Olen ollut nyt syyskuun lopusta lähtien tähän päivään enemmän tai vähemmän kipeänä. Oireita:
- rytmihäiriöt
- hengenahdistus/painon tunne nielussa
- jatkuva yskä/nuha
- väsymys, uupumus
- hengästyminen
Minulla on ollut syyskuusta tähän asti 5 pahaa flunssaa, joista viimeisin äityi poskiontelotulehdukseksi jota minulla ei ole ollut koskaan (olen 36-vuotias). Sitten sain influenssan. Oireiden alkuvaiheessa minulle puhkesi karttakieli( joka on muuten harvinaisen veemäinen tauti..). Olen himoliikkuja, kuntoni on ollut erinomainen. Rytmihäiriöitä minulla on ollut jo vuoden päivät, ovat asteittain pahentuneet. Tulehdusarvot ok, keuhkokuva puhdas. Mykoplasmaa ei lääkärin mukaan, sillä vasta-aineet vain lievästi koholla. En tajunnut kaikkea mita hän selitti, mutta akuutit arvot eivät koholla, g-arvot (?) 56, kun alaraja on 45. Eli ei siis mykoplasmaa? Olin jo aivan varma että tämä on sitä, nyt en tiedä mitä ihmettä teen? Voiko mykoplasma lievänä jyllätä ja aiheuttaa näitä mystisiä oloja?
Työni kärsii, perheeni kärsii. Välillä tuntuu että vikisen turhasta, on TODELLAKIn suurempiakin ongelmia tässä maailmassa. Mutta on todella lamaannuttavaa, kun aikaisemmin hyväkuntoisena ja terveenä on joutunut 4 kk potemaan sairautta toisensa perään. Influenssa löi minut totaalisen kanveesiin, aikaisemmin olen siitäkin selvinnyt "säikähdyksellä". Tämä on varmaan hakuammuntaa, mutta olisin todella kiitollinen "vinkeistä". Ja ei, en ole nuppiosaston potilaita. Se puoli vielä pelaa, toistaiseksi.
Mikä minua vaivaa?
Lamaantunut
1
145
Vastaukset
- sarkkis1
Hei kohtalotoveri. Täällä lähinnä sama. Olin hyvässä kunnossa, urheilin. Flunssa iski, onka jälkeen en ole tervettä päivää nähnyt. Lääkärissä käyntejä useita. Epäilivät mykoplasmaa, mutta ei ollut. Nyt sanoivat olevan keuhko sarkoidoosi. Olo puolikuntoinen ja keuhkoihin pistää. En tiedä mitä neuvoksi. Nuha jatkuu jatkumistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409