Moi oon 13.v tyttö ja painan 50kg ja oon 175cm pitkä. Ja mul on sellane pieni shettis millä mä tnää ratsastin ja sit se yhtäkki ku olin nostamas laukkaa nii se tömähti maahan eikä päässy ylös. Nyt se vietiin eläinlääkäriin ja se uhkattiin lopetta ku mitään ei voinu tehä mut mä sanoin et pistetään se kuntoutukseen. Ja ny se on kuntoutukss. Mut mikä sill on kertokaa.
Vastaukset 2
- voi voi
Pullasko vai mitä kerro sitte kun oot saanu selville mitä sille kävi? oliko kaikki normaali ennen ratsastusta?
- mustat.tassut
jos se oli eläinlääkärillä niin miksi eläinlääkäri ei muka selvittänyt sitä syytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534