Miesystäväni tykkää katsellä hyvännäköisiä naisia ja ei kait siinä mitään. Tiedän että hän ei menisi pitemmälle asiassa ja niin on sanonutkin. Olen kuitenkin muutenkin mustasukkainen ja tämä ei kyllä sitä tilannetta paranna. Minusta on ok jos esim kaupungilla katselee ohikulkevia ja tuntemattomia ihmisiä, niin kai itsekin välillä teen. Mieheni on kuitenkin nyt alkanut katselemaan yhtä yhteistä tuttavaamme jota näemme noin kolme kerta viikossa, lasten harrastustoiminnan yhteydessä. Asiasta puhuttiin ohimennen ja mies sanoi ettei ole katsonut mutta se on kyllä vale koska sen huomaa kyllä ja näkee kun hän punastuu naisen läsnäollessa. Onko tämä teidän mielestä minun liiallista mustasukkaisuutta vai tekeekö mieheni minua kohtaan väärin kun tietää että olen mustasukkainen? Hän ei varmasti tarkoituksella tee oloani tällaiseksi.
Mies katselee naisia, miten olen välittämättä?
pelokas87654
2
413
Vastaukset
- kokemus puhuu
Ei kannata hyväksyä tollasta. Jos miehesi oikeasti tuntisi pahaa oloa mustasukaisuutesi johdosta, hän välttelisi tätä yhteistä tuttuanne. Sekin, että hän kieltää ilmiselvän ihastumisen on mielestäni hälyyttävää.
- ed vielä
Tokihan noita ihastumisia pitkässä parisuhteessa tapahtuu aina. Ratkaisevaa on mielummin se miten niihin suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784