kääntäessä tekee välillä niin että ratti "junnaa kiinni" eikä meinaa kääntyä, sit vähän niinku loksahtaa ja kääntyy. välillä toimii normaalisti. myös ajaessa jos se tekee noin niin välillä tuntuu jaloissa kytkimen tai kaasun alla oikein kunnon loksahdus. kuinkahan paskana se pulkka on, uskaltaako ajaa?
volvo 850 -94 ratti ei meinaa kääntyä
4
300
Vastaukset
- tyhymä
öljyvaloa vilkutteli hetki sitten mutta öljyä lisätty (moottoriin) ja lambda-anturin valo sytty palaan pari viikkoo sitte. muuten toiminu, tää ongelma alko pari päivää sitten ihan yhtäkkiä kun lähdin töistä. katsastettu lokakuussa.
- volvonainen
tuo ratin tahmellus johtuu melkovarmasti ristinivelestä... vaihtoon nivel ja toimii!
- 240-740-940-v70
Mitään asiasta tietämättä pari omakohtaista:
-Tulipa kammettua ihteä ratista vetäen penkiltä,
murtui ristinivelen päältä,
kolaria varten heikennetty kohta...Siis suojaputkesta.
-Ohjaustehostajan öljyt aiheutti korinoita/lukkoonlyöntiä. Huuhtelu uudet. - Espi2
Saakohan tuon ristinivelen helposti vaihdettua itse, kun peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä. Onko kokemusta vaihdosta Volvonaisella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741