bangkok hospital

city beach

jos jollain on hyvä kokemus tästä sairaalasta niin minä voin kirjoittaa varoittavan esimerkin tästä sairaalasta 8.12 menin sairaalaan flunssa oireiden takia jouduin käymään 3kertaa ja aina käskettiin lopettamaan lääkitys ja syömään uusia lääkkeitä jonka seurauksena aurinkolomastani tuli katastrofi.lopputulos suomessa lääkäriin toisesta jalasta akillesjänne poikki toinen melkein poikki,siis varokaa todella kun joudutte menemään tähän sairaalaan ja matkatuttavilleni paljon kiitoksia saamastani myötätunnoistaa

27

1737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Huaan

      Vain Hua Hinissä voi olla kaikki ikävä mahdollista! Minulla taas aivan päinvastaisia kokemuksia Bangkokin Bangkok Hospitalista.
      Tässäpä jälleen syy välttää Hua Hiniä!

    • Miksi sitten

      Valitit flunssaa jos vika oli akillesjänteissä. Oletko muuten kuullut pilkuista ja pisteistä

    • kuolen nauruun

      Täyttä potaskaa ja ainoa vika avaajalla on päässä.

    • Flunssan oireet

      Mennä nyt sairaalaan flunssan oireiden takia. Käsittämätöntä. Mikset mennyt apteekkiin (pharmacy) joita thaimaassa on . aloittaja menee varmaan suomessakin sairaalan kun kaksi kertaa aivastaa.

    • Näin Thaimaassa

      Olen ollut Phuketissa sairaalassa ja Bangkokissa.Ja Khon Khaenissa lääkärissä monestikin vuosien varrella.Hyvä hoito ja hyvä palvelu.Toista kun esin Malmin sairaalan polilla.
      Jopa Afrikassa olen saanut hyvää terveyspalvelua.Se propaganda,että Suomessa olisi parempi hoito.Ei enää ole ollut tosiasia vuosiin.Suomen terveydenhoito menee huonommaksi vuosi vuodelta.Muualla paranee,ovat jo ohi pyyhältäneet laadussa kauan sitten.

      • kansa Sibirskajaan

        Julkista ajetaan alas ja Yksityistä puolta hallitsee ajattelu, että hoidon sijasta potilas asetetaan hoitojen maksunaruputkeen. Turvallisinta on lähteä tästä Käteisen huijariyhteiskunnasta HETI. Täällä ei kohta ole muuta elämää kuin eduskunnan lomaosakekauppiaat kusettelevat toisiaan, ihan keskenään.


    • huihaisullekkii

      Avaaja lienee mömmöissä kun flunssa hoidon takia on jänteet katkeilleet????????,kyllä Thaimaan sairaalapalvelut ja niiden taso pääsääntöisesti mennetullen hakkaa Suomen ,etenkin Bangkok hospitalin missä tuntee olevansa asiakas jota myös hoidetaan

    • suomalainen lääkäri

      Jospa menit väärinpäin sinne Bangkok hospitaalin ja sait kurkkupastillit suppona rektumiin.
      Väärään osoitteeseen joutunut lääke saattaa aiheuttaa ärsytystä.
      Akilesjänteitten katkeaminen saattaa johtua juuri tuosta asenne vammastasi ,jota pitäisi hoitaa mieluiten suljetuin ovin.

    • naklua11

      pattaya-bangkok ,pelkkaa hyvaa sanottavaa.isot huoneet,ravintola sapuska,hyva kylvetys,ammattitaitoiset laakarit.suosittelen suuresti,jos sairastutte.

    • city beach

      mielenkiintoisia kommentteja todistaa että tännehän ei mitään varoittavaa eikä asiaakaan kannata kirjoittaa

      • 28x...

        Kuulehan hyvä rouva! Saavuttaaksesi meidän kaikkien luottamuksen sairaskertomuksellesi ja palauttaaksesi luottamuksemme Sinuun voinet kertoa tarinasi alusta alkaen. Ymmärräthän että voi olla vaikea uskoa että aivastuksilla voi katkoa akillesjänteitään. Siihen tarvitaan muistaakseni tuhansien kilojen vetojännitys jonka joku huippuaituri saattaa saavuttaa parinkymmenen vuoden voimaharjoittelun ansiosta.
        Eli siis kerran vielä; kerro tarinasi ennenkuin aloitat narinasi.


