Oon 12w tyttö ja mulla on tälläsii oireita.
~En saa kunnolla henkeä
~kuumetta 37 ja nousee kokoajan
~kamala lima yskä
~Aina kun hengitän rintaan alkaa koskea
Mua pelottaa ihan kamalasti mut en oo sanonu viel iskälle.
Mun pappa kuoli keuhkokuumeeseen ja mua pelottaa et mäkin kuolen :'(
Ja sitten yks kysymys.
Asun iskän kahestaan iskän kanssa (äiti kuoli kun olin 3v)
Nii menisin iskän kaa varmaan lääkäriin et joudutaanko siinä ottaa rintsikat ja paidan pois ku tutkitaan?
koska se olis tyhmää ja noloa jos iskä näkis mun rinnat..
onko mulla keuhkokuume?!
1
304
Vastaukset
- Älä huoli
Jos oireet alkavat äkkiä, sinulla voi olla influenssa. Keuhkokuume on yleensä jälkitauti, joka tulee vasta pitkällisen flunssan jälkeen. Influenssaa on nyt paljon liikkeellä.
Ja voit huoletta mennä lääkäriin, rintsikoita ei tarvi ottaa pois :). Ja uskon, että isäsi ja lääkäri ymmärtävät jos et halua riisua niitä. Sanot vaan, että "eikö keuhkoäänet kuule ilman että otan rintsikat pois". Yleensä niitä ei oikeasti oteta koskaan pois keuhkojen kuuntelun yhteydessä.
Vaikka sinulla olisi keuhkokuume, et varmasti kuole siihen :). Nuoret ja terveet ihmiset kuolevat siihen aniharvoin. Kerro vaan reippaasti isälle.
Onko sinun vaikea jutella isällesi avoimesti?
Tsemppiä ja halauksia, uskon että sulla ei ole mitään hätää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2283945Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1391418
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein126925- 77909
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37900Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!288759Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8757J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61736