Mikähän on. Kun vatsani turpoaa päivän mittaan aterioiden myötä? Turvotus hellittää yön myötä? Syön ihan normaalisti. Harrastan liikuntaa, mutta sekään ei juuri auta.
vatsan toiminta
3
154
Vastaukset
- asiaa tuntematon
Lopeta ihmeessä viljatuotteet ainakin kuukaudeksi ja kuuntele mitä tapahtuu. Olet melko varmasti herkistynyt gluteenille.
Gluteenille herkistyneitä ihmisiä on paljon enemmäin kuin edes tiedetää. Lehdet kirjoittelee enemmänkin muoti ilmiöstä. Muoti ilmiöstä ei ole kuitenkaan kysymys.
Ei siihen kuole, jos jätät leivä, pitszan ja muut viljatuotteet pois, mutta olo voi parantua huomattavasti kirjastosta tai kirjakaupasta löytyy hyvää tietoa - fgfdgfd
tuleeko turvotus jostain tietystä ruoka aineesta?
Mielestäni turvotus kertyy päivän mittaan riippumatta siitä, mitä syön. Syön kylläkin aika lailla samalalsta ruokaa jopka päivä (terveellisesti). Itse voisin epäillä mm. leipää, mutta en ole varma. Menen ensi kuussa lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363