    • Olipas erikoinen flunssa kun kun akilles jänteet paukku,eli sulla oli suu ja sorkkatauti

      • city beach

        jep tarkoitus oli varoittaa jos teille määrätään antibiootteja ottakaa ihmeessä selvää että nämä antibiootit eivät sisällä aineita jotka voivat katkaista akillesjänteet ei muuta sori jos olen pahoittanut asiantuntijoiden mielen


      • JustJoo
        city beach kirjoitti:

        jep tarkoitus oli varoittaa jos teille määrätään antibiootteja ottakaa ihmeessä selvää että nämä antibiootit eivät sisällä aineita jotka voivat katkaista akillesjänteet ei muuta sori jos olen pahoittanut asiantuntijoiden mielen

        Tunnetusti fluorokinolonit eli esim ciproxin tai tavanic antibioottien käyttöön liittyy akillesjänneruptuuran riski. Siksi kannattaa aina lukea tuoteseloste kun aloittaa lääkityksen. Edellä mainittujen lääkkeiden kohdalla kannattaa luonnollisesti olla rasittamatta akillesjänteitä. Sinällään tavanicilla pitäisi kyllä parantua melko pahakin keuhkokuume. Pelkkä flunssahan toki paranee odottamalla ja buranalla.


    • 28x...

      Kyllähän tuo tarkennuksesi rva city beach pisti hieman miettimään olisiko tarinassasi kuitenkin totuuden siementä?
      Kuitenkaan en ole kuullut että mikään antibiootti jänteitä katkaisisi.
      Siis kerran vielä; säilyttääksesi uskottavuutesi pistä tulemaan hieman tarkennuksia, mm antibiotti mitä Sinulle määrättiin yms asiaan vaikuttavat seikat. Jos tarinassasi on hiemankaan totuuden häivää niin se tulee saavuttamaan aikamoista huomioita.

      • Kesäheinä34

        Antibiooteista esim. Tavanic:n sivuvaikutuksena on akillesjänne tulehdus. Joten aina kannattaa miettiä kun lääkkeitä popsii, että tarvinko tätä todellakin.


      • Niin että jotta

        Kannattaisi miettiä aina ensin ennenkuin kirjoittaa pask..., kuten sinä, aina.


    • 28x...

      Tarkastin asian Tavanicin osalta. Olit luultavasti käyttänyt ja jättänyt lääkärille kertomatta käyttäneesi tulehduskipulääkkeenä kortikosteroideja. Näiden yhteisvaikutuksena voi hyvin harvinaisena (enintään 1 käyttäjä 1000:sta) että tulehduksen tai repeämän riski varsinkin akillesjänteessä kasvaa.

      On väärin tässä tapauksessa tuomita suuri ja hienosti toimiva sairaalaketju jos vahinkosi aiheutti kommunikaatiokatkos.

      • city beach

        lääkäri tiesi mitä lääkkeitä käytän tarkista antibiooteista haittavaikutukset tulet yllättymään kuinka monet antibiootit voivat aiheuttaa akillesjänteiden katkeamisen,,mielestäni on oikein varoittaa asiasta koska antibioottien vaikutuksista ei puhuta missään eikä kaikki lääkäritkään tiedä asiasta.kyllä täytyy sanoa että lääkäri tajusi mitä oli tapahtunut,myös suomalainen lääkäri epäli että akillesjänteet voivat olla vahingoittuneet.tarkoitus oli varoittaa ihmisiä kun saavat antibiootteja ottaisivat selvää haittavaikutuksista,olipa kyseessä mikä sairaala hyvänsä.kovan hinnan itse maksoin enkä toivo täälläistä matkaa kenellekkään


      • 28x...
        city beach kirjoitti:

        lääkäri tiesi mitä lääkkeitä käytän tarkista antibiooteista haittavaikutukset tulet yllättymään kuinka monet antibiootit voivat aiheuttaa akillesjänteiden katkeamisen,,mielestäni on oikein varoittaa asiasta koska antibioottien vaikutuksista ei puhuta missään eikä kaikki lääkäritkään tiedä asiasta.kyllä täytyy sanoa että lääkäri tajusi mitä oli tapahtunut,myös suomalainen lääkäri epäli että akillesjänteet voivat olla vahingoittuneet.tarkoitus oli varoittaa ihmisiä kun saavat antibiootteja ottaisivat selvää haittavaikutuksista,olipa kyseessä mikä sairaala hyvänsä.kovan hinnan itse maksoin enkä toivo täälläistä matkaa kenellekkään

        Olen pahoillani puolestasi. Pahoittelen myös omia harkitsemattomia sanojani viestiketjun alussa. Vammasi ei nyt vain tuntunut sopivan lääkittyyn vaivaasi.
        Otin asiasta selvää mikä oli helppoa.
        Toivon että paranet pian! Jaksamista.


      • Hyvä Hospitaali
        28x... kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi. Pahoittelen myös omia harkitsemattomia sanojani viestiketjun alussa. Vammasi ei nyt vain tuntunut sopivan lääkittyyn vaivaasi.
        Otin asiasta selvää mikä oli helppoa.
        Toivon että paranet pian! Jaksamista.

        Tällä palstalla , tämän nimerkin ensimmäiset järkevät jutut. Elämä on täynnä
        yllätyksiä !
        Sen verran vielä aloittajan asiaan kommenttia , erittäin hyvä hoitoa tarvittaessa
        olemme saaneet Kyseisessä sairaalassa.
        Ystävämme henki pelastui, saatuaan myrkyllisen - käärmeen pureman , hoito
        annettiin pikaisesti ja asiantuntevasti.


      • Hyvä sairaala
        Hyvä Hospitaali kirjoitti:

        Tällä palstalla , tämän nimerkin ensimmäiset järkevät jutut. Elämä on täynnä
        yllätyksiä !
        Sen verran vielä aloittajan asiaan kommenttia , erittäin hyvä hoitoa tarvittaessa
        olemme saaneet Kyseisessä sairaalassa.
        Ystävämme henki pelastui, saatuaan myrkyllisen - käärmeen pureman , hoito
        annettiin pikaisesti ja asiantuntevasti.

        Samaa mieltä, kiitos kommentista.

        Hyvä että muutkin ottavat kantaa , olemme 20 -v käyneet Huassa, ja jos jotain isompaa sattu niin kyllä luotan Bangkok hospitalin.

        Lääketiede ja lääkärit meidän tasoa, jos ei jopa parempia.

        Jos jollekkin on käynyt huonosti niin ehkä syytä voi myös hakea itsestä, kielitaito, tulkin puute, sen saa tarvittaessa.


    • Liika Changia

      KUN vika on päässä... Bangkok Hospital tuskin voi auttaa... Ei flunssa ja akillesjänteen katkeaminen samantapaisia oireita yleensä aiheuta.

    • 28x...

      Nimim. Liika Changia; lue viestini 08.01.14:
      Selvitin asian ja Tavanicin ja kortikostereiden yhteisvaikutuksena voi hyvin harvoin tapahtua että akillesjänne tulehtuu tai repeää.

      Korostan että tapahtuma on harvinainen mutta mahdollinen.

    • Saija12

      Olin itse 2016 keväällä lomailemassa Hua Hin:ssä, ollessaan samalla 7/8 kk raskaana. Alkoi verenvuoto, mentiin Hua Hin Bangkok sairaalaan. Voin sanoa, että erinomaista kohtelua, kaikki mahdolliset koet, lisäksi sain CD levyn potilastarinalla. Lääkkeet ja lasku oli noin 120€.

    • pipipää

      Pelkästään hyviä kokemuksia olen niin itse kun ystävien kertomana kokenut kyseisestä sairaalasta.
      Mitähän lie tuo tyyppi ( vuosi 2013 ) oikeesti sairastanut.... ja NYT esille nostanut.... 5 vuotta vatvonut...

    • NumBall63

      Hyva sairaala jos vakuutusyhtiö maksaa, jos maksat itse etsi toinen...

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe