Arwen tungetaan leffassa väärään paikkaan. Sanokaa mitä mieltä olette hänestä.
Vastaukset 8
- Arwen
Arwen on mun lempi hahmo, koska se on haltija
- I'm right
Okei,en halunnut loukata arwenia.
- Väärä paikka joo
Samaa mieltä, että ihan väärissä paikoissa on esim pelastamassa Frodoa nazguleilta. Tämä ärsyttävä poliittinen korrektius on nykyisen elokuvamaailman riesa. Saa nähdä milloin siitä pääsee eroon.
Hobittiinkin osaan kaksi oli lisätty kokonaan uusi naishaltia, Tauriel. Sitä ei ollut Tolkienin kirjassa lainkaan. Feministit juhlivat tietenkin riemuvoittona kun Tolkienin kirjoja tärvellään tällä poliittiskorrektilla tavalla.- juup nykyään
Olet täysin oikeassa. Miksi elokuviin pitää lisätä jotain uusia hahmoja? Kuka ihme ämmä se Tauril (vai mikä nyt olikaan) luulee olevansa? Arwenia ei mainittu kaksi tornia kirjassa lainkaan mutta elokuvassa se pyöri melkein joka kohdassa. Sanonpahan vaan että Tolkienin kirjat ovat paljon parempia kuin Peter Jacksonin elokuvat.
- frostfoxie
Minä en ymmärrä miksei FotR:-issa Frodoa sormusaaveilta pelastanut Glorfindel vaan Arwen, jonka kaiken järjen ja oikeudenmukaisuuden mukaan olisi pitänyt kiltisti pysytellä Rivendellissä siellä sängyssään lepäämässä, niin kuin se itseasiassa koko trilogian aikana tekeekin.
Glorfindel olisi ollut kiva nähdä valkokankaalla (: Oikeassa olette. Elokuviin lisättiin kaikkea turhaa paskaa, jota kirjoissa ei ollut ja niistä poistettiin hyvin tärkeitä juttuja. Tom Bombadilia ei ollut leffoissa... Hautakummut jätettiin pois ja Aragorn kanniskelee Hobittimiekkoja takataskussaan... :(
- Templar
Tom Bombadil olisi ollut suht vaikea kuvata elokuvassa, sillä ainakin itselläni on hänestä omanlainen kuva, joka olisi varmasti ollut erilainen kuin leffassa. Ja tämähän se vasta fanit yleensä suututtaakin... :)
No totta sekin. Jossain selitettiin muistaakseni, että Tom ei ollut ellokuvassa, koska se oli kirjassa pääasiassa siksi, että lukijat jaksaisivat lukea muuten niin raskaan alun. Samaa jaksamisongelmaa ei olisi leffassa tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862043Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391323Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu136993Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.214933- 80820
- 95803
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215714- 72685
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,51680On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69621
- 35601
- 37551
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427