cb-6000s

rt8

Onko kokemusta kyseisestä mallista? Kestääkö pitkä aikaisessa käytössä?
Olen hankkimassa siveysvyötä ja sen pitäisi kestää, olla miellyttävä käyttää pitkiäkin aikoja.

13

2501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On jo vastattu!

Lue vanhoja ketjuja täällä tai leikit ja fetissit -foorumeilta.

• lukittuna

Mulla oli ennen tollanen. Muovi alkoi jossaan vaiheessa olla pieniä hiushalkeamia täynnä. Lisäksi putkiosan liimaus alkoi pettää eli alkoi halkeamaan saumasta.

Käyttömukavuus oli huono. jos vertaa oikeeseen siveysvyöhön.
      Suosittelen kaikille siveysvyöstä kiinnostuneille my-steel:n välineitä.
      Ovat kalliita mutta hinta/laatu kohdillaan.

Itselläni on ollut nyt pari vuotta tuollainen ja viimeiset 3kk 12pvä päälläni
      http://www.my-steel.de/shop/index.php?cat=c52_UNtouchABLE.html
      Mulla toi premium malli

• rt8

Voiko tuo päällä virtsata ja näkyykö se vaatteiden alta? Näyttää hienolta, mutta vähän liian kallis malli muihin verrattuna. Kauanko sinulla se cb kesti?
        Semmoisen olen aikeissa hankkia, koska se näyttää huomaamattomalta ja se päällä voi virtsata, koska tarkoitus olisi, että sitä käytettäisiin pitkiä aikoja

• ällistytnyt

3kk 12pvä jos tuo on totta niin onnittelut, itse en pystyisi samaan

• 89898

Tekeekö my-steel vyötärönauhan ja jalkojen välistä menevä osan omien mittojen mukaan vai onko niissä jokin säätö? Vai toimitetaanko mitat tilauksen jälkeen? Aika vähän oli tietoa nettisivulla.

• lukittuna

My-steel:n kun tilaa tulee kysely mitoista.
      Ne kertomalla tekevät mittojen mukaan sopivan.

Virtsaaminen onnistuu istuvilteen.

Mulla cb kesti ehkä puoli vuotta

• ihbvf

pystyykö tuo my-steel päällä käymään paskalla?

• cb slave

Minulla on tuo cb-6000s ollut viime kesästä asti. toistaiseksi hyvin on mennyt kerran kahdessa viikossa saan sen pois pesua varten. pisin yhtäjaksoinen aika siinä on kolmisen viikkoa.

• Aktiivinen m

Pystyykö tuollaisen kanssa urheilemaan, juoksemaan, uimaan ja käymään liikuntahallissa suihkussa?

• cb slave

En kyllä itse lähtisi julkisees saunaan siveysvyössä. Urheilemaan cb-6000s päällä kyllä pystyy ja juoksemaan. Uimisesta en tiedä en ole kokeillut, mutta miksi ei.
      Tähän asti olen pystynyt elämään täysin normaalia elämää, vaikka siveysvyö kuuluukin joka päiväiseen elämään.

• rt8

nyt on siveysvyö tilattu, valitsin cb-6000s mallin, pikkasen kyllä jännittää et millainen se on pitää ja ehtiikö se tulla viikonlopuksi

• 89898

My-steel tuli tänään, toimitus vain 2 viikkoa tilauksesta. Otin ihan perus hip-mallin ketjuilla. On kyllä miellyttävä pitää, kaapista löytyy myös neosteelin classic, steelworxx:in cb-zero ja cb-6000. Cb-6000 on täysi lelu, steelworxx on paljon parempi eikä juuri sen kalliimpi. Molemmissa vain pystyy pilin vetämään putkesta pois ja käsi käy. Neosteel ja mysteel on ainoat varmat.

• CB-6000

Pitkän tauon jälkeen taas aloin käyttää siveysvyötä. En edes muistanut millaista tuskaa ensimmäinen yö ja aamu oli, se aamu stondis kun ei tahdo loppua. Nyt muutaman päivän jälkeen alkaa helpottaa ja siveysvyö alkaa tuntua mukavalta ja tuntuu, että tällä kertaa siveysvyö tulee pysymään lukossa vähintään juhannukseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe