: seurallisuus, iloisuus, lämpö, energisyys. Eläkää ja antakaa elää, kaiken ei tarvitse olla niin mustavalkoista!

    • Liona

      ite näin masentuneena leijonana voin sanoa että itsetunto on kyllä niin alhaalla että.
      Välillä hyvä seura piristää ja ilmeisesti seurani on piristänyt muitakin, mutta olen vähän sellainen pelkäävä pikkukisu joka väistyy heti kun kokee olonsa uhatuksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe