Hyvää uutta vuotta! Onko mitään lupauksia. ;) Itse ainakin yritän parantaa todistustani.
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA! :D
18
86
Vastaukset
- aijon tappaa itseni
Alkaa vasta vähä ylu seittemän tunnin pääst
- Hali hanille
Mä aijon halata mun ihastusta joskus ohimennen koulussa :3
Ei tarvitse pahemmin pelätä, koska on varsin selvää että tunne on molemmin puoleinen - KAIKILLE
HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!! Ammuttiin jo ekat raketit. :D
- Believe in yourself
Aion muuttaa tyyliä välittämättä muiden mielipiteistä! ;)
Muutenkin aion olla rohkeampi ja elää oman tahtoni mukaan. - Brony 4ever™
Kiitos samoin!
Vuosi vaan lähestyy loppuaan. Taas on vuosi kulunut ja Nopeasti, varsinkin, kun lähes koko vuosi on ollut täynnä lintuja, joka tarkoittaa minun kohdallani netissä roikkumista.
- Eräs trotskilainen
Hyvää uuttavuotta, Rakkaat Toverit!
Lähetin samaan aikaan viestin. :D Lähetin kuitenkin eri keskustelulle. Nyt viesteissämme ei näy vuotta 2013! :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Eräs trotskilainen
veh kirjoitti:
Lähetin samaan aikaan viestin. :D Lähetin kuitenkin eri keskustelulle. Nyt viesteissämme ei näy vuotta 2013! :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uusi aika!
...Paihti että alko soimaan päässä 50 vuotta vanha biisi. "Karjalassa piti koittaa uusi huomi, mut kaikki hyvä lahtipoika niittää tuoni! Sitä kiros Rangelli ja lammassilmä Tanneri, Mannerheimi, Ryti sekä Valdeni..."
- Thlr
Hyvää uutta vuotta kaikille!
- Thlr
Tämä muuten saattoi päästä tämän vuoden 20:n ensimmäisen Suomi24:ään lähetetyn viestin joukkoon. Kohta nimeni lukee kaikissa historiankirjoissa.
- Eräs trotskilainen
Mie menen muuten nukkumaan vasta nyt :P
- korppi™
mie en edes nyt:D
- korppi™
korppi™ kirjoitti:
mie en edes nyt:D
pahus seuraavana uutena vuotena pitää laittaa suomi24:jään viesti aikana 0:00
Hyvää uutta vuotta :)
Hyvää uutta vuotta ystäväiseni.
- ocean-
Myöhästyneet uuet vuoet teille kaikile :)
kiitän&kumarran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904322
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?422645Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1082461Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082248Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111632Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291598
- 791406