Olen tässä katsellut pari pv, että yleensä aina kun menen nukkumaan niin pojat alkavat tapella. Tai en tiedä onko se tappelua vai ei, mutta kuitenkin. Ennen ne juoksivat ympäri häkkiä tai vapaina ympäri minua, mutta nykyään ne "leikit" loppuu siihen, että molemmat nousee pystyyn takajaloillaan. Se näyttää vähän niinkuin ihmisten nyrkkitappelulta, mutta toinen haistelee toista ja vähän niinkuin "putsaa" kaveria ja kaveri vaan seisoa mököttää takajaloillaan pää pystyssä. Kun tämä kaveri on seissyt tässä hetken aikaa se yrittää vähän niinkuin lopettaa sen "tappelun/leikin" lähtemällä pois. Mutta tämä haistelia rotta nousee kanssa takajaloilteen ja vähän uhittelee. Tämä loppuu siihen että haistelia rotta lähtee pois... Miten tähän pitäisi suhtautua? Normaalia?tappelua? Mitä pitäisi tehdä? Anteeksi jos selitykseni oli epäselkeä, mutta siinä tapahtui niin paljon asioita, että hyvä kun itse pysyy mukana!
Kiitos avusta!
Eripuraa..?
2
130
Vastaukset 2
- pojat
Meillä 5kk vanhat pojat toimivat juuri noin, eli seisovat takajaloilla tassut vastakkain ja uhittelevat toisilleen ja myös vapaina juoksevat toistensa perässä ja selättävät toisensa jossa alla oleva makaa hiljaa paikallaan kunnes toinen väistyy jne. mutta muuten kyllä sulassa sovussa päällekkäinkin välillä nukkuvat joten mielestäni normaalia poikien kisailua :)
Ihan normaalia lauma elämää :) Ylipäätään rottien rajumpiinkaan kiistoihin ei pidä puuttua, ellei joku saa haavoja tai sitä kiusataan niin ettei se saa rauhassa nukkua tai syödä tai jotain vastaavaa. On tosi tärkeää että saavat ruodittua arvojärjestyksensä rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561