olen nähnyt elokuvan ja olen nähnyt mutta onko teillä jäänyt ikäviä muistoja
Vastaukset 4
- exorcist
anteeksi kirjoitus virhe
- wetrdhfg
Se ikävä muisto että olen nähnyt sen.
- Kiiski rannan
alat saamaan tyypillisiä kommentteja et ihan surkee jne jne, ja varsinkin niiltä joita leffa peloitti eniten.. exorcistin mollaaminen on muotia ku kauhusta puhutaan.. se kuiteski on edelleen selkeesti paras kauhuleffa mitä tehty tähän päivään mennessä.. samallalailla on muotia väittää uutta evi dead leffaa huonommaksi kuin alkuperäin kauhukomedia vaikka painiva täysin eri sarjoissa, eli uus on kauhua ja orig on komedia :D
Onko ihan sairasta sanoa että ei ole jäänyt ikäviä vaan pelkästään hyviä muistoja? Noh, sanompa silti. Nuorempana tuli innoissaan katottua jos jonkinlaista teinikauhupaskaa kunnes sitten nauhoitin tv:stä Manaajan. Sen jälkeen tajusin että millainen on oikeasti hyvä ja tunnelmallinen kauhuleffa. Eli näin kauhufanina sanosin että jonkinlainen käännekohta elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l239754- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371