Miesystäväni tykkää katsellä hyvännäköisiä naisia ja ei kait siinä mitään. Tiedän että hän ei menisi pitemmälle asiassa ja niin on sanonutkin. Olen kuitenkin muutenkin mustasukkainen ja tämä ei kyllä sitä tilannetta paranna. Minusta on ok jos esim kaupungilla katselee ohikulkevia ja tuntemattomia ihmisiä, niin kai itsekin välillä teen. Mieheni on kuitenkin nyt alkanut katselemaan yhtä yhteistä tuttavaamme jota näemme noin kolme kerta viikossa, lasten harrastustoiminnan yhteydessä. Asiasta puhuttiin ohimennen ja mies sanoi ettei ole katsonut mutta se on kyllä vale koska sen huomaa kyllä ja näkee kun hän punastuu naisen läsnäollessa. Onko tämä teidän mielestä minun liiallista mustasukkaisuutta vai tekeekö mieheni minua kohtaan väärin kun tietää että olen mustasukkainen? Hän ei varmasti tarkoituksella tee oloani tällaiseksi.
Mies katselee naisia, miten olen välittämättä?
pelokas87654
2
371
Vastaukset
- kokemus puhuu
Ei kannata hyväksyä tollasta. Jos miehesi oikeasti tuntisi pahaa oloa mustasukaisuutesi johdosta, hän välttelisi tätä yhteistä tuttuanne. Sekin, että hän kieltää ilmiselvän ihastumisen on mielestäni hälyyttävää.
- ed vielä
Tokihan noita ihastumisia pitkässä parisuhteessa tapahtuu aina. Ratkaisevaa on mielummin se miten niihin suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1112264En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 451044
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461019- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6773- 46773