olen nähnyt elokuvan ja olen nähnyt mutta onko teillä jäänyt ikäviä muistoja
the exorcist
4
176
Vastaukset
- exorcist
anteeksi kirjoitus virhe
- wetrdhfg
Se ikävä muisto että olen nähnyt sen.
- Kiiski rannan
alat saamaan tyypillisiä kommentteja et ihan surkee jne jne, ja varsinkin niiltä joita leffa peloitti eniten.. exorcistin mollaaminen on muotia ku kauhusta puhutaan.. se kuiteski on edelleen selkeesti paras kauhuleffa mitä tehty tähän päivään mennessä.. samallalailla on muotia väittää uutta evi dead leffaa huonommaksi kuin alkuperäin kauhukomedia vaikka painiva täysin eri sarjoissa, eli uus on kauhua ja orig on komedia :D
Onko ihan sairasta sanoa että ei ole jäänyt ikäviä vaan pelkästään hyviä muistoja? Noh, sanompa silti. Nuorempana tuli innoissaan katottua jos jonkinlaista teinikauhupaskaa kunnes sitten nauhoitin tv:stä Manaajan. Sen jälkeen tajusin että millainen on oikeasti hyvä ja tunnelmallinen kauhuleffa. Eli näin kauhufanina sanosin että jonkinlainen käännekohta elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731167EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78832
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616