on kova bändi.
Judas Priest
14
196
Vastaukset
- parempia
ne vanhat piisit.
- Vinkuva sika
Kas homppeli . Heh heh
- Samaa mieltä
Vanhan liiton heavybändi.
Hyvää musiikkia. - Oikea sanamuoto
lienee oli hyvä bändi, ehkä muutama hyvä kappale toteamus tämäkin.. :)
- aloittttaja
Tästä voidaan tapella.
- N49 º•○●
Rakastan Judas Priestiä! ☆♡☆
- Hvää
uutta vuotta leidi.
- N49º•○●
Hvää kirjoitti:
uutta vuotta leidi.
Ihanasti kiitos ja samaa sinulle. Yksin kotona juhlin Bengali kissojeni kanssa.
Yritin eräälle sivulle mennä toivottamaan uutta vuotta, mutta se olikin annettu uskovaisille.
Olin siellä jäsen suunnilleen 10 vuotta. Olisi ollut hyvä jos hän olisi ilmoittanut myös minulle.
- MinäSamoin
MinäSamaamieltä
- mulla kukuule
Pitäs toiota vaihtaa kun ei oo nykyisessä kassettepleijeriä millä sais vanhan juutaksen kuulumaan. Hehheh.
- MinaSamoin
mulla kukuule kirjoitti:
Pitäs toiota vaihtaa kun ei oo nykyisessä kassettepleijeriä millä sais vanhan juutaksen kuulumaan. Hehheh.
MinullAse soitin löytyy kotoa...se pyöRIttää KAsetit, ceedeet ja radiokin Soi. Tuutko Jo kuunYtelemaan RokKIa kanssani ?
- Juusos
Rob on niin miehekäs
Jep, mutta lavan ulkopuolella ei ollenkaan macho. Eikä ihan 100% aina lavallakaan. Kun katsoo haastatteluja, niin niissä Halford ei ole vähimmässäkään määrin mikään macho ja tosi miehisyyden perikuva, vaikka edelleen näyttää miehekkäältä ja silloin kun oli nuori, niin mun silmään myös aika poikamaiseltakin. Rob on aina ollut haastatteluissa rauhallinen, ystävällinen, maanläheinen ja myös hauska. Ja hän kuuntelee mitä toimittaja sanoo eikä diivaile. Huippu tyyppi. Itse olen luonteeltani vähän samanlainen.
- Anonyymi
Juu on se.
Hieman aikanaan ymmärsin väärin muutaman biisin sanoman viattomuuksissani, kuten ny esmes biisin jossa kuvataan moottoripyöräilyn iloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2562348- 1921704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä501389Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad581088- 41856
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä32821Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .26794Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23788Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647