Ei ole paras palsta tälle jutulle mutta antaa mennä koska tämä liittyy kuitenki alkoholiin/krapulaan.
Niin, olin tänään yhen kaverin kanssa auttamassa toista kaveria jonka molemmat kädet on tällä hetkellä kipsissä eikä se pysty tekemään oikeastaan mitään ite. Mulla oli sen verran paha darra päällä et päätin juoda siellä tasottavan lonkeron. Lonkerosta ei ollu paljoo enää jälellä ja päätin käydä vessassa.
Kun tulin pois niin join lonkeron yhellä huikalla loppuun. Pohjalla oli kuitenki joku vitun klimppi tai sellane ja mähän nielasin sen mut oksennus lenti saman tien. HYI HELVETTI!
Kaverit alko nauramaan helvetisti ja mä kysyin et mitä vittua ne on tehny? Tämä "kädetön kaveri" kerto et se oli runkannu!!! mun lonkeropulloon. Vittu mä huusin sille mut jätkät vaan nauro.
Sit kuitenki kysyin et miten se pysty runkkaamaan ku se ei pysty tällä hetkellä tekemään mitään ite. Se vastas et Toni (toisen kaverin nimi) autto. Sit se tajus et mitä oli sanonu ja molemmat hiljeni ja meni ihan punasiks. Mä lähin ovet paukkuen helvettiin mut olin kyllä aika hämmentynykki.
Ei jumalauta! Oksettaa vieläki ku ajattelenki koko tapausta. Vittu! Tosi hyviä kavereita - jätkät piilohomoilee ja runkkailee toisten juomiin. Vittu mä varmaan hakkaan ne ku eka toivun tästä. Enpä taida enää edes uskaltaa juoda mitään, ainakaan niitte seurassa.
Kuin pervosta "komediasta"
EIEIEIEIEIEIEIEI
1
327
Vastaukset
- käytestissä
Onko joskus mennyt muisti hemmojen seurassa ja ollut aamulla perse kipeä ?
Mitähän tapahtunut joka kerta kun olet sammunut...juuri niin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15939Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812- 74809