Ihan ensiksi sitä vaan että hyvää tulevaa uutta vuotta jofa sedälle. Toiseksi tein nyt tämän ikioman profiilin ettei jofa setä tai kuka tahansa muu 11v trollaaja kirjoittele enemmän tai vähemmän asiattomia juttuja tällä kyseiselle nimimerkillä.
Ja sitten toivoisin vielä että jofa setä tekesi pari uuden vuoden lupausta:
1) älä enään ikinä käyttäydy töykeästi, täytät tänä vuonna jo 12 niin koittaisit jo aikuistua kun drafti ikäkin jo lähenee
2) lupaat saada töitä
Kiitos ja hyvää uutta vuotta 2014!
JOFA SEDÄN UUDENVUODENLUPAUS
alex_puck
1
67
Vastaukset
- alex_puck.
Mä en puurra niska hies mä käyn sossus, mul on jo vaikee duuni oon alex_puck suomi kaksneloses. Suomi24 eka suomi 24 vika jooooo alex. Yeah! Pistin vähän riimin tynkää tähän yeah! Ne yrittää karkottaa mut täältä, mä juoksen jofa setää karkuun täällä tuu vaik kattoo suomi kaksneloseen jou yeah..Pikkusen räppiä pistin kehiin beet boksausta jou man slandou home yaeh. Ice hoki ice hoki totta toki siinä on se joki yeah!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970