Mäenpää haukkuu erässä nyrkkeilyseurakiistassa vastapuolta "kommarinelikoksi" ja toteaa, ettei nyrkkeilyseuran asioita päätetä kuin jossain punakaartissa.
Mäenpää kuitenkin itse unohtaa ihailevansa superkommunisti Che Guevaraa! Tästäkin meitä muistuttaa Helsingin Sanomat (toinen sivu, Mäenpään paita): http://www2.hs.fi/extrat/kuukausiliite/arkisto/2001/03/
Ristiriitainen Mäenpää
8
244
Vastaukset
- Lumikon Leevi
Mäenpää poistatti taannoin sen tiedon tältä palstalta, että Feemu oli sisällissodassa punakaartissa hevosmiehenä, rahasta tietenkin , tuskin hänellä mitään aatetta ollut.
Tämä tieto on hauskana anekdoottina Panu Pulman hiljakkoin ilmestyneessä laajassa Romaanien historiassa.
Olen Olan ikäluokkaa ja muistan hyvin hänen Che Guevara- kautensa.
Hänhän painatti itselleen 20 Che:n kuvalla varustettua t-paitaa sekä baskerit lisäksi.
Huvitti seurata sivusta kaupungilla hänen menoaan, lähes jokaisen näyteikkunan edessä hän pysähtyi mallaamaan paitaansa ja baskeriaan.
Näihin aikoihin hän rupesi värjäämään partaansa, olihan tällä hänen ihannoimallaan kommunistijohtajalla pikimusta parta.
Kaiken kaikkiaan hyvin naurettava mies. - Terve sielu...
Valisitko urheilujoukkuueen johtajaksi miestä, joka meikkaa ja värjää partaansa. ?
- kuntonyrkkeilijät
etsivät kovaa vauhtia uutta salia ja kuulema olavin ulos potkimilla ohjaajilla on uusi mesta tiedossa. olavin salille ei jää kun muutama kilpanyrkkeilijä ja se on seuran loppu kun kuntonyrkkeilijät poistuu
- Liityykö Aasiin?
Olen tyhmä ja tietämätön. Kuka on Feemu?
- Mikä on Feemu?
Liityykö Aasiin? kirjoitti:
Olen tyhmä ja tietämätön. Kuka on Feemu?
Oikeastaan MIKÄ feemu on...se on eräs belgialainen kuohujuoma.
- sentietkand
Kuohari-Feemu oli legendaarinen hevosten kuohija ja nylkijä aikoinaan Tyrvään seudulla.
Suvun kuohariperinnettä jatkaa Tyrväältä Turkuun siirtynyt Olavi Mäenpää
Esimerkiksi kun Olavi Mäenpää ja Tom Heiskanen perustivat 1993 Turkuun. Sinivalkoiset-natsipuolueen, puolueen laajassa tavoiteohjelmassa oli keskitysleirien perustamisen lisäksi , maininta ulkomaalaisten suorittamista rikoksista pitää antaa kuolemanrangaistus, sitä ennen heidät pitää KUOHITA.
Myöhemmissä oikeudenpöytäkirjoissa löytyy mainintoja Olavi Mäenpään kiinnostuksesta kuohintamenetelmää kohtaan, tämä on ollut oikeuden mukaan eräs raskauttava asianhaara hänen saamiin rangaistuksiinsa kiihoituksesta kansanryhmää kohtaan.- Etkö tiedä?
Kuohari on kuohuviini, eikä kuohitsija.
- Hylje-Mies-Iskee
Onko tämä Haritun pultsari ja entinen linnakundi jo tatuoinutkin itsensä? Vasemmassa käsivaressa surkastuneen hauiksen kohdalla lienee pulsun ihailema Petteri Urpo?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709