En halua teitä enää pimputtamaan ovikelloani.
Iin jehovat:
10
598
Vastaukset
- Nom Ametetum vidum
Herran Rauhaa sinä rakas lähimmäinen. Jotta tietäisimme kuka Jumalan laumasta ei haluaa koke herrännäisyyden ja valaistumisen iloa, olisi hyvä , jos ilmoittaisit nimesi ja osoitteesi, jotta tietäisimme välttää hengellistä vierailua luonasi, sinä eksynyt karitsa. Sillä Eesaun kädet ovat kuin Aabrahamin jalat.
- 6+2
Aloittaja on oikeassa enkä minäkään tarvitse aivopesua kiitos.
- E=mc2
6+2 kirjoitti:
Aloittaja on oikeassa enkä minäkään tarvitse aivopesua kiitos.
Jos pelkäät, että olet aivopestävissä on sinun oma itsetuntosi huono! Nuornamiesnä 80-luvulla kävin telttakokouksissa ja teebusseissa keskustelemassa hengenihmisten ja lahkolaisten kanssa, enkä kääntynyt.Päinvastoin keverini tulivat kysymään, että saitko käännytettyä tuon porukan. Vieläkin keskustelen asiallisessa hengessä hengen ihmisten kanssa ja esitän omia näkemyksiäni heille, mutta teillä joilla ei ole omaa uskoa mihinkään on varmaan vaikea koska voihan olla , että olettekin kohta tosiuskovia. En usko tällä hetkellä mihinkään Jumalaan ja ainoa uskoni on reaalimaailma. Joskus koen uskovani hieman itseeni ja se riittää minulle.
- En päästä
Oliko ne niitä pitkähameisia?
- Iin kananmunat
Jospa nämä kyseiset lööperikaupustelijat on niitä jotka laittavat kananmunan oven eteen. Nimittäin semmoisille jotka ei avaa.
- en varmana avaa ovea
Vieläkö näitä jehovia on juossut ovelta ovelle?
- Hermanni
Ei ole näkynyt onneksi ja postilaatikkoon laitetut satulehdykät menevät välittömästi roskiin. Varokaa ihmiset...nythän on uutisissa ollut millaista sakkia ne on.
- sauna kuumaksi
mä en heitä niitä lehdyköitä roskiin vaan poltan ne saunanpesässä. ovat ihan hyvää sytykettä.
- Lutherin lemmikki
Mikä niissä jehovissa niin pelottaa? Tervetuloa meille! Meillä saa käydä mormoonit jehovat luterit ortotoksit ja muutkin. Tosin ainoa jotka on koskaan piipahteneet on Jehovan Todistajat. Luttereita ei tunnu paljon kiinnostavan?
EliJehovat tervetuloa!- Hyi helekatti
Ei pelota mutta niiden amerikan harhaoppi oksettaa. Kyllä ne sulle hymyilee ja nauraa heille opetulla rakkauspomituksella. Hyi olkoon ja minä tiedän miten ne toimii.
Älä koskaan päästä jehovaa kotiisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708