A-maaaajuokkue

ym-martti

A-maajoukkue 2014, ketä kuuluu?
60: Koponen
66: Kangasmäki, Määttä
73: Simola, Kaewasa
81: Verlin, Laamanen
90: ??
90: Viitanen

14

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1994-1996

Viitanen on -90 ja sen lisäksi hän ja Koponen siirtyvät miehiin.

• ssdad

Nämä ainakin: Jokinen, Jauhiainen, Saren, Barton, Tuomikoski, Laaksonen, Määttä, Kangasmäki, Körkkö, Laamanen, Verlin.

• snus3
        ssdad kirjoitti:

Nämä ainakin: Jokinen, Jauhiainen, Saren, Barton, Tuomikoski, Laaksonen, Määttä, Kangasmäki, Körkkö, Laamanen, Verlin.

Lolol Tsagaani turha.

• hdddhd1h13

Anniina Jokinen, Laura Jauhiainen, Alexandra Barton,
      Emilia Tuomikoski, Heidi Saren, Eetu Laaksonen,
      Elias Körkkö, Arttu Määttä, Eemeli Kangasmäki, Klaus Verlin,
      Aatu Laamanen

Lisäksi Villanellon pojilla olisi paikat, mutta eivät ottaneet vastaan.

• gjkkd

Tuskin olisi paikkoja tullut. Mutta asiallisesti ottaen samantekevää miten tuo nyt meni.

• kllll
        gjkkd kirjoitti:

Tuskin olisi paikkoja tullut. Mutta asiallisesti ottaen samantekevää miten tuo nyt meni.

Vaikka judosportin pojat jätti tämän vuoden mj-kuviot väliin, niin on siellä pari muuta hyvää -73:n kaveria joita kannattaa muun joukkeen mukana Euroopan kisohin lähettää.

• riifkfkgk
        gjkkd kirjoitti:

Pascalin "teeseissä" julkaistiin nimet jo syksyllä. 93-syntyneet siirrettiin miesten 2-joukkueeseen

• nvvgf
        riifkfkgk kirjoitti:

Pascalin "teeseissä" julkaistiin nimet jo syksyllä. 93-syntyneet siirrettiin miesten 2-joukkueeseen

Varmaan aika pitkälle sen listan mukaan mennään, mutta esim. Tvauri olisi ilman loukkaantumista kirkkaasti A nuorten maajoukkueessa, ja voi kevään mittaan sinne jokunen muukin listan ulkopuolelta tulla.

• koskaToinenTietää

HML Sikko K.

• puumalainen

Määttä laaksonen ehkä simola verlin laamanen sikko körkkö ja joitain likkoi siinä tärkeimmät tvauri kuha kuntoo ja tietenkin MARTTI PUUMALAINEN!

• thtgtkkg
        puumalainen kirjoitti:

Määttä laaksonen ehkä simola verlin laamanen sikko körkkö ja joitain likkoi siinä tärkeimmät tvauri kuha kuntoo ja tietenkin MARTTI PUUMALAINEN!

Noissa maajoukkuepaikkoissa nuorissa on vain se etu, että pääset eju-cuppeihin. Jos olet niin hyvä, että sinulla on edes jonkinmoinen mahdollisuus voittaa jokunen ottelu niihin kannattaa lähteä. Niitten kisojen taso on sen verran kova ja hinta kallis, ettei sinne kannata lähteä kokeilemaan.

• 0iGIJGWAe
        thtgtkkg kirjoitti:

Noissa maajoukkuepaikkoissa nuorissa on vain se etu, että pääset eju-cuppeihin. Jos olet niin hyvä, että sinulla on edes jonkinmoinen mahdollisuus voittaa jokunen ottelu niihin kannattaa lähteä. Niitten kisojen taso on sen verran kova ja hinta kallis, ettei sinne kannata lähteä kokeilemaan.

Tuolla logiikalla SM-kisoihin saisi mennä vain samurai-cupeissa pari otteluvoittoa/ kisa saaneet. Ja jos ei B-junnuissa ole onnistunut, olisi syytä siirtyä kataajaksi ;D

• thtgtkkg
        0iGIJGWAe kirjoitti:

Tuolla logiikalla SM-kisoihin saisi mennä vain samurai-cupeissa pari otteluvoittoa/ kisa saaneet. Ja jos ei B-junnuissa ole onnistunut, olisi syytä siirtyä kataajaksi ;D

Väärin. Steppi wekara shiaista U18 SM:iin on paljon pienempi kuin U18 SM:stä U18 koviin EJU-cuppeihin. Eli askel kerrallaan.

• mumrikensnussensssss
        thtgtkkg kirjoitti:

Väärin. Steppi wekara shiaista U18 SM:iin on paljon pienempi kuin U18 SM:stä U18 koviin EJU-cuppeihin. Eli askel kerrallaan.

nöpi kerrallaan*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe