Nuorisosäätiön sisäinen asunnonvaihto

muumipeikko

Hei,

Säätiöllä on ehkä maailmankaikkeuden kömpelöin systeemi asunnonvaihto asioissa. Niin juuri, mitää systeemiä ei ole. Täällä voisi keskustella kiinnostuksesta vaihtoon!

Kirjoittakaa esim. omalla tunnuksella, jotta saa lähetettyä yksityisviestin.

57

4631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoh...

      Juu ei se toimi, nimimerkillä jo useamman vuoden jonossa. Jätkäsaareen en saanut asuntoa, enkä kyllä muihinkaan hakemiini ole saanut tässä parin vuoden sisällä. Muutenkin ihmeellisesti pitää olla ties mitä selityksiä, Satolla taas sisäiset vaihtajat pääsee jonon ohi eikä tarvitse olla jotain painavia syitä vaihtoon?? Mitä vaivaa se niille on, luulisi että pidempään asuneita palveltaisiin paremmin??

    • muumipeikko

      Jos olet vakavalla asialla, niin haetko liikenneyhteyksien varrelle? Oletko kanta, pohjois, itä vai länsi-helsingistä?

      • Moi
        Itseäkin kiinnostaa Nuorisosäätiön siäsinen asunnonvaihto Helsingissä?
        Laittakaa ihmeessä viestiä, jos on muita?


      • 09877
        sodevenni kirjoitti:

        Moi
        Itseäkin kiinnostaa Nuorisosäätiön siäsinen asunnonvaihto Helsingissä?
        Laittakaa ihmeessä viestiä, jos on muita?

        Itseänikin kiinnostaisi asunnon vaihto helsingissä (yksiöstä kaksioon) ja oon ollu ihan hukassa että miten se onnistuu ja kuinka nopeasti se onnistuu ja kannattaako edes yrittää...


      • kfkrkrreewöeör
        sodevenni kirjoitti:

        Moi
        Itseäkin kiinnostaa Nuorisosäätiön siäsinen asunnonvaihto Helsingissä?
        Laittakaa ihmeessä viestiä, jos on muita?

        Itsekkin koittaisin löytää jonkun joka haluis vaihtaa asuntoa. Tosiaan löytyis kans 40 neliöinen yksiö seltterikujalta ja ite ettisin kaksiota etelä haagasta,sörkästä,vanhasta kaupungista tai jätkäsaaresta... :b


      • aila5
        sodevenni kirjoitti:

        Moi
        Itseäkin kiinnostaa Nuorisosäätiön siäsinen asunnonvaihto Helsingissä?
        Laittakaa ihmeessä viestiä, jos on muita?

        , Minä olisin kiinnostunut vaihtamaan asuntoa asun herttoniemenrannassa 47 neliöinen kaksiossa siisti ja kiva asunto mutta meille kolmelle hengelle liian pieni joten jos jollain on vaihtaa minun kanssa kolmioita voi olla yhteydessä minuun vaikka sähköpostitse. [email protected]


    • jfkdjf

      Menin toimistolle ja kysyin vapautuvia asuntoja. Tarjosivat vastaavankokoista asuntoa rauhallisemmalta paikalta. Olin valittanut sen hetkisen asunnon olevan meluisa ja siksi haluavani muuttaa. Onnistui!

    • Mulla ois kaksio tarjolla Herttoniemestä, ja haluisin vaihtaa sen yksiöön/kaksioon Jätkäsaaresta. Sattuisko olemaan kiinnostuneita? :)

      • Mandi22222

        Hei minulla on Helsingin Suvilahdessa kaksio parveke erittäin hyvät kulkuyhteydet. . Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut


      • PantSantos
        Mandi22222 kirjoitti:

        Hei minulla on Helsingin Suvilahdessa kaksio parveke erittäin hyvät kulkuyhteydet. . Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut

        Hei, mä asun Herttoniemi metroaseman alueella. Halusin vaihtaa Sörnäineen. Voisitteko lähettää s-postia minulle asunnon lisätietoja ?s-postini on [email protected].
        Kiitos !


    • Lau123

      Moikka, mulla olisi 40m2 yksiö parvekkeella Helsingin Seltterinkujalla, Konalassa ja vaihtoa haluaisin Kartanonkoskelle/Tammistoon, kiinnostuneita? Työmatkan takia.

    • MPHoitsu

      Halutaan vaihtaa säätiön kämppää vuosaaresta arabiaan/sörkkään/herttoniemerantaan. Joo ja säätiö vaatii painavaa syytä vaihtoon, pelkkä aluevaihto ei kai riitä? ilmeisesti syytä hankkiutua raskaaksi että saa raskaan syyn :D Halutaan muuttaa pois vuosaaresta 49m2 "kämppis kämpästä". ilmottakaa jos joku haluaa vaihtaa asuntoa kahdelle henkilölle vuokkiin nuorisokylään luhtitaloon, nurkkakämppään jossa om apieni piha.

    • M-i-l-l-i-s

      Nuorisosäätiöllä pitäisi mun mielestä olla joku oma foorumi, missä asukkaat voisi keskenään vaihtaa asuntoja! Nyt ei ole oikein muuta toivoa kun mennä rappuihin kiinnittelemään lippulappuja ja heittää puhelinnumeroa siihen jos kiinnostaa vaihtaa.. :)

      Pelottaa että en pääse tosta kämpästä eroon ennen kuin täytän sen 35v.

    • p-o-l-l-e

      Täytyy sanoa, että aikoinaan kun lappuja kiinnitin haluamiini kohteisiin, sain usein tarjouksen, mutta juuri hetkellä jolloin vaihtotarve oli vähäinen tai ei ollutkaan enää tarvetta. Kerran tuli soitto noin vuoden jälkeen kun olin lappuja kiinnitellyt ja ihmettelin, etteikö taloissa tosiaan vaivauduta poistamaan vuoden vanhaa ilmoitusta.

      Tosissaan kannattaa rekisteröityä, jos joku privaattia haluaa lähettää.

      Muuttoliike näyttäisi olevan lännestä ja idästä keskustaan.

    • jeeesica

      MPHoitsu! Kerrotko mitä meinaa kämppis kämppä?

      • Pastor Sedare

        Sellainen nuorisosäätiön asunto johon joku on ottanut kämppiksen.


    • jeeeeesica

      Niin... meinaan tässä tapauksessa, että hakeeko vaihtoa molemmat asunnossa asuvat? Vai vaan toinen? Eli tarjotaanko vaihdossa asunto kämppiksen kera :D

    • Valssi

      Olisko täällä ketään jota kiinnostaisi vaihtaa kaksiosta yksiöön? Asun Vanhassa kaunpungissa yksiössä nyt ja odotan lasta, joten yksiö käy vähän ahtaaksi kahdelle aikuiselle ja vauvalle. Eli jos jotain kiinnostaa, niin laittakaa viestiä tänne!

      • vaihtaja

        Hei, onko sulla vielä tarvetta kaksiolle? Minkä kokoinen yksiö ja mikä kerros/rappu? Mun poika asuu kans samassa talossa kaksiossa ja haluis vaihtaa yksiöön kun tuli avoero ja nyt hiukan kallis se kaksion vuokra. Jos vielä ajankohtainen niin laitatko meiliä [email protected].


    • M32

      Haluan vaihtaa Espoossa osoitteessa Ullantorppa 2 sijaitsevan 36m2 (1h kk alk) asuntoni joko samankokoiseen tai isonpaan asuntoon, mieluiten Leppävaaraan, Vantaan Tammistoon tai Helsingin puolelle. Asunto on erinomaisessa kunnossa.

      Te, jotka olette kiinnostuneita vaihtamaan asuinaluetta, neliöitä tai vuokraa (tässä tapauksessa pienemmäksi), laittakaa vastausta niin, että voin laittaa esim. sähköpostia.

    • imaria1

      Tää keskustelu on täällä varmaan ainut, missä ihmiset ilmottelee vaihtohalukkuudesta... Huoh. Vois toi nuorisosäätiö kehittää jonkun vaihtofoorumin :D

      Mutta yrittänyttä ei laiteta! Asun tällä hetkellä Jätkäsaaressa seitsemännen kerroksen 33.5 neliön yksiössä. Kämppä rakennettu vuosi sitten, siistit pinnat, mukava talo, iso lasitettu parveke ja merinäköalat.

      Haluaisin vaihtaa asuntoni kaksioon itä-helsingin suunnalle (Vuosaari, herttoniemi, puotila)

      Mä kyttään täällä jos joku innostuu jeejee!

      • Kartis2

        Moikka! Mä asun kaksiossa Vantaan Kartanonkoskella, ihana siisti ja todella rauhallinen 55 neliön kaksio hyvällä parveke näkymällä. Täältä kulkuyhteydet hyvät joka suuntaan. Tarvetta olisi vaihtaa pienempään, eli olisin yksiötä vailla. Jätkäsaari, Vanhakaupunki tai Etelä-Haaga kiinnostais kovasti!


      • Kartis2 kirjoitti:

        Moikka! Mä asun kaksiossa Vantaan Kartanonkoskella, ihana siisti ja todella rauhallinen 55 neliön kaksio hyvällä parveke näkymällä. Täältä kulkuyhteydet hyvät joka suuntaan. Tarvetta olisi vaihtaa pienempään, eli olisin yksiötä vailla. Jätkäsaari, Vanhakaupunki tai Etelä-Haaga kiinnostais kovasti!

        Hei
        ajattelin ehdottaa teille kun etsin isompaa asuntoa. Minulla on asunto Espoossa päin Kauklahti ja iso siisti yksiö 40 neliöö ja vuokra 520€. Rauhallinen alue paljon omakotitaloja ympärillä ja julkisiin yhteyksii on juna ja bussit mitkä liikkuu Helsingin rautatienasemalle ja
        Espoon keskukseen.
        Asunnossa on tehty kuntotarkastus ja kaikki on OK.

        Terveisin


    • Aila5

      Hei olen samaa mieltä kanssasi, Minä olisin kiinnostunut vaihtamaan asuntoa asun herttoniemenrannassa 47 neliöinen kaksiossa siisti ja kiva asunto mutta meille kolmelle hengelle liian pieni joten jos jollain on vaihtaa minun kanssa kolmioita voi olla yhteydessä minuun vaikka sähköpostitse. [email protected]

    • aila5

      Hei olen samaa mieltä kanssasi, Minä olisin kiinnostunut vaihtamaan asuntoa asun herttoniemenrannassa 47 neliöinen kaksiossa siisti ja kiva asunto mutta meille kolmelle hengelle liian pieni joten jos jollain on vaihtaa minun kanssa kolmioita voi olla yhteydessä minuun vaikka sähköpostitse. [email protected]

    • Moikka,
      asumme Ullantorppa 2:sssa ja haluaisimme vaihtaa asuntomme 2h kk (42m2) suurempaan asuntoon täällä Espoon Ymmerstassa. Mikäli asunnonvaihto kiinnostaa niin jätä viestiä tänne tai ottaisitko suoraan yhteyttä [email protected]?

    • Vaihdetaan asunto!

      Malmi, Siemenkuja 1, 00700 HKI

      35m2 yksiö, pieni oma piha

      Vaihdetaan yksiöön tai kaksioon (miksi ei kolmiokin) Vanhastakaupungista, Sörnäisistä tai Jätkäsaaresta.

      Ehkä myös Herttoniemenranta voisi käydä.

    • Olisin kiinnostunut myös asunnonvaihdosta!

      Asun Jätkäsaaressa 34,5 m2 yksiössä. Talo on vuoden vanha ja asunnossa tilava parveke. Haluaisin tämän vaihtaa yksiöön tai pieneen kaksioon Vanhassakaupungissa. Jos kiinnostuneita löytyy niin laittakaahan viestiä tänne! :)

      • WiisBe

        Olisitko vielä kiinnostunut vaihtamaan asuntoa?


    • Vaihtaja

      Hei,

      Haluasin vaihtaa asuntoa.

      Klippinkitie 1, 02780 Espoo.

      Asunnon vuokra vesimaksulla on 472,40 e

      1h kt alkovi, 36 neliötä.

      Vaihto kelpaa mistä tahansa Helsingistä, Vantaalta ja Leppävaarasta.

      Ota yhteyttä: [email protected]

    • mmmirjaaaaa

      Hei,
      Vaihdetaan asuntoa yksiöstä mielellään kaksioon!
      Asunto sijaitsee herttoniemenrannalla noin. 41m2 sekä iso parveke.
      Jätkäsaari ja herttoniemi kiinostaa :) saa laittaa ehdotuksia!

      [email protected]

    • NUORISOSÄÄTIÖ

      Asun Helsingin Suvilahdessa päin ja haluaisin vaihtaa asuntoa jonkun kanssa sisäinen vaihdon nuorisosäätiö asukkaiden kanssa . Asun hienossa kaksiossa 45m kämpässä parveke ja hyvät kulkuyhteydet... Edellinen vuokralainen asunut 15 v asunnossa ja oli oikein tyytyväinen eli ihan kiva asunto.!! Haluan mielelläni Herttoniemestä , Lauttasaaresta/ jätkäsaaresta ja vantaalta päin ja muita ehdotuksia saa tulla...

      • Jenu92

        Minkä kokoista etsit? Minulla olisi yksiö Herttoniemessä.


    • Nuorisosäätiö
    • muumipeikko2015

      S24:n ylläpito voisitteko muokata aloitusviestiä. Kirjoitettu huonona päivänä. Ketju voi olla puolivirallinen kanava säätiön vaihtoihin. "Nuorisosäätiön sisäisen asunnonvaihdon ilmoituksille ja keskusteluille. Omilla tunnuksilla saa parhaiten yhteyttä. Jos vaihto tapahtuu tämän keskustelun kautta, päivitäthän vaihtoilmoitukseesi vastauksen, jotta ketjun tarvetta voidaan arvioida."

    • asunnonvaihto1

      Hei haluisin vaihtaa asuntoa.
      Herttoniemi, Petter Wetterintie 4, yksiö 37,5, parveke
      Vaihdetaan kaksioon/isoon yksiöön Malmilta tai Puistolasta.
      Ota yhteyttä satu-r(a)live.fi

      • nagwe

        Hei,

        Haluaisin kysyä kiinnostaako vaihto 48,5m2 kaksioon? Asunto sijaitse Vuosaaressa, Porslahdentie 24


      • nagwe kirjoitti:

        Hei,

        Haluaisin kysyä kiinnostaako vaihto 48,5m2 kaksioon? Asunto sijaitse Vuosaaressa, Porslahdentie 24

        Hei
        ajattelin ehdottaa teille kun etsin isompaa asuntoa. Minulla on asunto Espoossa päin Kauklahti ja iso siisti yksiö 40 neliöö ja vuokra 520€. Rauhallinen alue paljon omakotitaloja ympärillä ja julkisiin yhteyksii on juna ja bussit mitkä liikkuu Helsingin rautatienasemalle ja
        Espoon keskukseen.
        Asunnossa on tehty kuntotarkastus ja kaikki on OK.

        Terveisin


    • asunnonvaihto20

      Hei.
      Haluaisin vaihtaa ison kaksion aurinkolahdessa vuosaaressa. 50,5/parveke. Vuotie 55
      Vaihd. Kaksioon tai ison yksiön. Kalasatama/Jätkäsaari.
      Ota yhteyttä. ruslan.minayev(a)gmail.com

      • asunnonvaihto20

        Herttoniemenranta/Puotila


    • Ipitos

      asun ihan metroaseman vieressä 23m2 yksiö, parveke on sisäpihallepäin oleva maatasossa, haluaisin vaihtaa miellään keskustaan päin tai jos joku isompi asunto löytyisi jostain idästä päin niin sekin olisi varteenotettava.

    • Tyynenmerenkatu7

      Hei!

      Vaihdetaan tilava ja valoisa asunto Helsingin Jätkäsaaresta.

      Tyynenmerenkatu 7, 65m2 kaksio, lasitettu parveke, kulmahuoneisto kolmannessa kerroksessa, vuokra 1010e/kk vesi.

      Vanhakaupunki, Herttoniemi, Herttoniemenranta, Viikinmäki, Haaga, Aurinkolahti. Näiltä alueilta kaksiot kiinnostaisivat.

      Yhteydenotot: [email protected]

    • kysyjä1

      Hei!

      Tietääkö joku, onko asunnon vaihtaminen toisen Nuorisosäätiön asukkaan kanssa mahdollista, jos en ole asunut nykyisessä asunnossani vielä yhtä (1) vuotta? Vaatiiko asunnon vaihtaminen sen, että molemmat asunnon vaihdon osapuolet ovat asuneet nykyisissä asunnoissaan vähintään vuoden?

    • Aurinkolahti

      Hei!

      Etsimme vaihtoasuntoa!
      Asumme tällä hetkellä Aurinkolahden Pomeranssikuja 1. Asunnon koko on 48,5 m2 kaksio, jossa iso parveke. Vuokra on 628euroa, ilman vesimaksua. Asunto on siisti ja pohjaratkaisultaan tilava.
      Etsimme kolmiota samalta alueelta (vain Aurinkolahti).

      Yhteystiedot: [email protected]

    • nagwe

      Hei,

      Vaihdetaan 48,5m2 kaksio yksiöön. Asunto sijaitsee Porslahdentiellä Vuosaaressa.
      Kaikki yksiöt Helsingin alueelta kiinnostaa.

      Yhteydenotot: [email protected]

    • Keksi1

      Hei,

      Malmi, yksiö 35,50m2, 434,88/kk.
      Kiinnostaa vaihto yksiöön/kaksioon(Vuosaari, Herttoniemi, Jätkäsaari, Viikinmäki).
      E-mail: alexander.kessel(a)hotmail.com

      • Amay1

        Vaihdetaan Nuorisosäätiön 39,50m2 yksiköön.Vuokra on 579,08 .Asunto sijaitsee Konalassa.Kaikki Puotilan Vuosaaren asunnot kiinnostaa.Jos haluatte tarkempaa tietoa sähköpostini on [email protected]


    • Malmi23

      Kiinnostaisiko ketään vaihtaa kaksiosta kaksioon? Itselläni 45,5m2 Malmin turkhaudantiellä, vuokra 610€

    • Haagahaaga

      Haluaisiko joku Konalasta vaihtaa Haagaan? Mulla olisi 40 neliöinen yksiö.

    • Moro
      Minulla on asunto Espoon Kauklahdessa rauhalliselta ja siistiltä paikalta. Asuntoni on iso yksiö 1h k ja parveke. 40nelilötä ja vuokra 530€. Täältä lähtee busseja oven edessä Espoon keskukseen ja kamppin. Juna asemalle kävelee 4 minuutissa ja sieltä lähtee myös Espoon keskukseen ja Helsinki rautatienasemalle. Läheltä löytyy mm. K-market,lidl,r-kioski,kuntosali,kirjasto ja koulu ja päiväkoti. Kunto tarkastus on tehty ja haluan muuttaa isompaan asuntoon. Sää ehdottaa. [email protected] nuorisoaäätiön sisäinen vaihto

    • Jodelll

      Liittykää jodelissa @nuorisosäätiö kanavalle!

    • Kiire

      Hei! Asun 27neliössä yksiössä Laajasalon Isosaarentie 2 ja vuokra 449,95 22€ vesimaksu. Asunnot ovat valmistuneet 2017 syksyllä. Laajasalon ostoskeskus Saari on valmistunut alle kuukausi sitten. Ostarista löytyy ruokakauppoja, ravintoloita sekä muita palveluita ja sinne on kävelymatkaa 5minuuttia. Herttoniemeen on matkaa bussilla 5 minuuttia myös ja autolla jopa alle. Asunnossa myös suhteellisen iso parveke. Etsin vaihtoa Herttoniemeen mieluiten, mutta voit ympäri Helsinkiä tarjota, mutta vuokran on oltava max 550€. Kaksiota tai yksiötä ei ole väliä.

    • Moi, vaihdetaan asunto malmilta (35 neliötä) yksiöön tai kaksioon. Kaikki alueet kiinnostaa pk-seudulla - mieluiten Helsingissä (erityisesti vuosaari, herttoniemi, haaga). Vuokra maks 650. S-posti [email protected]. nro. 0504125611

    • Anonyymi

      Moi!!!

      Tällä nuorisosäätiöllä on maailman paskin asuntovaihto systeemi, joten päätin laittaa tämän ilmoituksen. Tätä saa jakaa kavereille, ketkä asuu NUORISOSÄÄTIÖN asunnoissa...

      Minulla on asunto Espoon Kauklahdessa. Rauhalliselta ja siististä alueelta. Asuntoni on iso yksiö 1h k ja parveke 40m ja ensimmäinen kerros. Vuokra 530€ ja täältä lähtee busseja oven edestä Espoon keskukseen ja kamppiin. Juna asemalle kävelee 3 minuutissa ja sieltä lähtee myös Espoon keskukseen ja Helsingin rautatieasemalle. Läheltä alle 500m läheisyydeltä löytyy mm. K-Market, Lidl, R-kioski, kuntosali, kirjasto, koulu ja päiväkoti. Kunto tarkastus on tehty ja voin muuttaa hetikun vaihto asukas löytyy. Haluan muuttaa isompaan asuntoon tai saman kokoiseen asuntoon. Puh. 045 106 8909

    • Anonyymi

      Halutaan vaihtaa asunto Malmilta, Viikkiin tai Puistolaan.
      Olisitko kiinnostunut vaihtamaan asuntoa Teerisuontie 35 00700
      1h kt. Asunnon pinta-ala 37,50m.
      Vuokra 565,95€kk Vesi 23,00€kk

      Vaihdetaan ensisijaisesti kaksioon. Tilava yksiökin käy.
      Max vuokra 740e
      Kuvia saa halutessaan sähköpostitse ja mahdollista lisätietoa.
      Asunnossa parveke ja ruskea parkettilattia. Sijaitsee 5-kerroksessa. Talossa hissi. Hyvät kulkuyhteydet ja lähin kauppa 30m päässä. Asunto todella hyvässä kunnossa.
      Pesutupa ja sauna.
      Yhteydenotot [email protected]

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe