15 000-17 000km vuotuisilla ajoilla?
1.4TFSI ja 1.6TDI aikalailla samanhintaiset hankinnaltaan
Onko mitä tyyppivikoja näissä A1:ssä?
Audi A1 Diesel vai bensa?
9
418
Vastaukset
- vältä merkkiä...
Kalliit ongelmat välttäen en suosittele Audia ollenkaan.
- Nevervag
Juuri näin, pysy koko konsernista erossa niin elämä paljon helpompaa.
- AudiOnJees
Jostain olin kuulevani että A1 malli olisi vähävikainen ja luotettava peli, kunhan ei ota automaattilaatikolla
- AudiOK
Jos nyt puhutaan niin missään Audi,Volkkari tai BMWssä ei ole mitään vikoja. Ainoastaan mersua vaivaa ruosteongelmat ja kalliit huollot. Bensiiniä on mukavampi ajaa. Kiihdyttättäessä ääni on parempi ja vääntöäkin on hyvin paitsi yläkierroksilla, automaatti tuntuu turhalta noin pieneen autoon, mutta ei todellakaan ole huono. S-teonic on suomalaisten mielestä paras automaatti.
- Exvagisti
Hehheh tuo oli hyvä! Ei vikoja vageissa?!
- FJZ-708
Exvagisti kirjoitti:
Hehheh tuo oli hyvä! Ei vikoja vageissa?!
Itselläni on A1 1.4 TFSI automaatilla. Otettu käyttöön 010311 ja toistaiseksi ei
ole ollut mitään ongelmia. Diesel tai bensa? Eiköhän se ole makuasia.
- ei kumpaakaan mulle.
1,4 nokkaketjuongelmat. 1,6td kaksoismassavauhtipyörän ongelmat. Molemmat esiintyvät jo alle 100tkm. Siitä vain valitsemaan.
- mr gasoline
Pikku diesel, vähäiset kilometrit -> egr karstoittuu tukkoon ja tuhatlappunen katoaa lompakosta.
Osta bensa. 1.4tfsi:n suorituskyky on aivan erilainen kuin 1.6tdi:n.- diesel rökittää
Diesel ehdottomasti! Wääntö tekee sen että isompikin bensaprutku kattelee 1.6 tdi:n takavaloja motarilla ja taajamapujottelussa. Bensa ei vaan pysy disuka perässä samassa tahdissa, se on koettu aina. Ja kuluttaa tuokin disukkana vain 3-4 litraa satkulle. Kone kestää vähintään 5-6 sataa tonnia ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894