Olen tässä katsellut pari pv, että yleensä aina kun menen nukkumaan niin pojat alkavat tapella. Tai en tiedä onko se tappelua vai ei, mutta kuitenkin. Ennen ne juoksivat ympäri häkkiä tai vapaina ympäri minua, mutta nykyään ne "leikit" loppuu siihen, että molemmat nousee pystyyn takajaloillaan. Se näyttää vähän niinkuin ihmisten nyrkkitappelulta, mutta toinen haistelee toista ja vähän niinkuin "putsaa" kaveria ja kaveri vaan seisoa mököttää takajaloillaan pää pystyssä. Kun tämä kaveri on seissyt tässä hetken aikaa se yrittää vähän niinkuin lopettaa sen "tappelun/leikin" lähtemällä pois. Mutta tämä haistelia rotta nousee kanssa takajaloilteen ja vähän uhittelee. Tämä loppuu siihen että haistelia rotta lähtee pois... Miten tähän pitäisi suhtautua? Normaalia?tappelua? Mitä pitäisi tehdä? Anteeksi jos selitykseni oli epäselkeä, mutta siinä tapahtui niin paljon asioita, että hyvä kun itse pysyy mukana!
Kiitos avusta!
Eripuraa..?
2
93
Vastaukset
- pojat
Meillä 5kk vanhat pojat toimivat juuri noin, eli seisovat takajaloilla tassut vastakkain ja uhittelevat toisilleen ja myös vapaina juoksevat toistensa perässä ja selättävät toisensa jossa alla oleva makaa hiljaa paikallaan kunnes toinen väistyy jne. mutta muuten kyllä sulassa sovussa päällekkäinkin välillä nukkuvat joten mielestäni normaalia poikien kisailua :)
Ihan normaalia lauma elämää :) Ylipäätään rottien rajumpiinkaan kiistoihin ei pidä puuttua, ellei joku saa haavoja tai sitä kiusataan niin ettei se saa rauhassa nukkua tai syödä tai jotain vastaavaa. On tosi tärkeää että saavat ruodittua arvojärjestyksensä rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561842Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151358Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091249Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851115- 65923
Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18894- 51836
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61803Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790