TIEDOKSI!!!

Tästä lähtien en kirjoita koskaan samalla nimimerkillä vaan aina eri nimimerkillä. Tämä on viimeinen kirjoitus mikä tulee autoilija nimellä. Täällä kun eräät kateelliset häiriköivät, kun kirjoitan ko. nimellä. Ja myös he jatkuvasti ilmoittavat minun kirjoituksia asiattomiksi mitä ne ei ole. Ja ylläpito poistaa aina kirjoituksen mikä heille ilmoitetaan asiattomaksi katsomatta sitä että onko kirjoitus asiaton tai ei.

32

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arseville

      Minä puolestani ilmoitan meneväni kakalle. Sekin on varmasti kaikkien mielestä merkittävä tieto.

    • .autoilija

      Ei kiinnosta. Sitä paitsi ihan sama millä nimimerkillä kirjoitat, sun idioottimaiset kirjoituksesi tunnistaa aina.

    • lehdistötiedote myös
    • Siitä sen tunnistaa

      Suurella jännityksellä jäämme odottamaan mikä mahtaa olla palstapellen seuraava nimimerkki, no se on helppo tunnistaa raapustuksen typerästä sisällöstä.

    • ew54r65f4ew564f65ew4

      Tee kuten minä, kirjoita nimimerkeillä tyyliin "4g48498rw48" MUTTA ole aina kirjautunut sisälle, kuten minä, niin pysyt itse kärryillä, mutta hakukoneella ei viestejä löydy

      • ew54r65f4ew564f65ew4

        Niin minun aikaisempia nimimerkkejä ovat mm. Nolo Sika, Turun poik, Margit/Birgit, grrgeger ja vastaavat. Minua ei kukaan tunnista nimimerkkien vaihtamisesta ja lisäksi kirjoitukseni ovat palstan viisaimpia aivan kuten minä muutenkin. Mielestäni on hienoa ettei tarvitse seistä omien kirjoitusten takana vaan poistua nurkan taakse piiloon ettei tarvitse samlla nimimerkillä enempää vastailla mahdollisiin jatkokysymyksiin. Näin osoitan suoraa selkärankaisuutta ja rehellistä miestä omien sanojen takana. Eiks niin?


      • cwert evrt
        ew54r65f4ew564f65ew4 kirjoitti:

        Niin minun aikaisempia nimimerkkejä ovat mm. Nolo Sika, Turun poik, Margit/Birgit, grrgeger ja vastaavat. Minua ei kukaan tunnista nimimerkkien vaihtamisesta ja lisäksi kirjoitukseni ovat palstan viisaimpia aivan kuten minä muutenkin. Mielestäni on hienoa ettei tarvitse seistä omien kirjoitusten takana vaan poistua nurkan taakse piiloon ettei tarvitse samlla nimimerkillä enempää vastailla mahdollisiin jatkokysymyksiin. Näin osoitan suoraa selkärankaisuutta ja rehellistä miestä omien sanojen takana. Eiks niin?

        Kyllähän minä jatkokysymyksiin vastaan

        Esim tämä ylinopeuskeissi missä selätin kamerat... joku toinen olisi minun asemassa kadonnut kuin pieru saharaan sen ekan lehtijutun jälkeen (Turun sanomat)

        Mutta minä annan mielelläni lisätietoa ja jopa TYRKYTÄN sitä muille lehdille, netissä ja onpahan radiossakin mua haastateltu.

        Ja vieläpä ihan koko nimellä.

        Aika suoraselkäistä toimintaa, eikö? ja ennenkaikkea REHELLINEN mies, esim. ylinopeuskeississä sanoin radiohaastattelussa(kin) suoraan "kyllä minä ylinopeutta ajoni, en vain hidastanut TARPEEKSI kameran kohdalla"


      • toimii kyllä

        Tuo toimii kyllä kiitos


      • Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
        cwert evrt kirjoitti:

        Kyllähän minä jatkokysymyksiin vastaan

        Esim tämä ylinopeuskeissi missä selätin kamerat... joku toinen olisi minun asemassa kadonnut kuin pieru saharaan sen ekan lehtijutun jälkeen (Turun sanomat)

        Mutta minä annan mielelläni lisätietoa ja jopa TYRKYTÄN sitä muille lehdille, netissä ja onpahan radiossakin mua haastateltu.

        Ja vieläpä ihan koko nimellä.

        Aika suoraselkäistä toimintaa, eikö? ja ennenkaikkea REHELLINEN mies, esim. ylinopeuskeississä sanoin radiohaastattelussa(kin) suoraan "kyllä minä ylinopeutta ajoni, en vain hidastanut TARPEEKSI kameran kohdalla"

        Niin kuten olet kertonut aikaisemmin että olet SUORASELKÄISESTI VALEHTELEMALLA välttynyt myös varusmiespalvelusta. Se jos joku osoittaa rehtiyttä ja kunnon suomalaisen miehen periaatteita eikö? Ittuun velvollisuudet kunhan vaan itse pääsee helpommalla. Näinhän se menee eikö?


      • gweg ew
        Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika kirjoitti:

        Niin kuten olet kertonut aikaisemmin että olet SUORASELKÄISESTI VALEHTELEMALLA välttynyt myös varusmiespalvelusta. Se jos joku osoittaa rehtiyttä ja kunnon suomalaisen miehen periaatteita eikö? Ittuun velvollisuudet kunhan vaan itse pääsee helpommalla. Näinhän se menee eikö?

        Kyllä, aina jos valehtemalla sa aitselleen etua (aiheuttamatta vahinkoa muille) niin tottakai teen sen :)

        Ja kyllä, armeijasta on HUIJATTU vapautus, tästä HUIJAUKSESTA todisteena se, että löytyy MYÖS A-paperit esim. jos hakee työtä :)

        Lisäksi on kolmas huijaus saan YTK:sta hyvin rahaa, ja teen töitä OMASTA TADOSTA vain 1-2 yötä viikossa... HUIJAAMALLA vältin karenssit yms. eikä kuukausiansiot pienentynyt juuri lainkaan vaikka töitä 3-4 päivää vähemmän viikossa.

        No miksi poliisi ei ylinopeuskeississä antanut vain huimautusta... olisi koko kohu jäänyt väliin, mahtaa Kaisu Kivimäkeä harmittaa


      • Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
        gweg ew kirjoitti:

        Kyllä, aina jos valehtemalla sa aitselleen etua (aiheuttamatta vahinkoa muille) niin tottakai teen sen :)

        Ja kyllä, armeijasta on HUIJATTU vapautus, tästä HUIJAUKSESTA todisteena se, että löytyy MYÖS A-paperit esim. jos hakee työtä :)

        Lisäksi on kolmas huijaus saan YTK:sta hyvin rahaa, ja teen töitä OMASTA TADOSTA vain 1-2 yötä viikossa... HUIJAAMALLA vältin karenssit yms. eikä kuukausiansiot pienentynyt juuri lainkaan vaikka töitä 3-4 päivää vähemmän viikossa.

        No miksi poliisi ei ylinopeuskeississä antanut vain huimautusta... olisi koko kohu jäänyt väliin, mahtaa Kaisu Kivimäkeä harmittaa

        Pakko kuule sinut valehteleva ressukka palauttaa maanpinnalle taas kerran. Ole aikaisemminkin kertonut että yksikään viranomainen ei henkikökohtaisesti vittuunnu tai harmittele jos sinä tai joku muu saa sakot mitätöidyksi. Viranomainen tekee vain työtään eikä mahdollisesti hävityt rahat ketään harmita vaan menetykset kohdistuu valtion kassaan joka olemme me kansalaiset itse. Meiltä, siis myös sinulta se veronmaksajana on pois. Turha siis kuvitella että olet tuottanut mielipahaa kenellekään!


      • 4849848 4498
        Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika kirjoitti:

        Pakko kuule sinut valehteleva ressukka palauttaa maanpinnalle taas kerran. Ole aikaisemminkin kertonut että yksikään viranomainen ei henkikökohtaisesti vittuunnu tai harmittele jos sinä tai joku muu saa sakot mitätöidyksi. Viranomainen tekee vain työtään eikä mahdollisesti hävityt rahat ketään harmita vaan menetykset kohdistuu valtion kassaan joka olemme me kansalaiset itse. Meiltä, siis myös sinulta se veronmaksajana on pois. Turha siis kuvitella että olet tuottanut mielipahaa kenellekään!

        Totta, se menetetty 70€ ei harmita valtiota, eikä ne menetetyt pari tonnia oikeuteen / tutkintaan

        Se voi harmittaakin kun asia sai julkisuutta niin paljon

        Jos sakon antanut Kaisu Kivimäki saisi aikakoneen käyttöönsä, niin TAATUSTI hä antaisi vain huomautuksen tosta asiasta :)


      • Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika
        4849848 4498 kirjoitti:

        Totta, se menetetty 70€ ei harmita valtiota, eikä ne menetetyt pari tonnia oikeuteen / tutkintaan

        Se voi harmittaakin kun asia sai julkisuutta niin paljon

        Jos sakon antanut Kaisu Kivimäki saisi aikakoneen käyttöönsä, niin TAATUSTI hä antaisi vain huomautuksen tosta asiasta :)

        Sinä se vaan et ymmärrä tätäkään asiaa!!! Sulle ei mikään asia aukea vaikka rautalangasta vääntäisi!!


      • ewf wef wr
        Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika kirjoitti:

        Sinä se vaan et ymmärrä tätäkään asiaa!!! Sulle ei mikään asia aukea vaikka rautalangasta vääntäisi!!

        Voi ku suututtaa... oot säkin tainut saada ylinopeusakon ja kädet täristen maksanut sen netissä, ja kironnut sitä itsekseen, ehkä jopa baarissa ja täällä...

        Mutta taasen minä olen kova mies, ja kiistän sen, ja iltalehdessä haistatan sakot kirjoittaneelle kaisulle pitkät vitut tyyliin "tottakai ajoin ylinopeutta, en vain hidastanut tarpeeksi kameran kohdalla" no ehkäpä tuo kaisu jatkossa miettii HUOMAUTUSTA ylinopeudesta, että toistamiseen mene nolaamaan itseään julkisesi antamalla vääriä sakkoja


      • Eri nimi
        ew54r65f4ew564f65ew4 kirjoitti:

        Niin minun aikaisempia nimimerkkejä ovat mm. Nolo Sika, Turun poik, Margit/Birgit, grrgeger ja vastaavat. Minua ei kukaan tunnista nimimerkkien vaihtamisesta ja lisäksi kirjoitukseni ovat palstan viisaimpia aivan kuten minä muutenkin. Mielestäni on hienoa ettei tarvitse seistä omien kirjoitusten takana vaan poistua nurkan taakse piiloon ettei tarvitse samlla nimimerkillä enempää vastailla mahdollisiin jatkokysymyksiin. Näin osoitan suoraa selkärankaisuutta ja rehellistä miestä omien sanojen takana. Eiks niin?

        Tämä on täysin eri juttu, kun laitan aina eri nimen. Kommentit ovat asiallisia eikä kirjoituksia ilmoiteta asiattomiksi kuten ennen. Ja plastopellekin on siirtynyt muualle


      • Rangaistus omasta töpist
        ewf wef wr kirjoitti:

        Voi ku suututtaa... oot säkin tainut saada ylinopeusakon ja kädet täristen maksanut sen netissä, ja kironnut sitä itsekseen, ehkä jopa baarissa ja täällä...

        Mutta taasen minä olen kova mies, ja kiistän sen, ja iltalehdessä haistatan sakot kirjoittaneelle kaisulle pitkät vitut tyyliin "tottakai ajoin ylinopeutta, en vain hidastanut tarpeeksi kameran kohdalla" no ehkäpä tuo kaisu jatkossa miettii HUOMAUTUSTA ylinopeudesta, että toistamiseen mene nolaamaan itseään julkisesi antamalla vääriä sakkoja

        Eihän se sakko mikään VÄÄRÄ ollut jos kerran ajoit oikeasti ylinopeutta!!


      • rwwcwtewtsredtre
        Rangaistus omasta töpist kirjoitti:

        Eihän se sakko mikään VÄÄRÄ ollut jos kerran ajoit oikeasti ylinopeutta!!

        On se väärä, koska rike oli pieni, ei aiheuttanut vaaraa ja ei aikaisempia rikkomuksia.

        Kaisu Kivimäki olisi välttänyt maineen menetyksen ja säästänyt pari tonnia valtion rahoja jos olisi antanut vain huomautuksen.... no ahneella on paska loppu


      • Kasva aikuiseksi!
        rwwcwtewtsredtre kirjoitti:

        On se väärä, koska rike oli pieni, ei aiheuttanut vaaraa ja ei aikaisempia rikkomuksia.

        Kaisu Kivimäki olisi välttänyt maineen menetyksen ja säästänyt pari tonnia valtion rahoja jos olisi antanut vain huomautuksen.... no ahneella on paska loppu

        Niin ne varkaat ja näpistelijätkin puolustelee rötöksiään ettei rikos ollu kovin suuri. Ei siitä siis saisi edes rangaista. Silti näiden pikkunäpistelijöiden kotoa voi löytyä tuhansien Eurojen edestä pientä varastyettua tavaraa. Ja väkivaltarikolliset on samanlaisia. Pienestä hakkaamisesta ei tietenkään pitäisi rangaista koska siitä ei ollut vaaraa MUILLE. Niinhän sen varmasti mielestäsi tulisi mennä. Eikö? Rikkeestä/rikoksesta tulee saada rangaistu sillä muuten koko oikeusjärjestelmän voisi lakkauttaa jos rikkeidentekijät itse voisivat määritellä oman tekonsa että tuleeko siitä saada rangaistu vai ei. Taidat olla kovasti naiivi kaveri kun tuollaisia kirjoittelet! No vielä tulet oppimaan kun kasvat aikuiseksi.


      • 030 030 030
        Kasva aikuiseksi! kirjoitti:

        Niin ne varkaat ja näpistelijätkin puolustelee rötöksiään ettei rikos ollu kovin suuri. Ei siitä siis saisi edes rangaista. Silti näiden pikkunäpistelijöiden kotoa voi löytyä tuhansien Eurojen edestä pientä varastyettua tavaraa. Ja väkivaltarikolliset on samanlaisia. Pienestä hakkaamisesta ei tietenkään pitäisi rangaista koska siitä ei ollut vaaraa MUILLE. Niinhän sen varmasti mielestäsi tulisi mennä. Eikö? Rikkeestä/rikoksesta tulee saada rangaistu sillä muuten koko oikeusjärjestelmän voisi lakkauttaa jos rikkeidentekijät itse voisivat määritellä oman tekonsa että tuleeko siitä saada rangaistu vai ei. Taidat olla kovasti naiivi kaveri kun tuollaisia kirjoittelet! No vielä tulet oppimaan kun kasvat aikuiseksi.

        Varkaus on lähes aina pois jostain. Tällaisessa tapauksessa tulisi joutua maksamaan ainakin aiheutettu vahinko.

        Mitä vahinkoa se aiheuttaa jos ajan 91km/h 80km/h alueella... etenkin kun joitakin metrejä aikaisemmin SAMALLA tiellä sai ajaa 100km/h

        entä miksi VALTIO haluaa tuhalata tuhansia euroja tähän että saisi multa sen 70€ ja silti ei saa, vaan ainostaan NOLAA itsensä täysin... no ahneella on paska loppu. olisi antanut asian vain olla, kaikki olisi päässyt helpommalla, niin minä kuin valtio


    • h-moilanen

      Nimimerkin autoilija jutut ovat olleet ihan asiallisia. Jotkut kateelliset eivät ilmeisesti kestä sitä, että eivät itse kykene tuottamaan järkevää tekstiä ja alkavat sitten suoltaa lapsellista törkyä palstalle kun eivät muutakaan osaa. Valitettavasti täällä S24 saitilla kaikki kunnollinen hukkuu törkyyn. Tsemppiä autoiljalle.

      • Ei kade

        Olen aivan samaa mieltä!!! Se on vain kateellisia nuo plastopellet ym.


      • pelle plet
        Ei kade kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä!!! Se on vain kateellisia nuo plastopellet ym.

        Itse "autoilija" "äänessä". Silti olet pelle. Samanlainen pelle on "h-moilanen".


    • hyvin menee hiiohau!!

      Tämä keskustelu kertoo paljon enemmän kuin sen sisältämät sanat....

    • apua ongelmaan

      "Tästä lähtien en kirjoita koskaan samalla nimimerkillä vaan aina eri nimimerkillä"
      No niin, nyt palstapelle Arto? suuttui.
      Mitähän seuraavaksi?

    • palsta pelle

      Kiitos tiedosta. Odotan heti seuraavaa älytöntä keskustelu avausta.

    • kysyvä autoilija

      Millä tavalla aloitus liittyy autoiluun tai peräti liikenteeseen?

      Samaa tietysti voi kysyä niiltä jotka ovat vastanneet ilmoitukseen?

      • tohtori sykerö

        Kysy sitä palstapelleltä.


      • kysyvä autoilija
        tohtori sykerö kirjoitti:

        Kysy sitä palstapelleltä.

        Miksi tuo korkonimi on hänelle annettu?

        Eikö suomessa enää olekaan sananvapautta?

        Luulisi että tällaiselle vapaalle keskustelupalstalle voi kirjoittaa ihan mitä hyvänsä tulematta silti leimatuksi.

        Leimataanko nyt minutkin tästä mielipiteestä? Jos leimataan niin ei voi kuin ihmetellä tätä nyky-yhteiskuntaa jossa erilaisuus on pahe. Minun mielestä erilaisuus ei ole pahe vaan hyve. Yleisestä linjasta poikkeaminen vie aina eteenpäin, samaa mieltä oleminen taannuttaa niin yksilön kuin yhteiskunnankin.

        Valitettavasti poikkesin nyt itsekin palstan aiheesta mutta halusin kertoa mielipiteeni. Tämä aihe kuuluisi Yhteiskunta-palstalle.


      • pelle olet
        kysyvä autoilija kirjoitti:

        Miksi tuo korkonimi on hänelle annettu?

        Eikö suomessa enää olekaan sananvapautta?

        Luulisi että tällaiselle vapaalle keskustelupalstalle voi kirjoittaa ihan mitä hyvänsä tulematta silti leimatuksi.

        Leimataanko nyt minutkin tästä mielipiteestä? Jos leimataan niin ei voi kuin ihmetellä tätä nyky-yhteiskuntaa jossa erilaisuus on pahe. Minun mielestä erilaisuus ei ole pahe vaan hyve. Yleisestä linjasta poikkeaminen vie aina eteenpäin, samaa mieltä oleminen taannuttaa niin yksilön kuin yhteiskunnankin.

        Valitettavasti poikkesin nyt itsekin palstan aiheesta mutta halusin kertoa mielipiteeni. Tämä aihe kuuluisi Yhteiskunta-palstalle.

        Ja sinä kuulut palstapellen kanssa huuhaa-palstalle.


      • Valomerkitty
        pelle olet kirjoitti:

        Ja sinä kuulut palstapellen kanssa huuhaa-palstalle.

        Ei kai saa olla erimieltä mistään. Ei saa vastustaa nastoja eikä nopeusrajoituksia ym. Jos teet noin saat palstapellen maineen. Kaikki siiv arit ja plastopellet saa vapaasti riehua, mutta ne jotka asiallisesti keskustelevat leimataan.


    • silti se on pelle

      Palstapellen uusi nimimerkki on viikinki75, ainakin kommentit ovat yhtä typeriä.

    • vanha ystäväsi

      Näitä vanhoja nimimerkkejäsi on artokn ja sanamies jota käytit vuosia kun häiriköit uskovaisten palstaa. Paitsi sen viisi vuotta jonka vietit mielisairaalassa. Sen jälkeen kävit aasiasta ostamassa itsellesi vaimon kun ei kukaan suomalainen suostunut sinulle kumppaniksi.

      Tuohan on hyvä uutinen, että lopetat kirjoittelun täällä. Sinua ei kaipaa kukaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2132
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      376
      1576
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1030
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      999
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      963
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      818
    Aihe