Lihavan kanssa

???

Kysymys asennoista. Olen deittaillut naista joka on todella lihava. Hänellä painoa ja kokoa noin 200kg. Onko täällä kenelläkään kokemusta seksistä ja asennoista lihavan naisen kanssa? Itse olen normaalivartaloinen mies ja "se" kookas. Vilpittömästi kysyn ensikertalaisena tällä foorumilla joten olisi kiva jos saisin asiallisia vastauksia kysymykseeni. Uudenvuoden lahjaa kyseessä oleva nainen vihjailujensa perusteella minulta odottaa. Hyvää tulevaa vuotta 2014 teille kaikille.

21

2212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asennot ovat yksilöllisiä. Kyllä te teille sopivat asennot keksitte. Turha jännittäminen pois ja leikkimieltä peliin. Hyvin se sitten sujuu. Hyvää ja nautinnollista uuttavuotta sinulle ja kumppanillesi :)

    • Otappa siitä

      häpykummun yläpuolelta vatsanahka hampaisiin ja työnnät napaanpäin tulee nautinnon reikä kohdalleen ja eikun takuttamaan

      • miäs

        En mä ainakaan hampaita ole tarvinnu lihavan naisen kanssa tossa jutussa mut tyylinsä tietty kullakin. Jos on noin iso nainen ni tyynyjä vaan pepun alle. Sivuttain. Takaapäin. 69. Kyl se siitä ja kivaa on.


    • jtm hnr bgevfc

      Oisko kuitenkin trolli...? 200-kiloiset on aika harvassa... No, itse olen harrastanut seksiä n.100-kiloisen isomahaisen naisen kanssa, ja ehkä toimivin asento tällaselle normimunaselle (17cm) oli nainen pöydällä selällään ja mä seisoallaan edessä.

      • PKS1

        Ei välttämättä ollu trolli. Mä tiedän itekkin muutamia 200kiloisia emäntiä...


      • EMÄNTÄ
        PKS1 kirjoitti:

        Ei välttämättä ollu trolli. Mä tiedän itekkin muutamia 200kiloisia emäntiä...

        Joo o. On meitä isokokoisia "emäntiä" kyllä. Mistäpäin PKS1 olet ja miten saisin sinuun yhteyden?


      • m24v
        EMÄNTÄ kirjoitti:

        Joo o. On meitä isokokoisia "emäntiä" kyllä. Mistäpäin PKS1 olet ja miten saisin sinuun yhteyden?

        Oisitko sä niinkö miestä vailla?


      • qwertghj

        olen 100 kiloinen, eikä minulla ole isoa mahaa. ainakaan niin isoa, että olisi mitenkään tiellä seksin aikana. ja olen 167 cm pitkäkin vain. ihmisten on vaikea arvioida toisen kokoa, monesti 150 kiloista puhutaan 100 kiloiseksi. ja taas jotkut kuvittelevat jo 100kiloisen painavan sen 200 kiloa.


    • kamalaa vai kiva

      Mikä pöytä tollasen virtahevon lykkimisen kestää? Hygieniasta kannattaa huolehtia. Lihavien pepun pyyhkiminenkin jää usein puolitiehen kun ne ei yllä. Haiseekin helposti kun hikeä jää poimuihin nahan alle.

      • EMÄNTÄ

        Hygieniasta pitää huolehtia kyllä myös teidän miespuolistenkin. Kiitos.


    • dimote

      Paneppa takaa päin, eli pyydä/aseta naises sänkyn reunalle(vahva sellainen) kontalleen ja siitä alat vain seisaaltaan lykkimään niin johan tekee gutaa.

      • entetnen

        Ei kyl oo kovin hyvä asento lihavan kans, ainakaan, jos on pieni penis....


    • kiva vai kamala

      Minäkin kannatan takaa panoa, voit samalla tarkistaa onko ulottunut pyyhkimään kakat... Minun tekee kyllä pahaa. Mutta kuka nyt mistäkin tykkää. Jotenkin näyttää siltä että et hänestä ole ihmisenä kiinostunut vaan kokemuksesta panna lihavaa retostelet täällä?

    • parhaiten

      onnistuu kahareisin jalkojen väliin ja siitä tikkaamaan.

    • on kokemusta ja upeeta on! ja kaikenlaiset asennot kyllä onnistuu, mielikuvitus vaan rajana :) mikään ei ole niin kaunista ja haluttavaa kuin upea oikein isokokoinen nainen.

      • lover1

        samaa mieltä ssbbwlover76 kanssa. pehmeen lämmintä oikeeta naista. se on siinnä!


      • boomboom
        lover1 kirjoitti:

        samaa mieltä ssbbwlover76 kanssa. pehmeen lämmintä oikeeta naista. se on siinnä!

        Kiva lukea näitä juttuja. Vaikka itse en nyt ole mikään 200 kiloinen,mutta rinnat aika ylväät, kivasti keikkuu kun miestä painaa kunnolla :P


    • OlenÄllö

      Takaatapäin menee syvemmälle, kunhan pyllyä ei ole liikaa tiellä. Jos ei mitenkään yltä, naisen jalat levälleen ja ylös, siitä onkin suora pääsy itse asiaan. Ei kannata pelätä mahoja sun muita. Lähetyssaarnaajassa vähän niinkuin hötkyy rytmikkäästi naisen mahan liikkeiden mukana. Kuulostipa ällöltä. Alan laihduttamaa. Missä sipsit?

    • syyskisuli71

      onnistuu,vaik mulla 50 kg ylipainoo,ihan selinmakuulla.jalat vaan ylös ja koukkuun,ei haittaa massu mittään.

      • kuullostaa oikein hyvältä ;)


    • jepa3

      Yksi tyttöystävistäni oli seurusteluaikoinamme aika tuhdissa kunnossa mutta oikeastaan kaikki asennot onnistuivat ilman suurempia vaikeuksia. "Ratsastusasentokin" sujui hyvin jos kesto ei ollut kovin pitkä. Suuria pehmeitä rintoja oli myös nautinnollista velloa ja hyväillä. Hänen kanssaan sain parasta seksiä.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe