Minulla on 12v ihana rakas kissa ja nyt uudella tyttöystävällä jonka kanssa ollaan muuttamass yhteen on paha allergia. Olen miettinyt pääni puhki mitä teen. Olen ajatellut että jos saan kissalle uuden kodin niin tuntuu että jotenki petän kissani koska selkeesti jos minä olen kiintynyt kissaani niin myös kissa on minuun. Tuntuu siis että jos kissani joutuu uuteen kotiin niin kissani tuntee olonsa petetyksi ja hylätyksi ja voi siten huonosti, ja kun vain ajattelenki että kissani on surullinen uudessa paikassa tuntuu minusta kauheelta :( Vai voiko noin ajatella ja tunteeko kissat tuollaisia tunteita?? Siksi olen ajatellut että lopettaminen on paras vaihtoehto molempien kannalta. Kertokaa mielipiteenne, ja asiallisia mielipiteitä kiitos.
Lopettaminen allergian takia?
Mattis
1
138
Vastaukset
- jukra
Lopettaminen ei ole ikinä silloin ratkaisu kun kissa on terve. Ei se lemmikinkään henki mikään leikin asia ole. Kyllä kissalle uusi hyvä koti varmasti löytyy, jos on sisäsiisti ja miellyttävä luonteeltaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694889KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923830- 1883591
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783259Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1821804
- 301696
- 431405