kääntäessä tekee välillä niin että ratti "junnaa kiinni" eikä meinaa kääntyä, sit vähän niinku loksahtaa ja kääntyy. välillä toimii normaalisti. myös ajaessa jos se tekee noin niin välillä tuntuu jaloissa kytkimen tai kaasun alla oikein kunnon loksahdus. kuinkahan paskana se pulkka on, uskaltaako ajaa?
volvo 850 -94 ratti ei meinaa kääntyä
4
281
Vastaukset
- tyhymä
öljyvaloa vilkutteli hetki sitten mutta öljyä lisätty (moottoriin) ja lambda-anturin valo sytty palaan pari viikkoo sitte. muuten toiminu, tää ongelma alko pari päivää sitten ihan yhtäkkiä kun lähdin töistä. katsastettu lokakuussa.
- volvonainen
tuo ratin tahmellus johtuu melkovarmasti ristinivelestä... vaihtoon nivel ja toimii!
- 240-740-940-v70
Mitään asiasta tietämättä pari omakohtaista:
-Tulipa kammettua ihteä ratista vetäen penkiltä,
murtui ristinivelen päältä,
kolaria varten heikennetty kohta...Siis suojaputkesta.
-Ohjaustehostajan öljyt aiheutti korinoita/lukkoonlyöntiä. Huuhtelu uudet. - Espi2
Saakohan tuon ristinivelen helposti vaihdettua itse, kun peukalo ei ole ihan keskellä kämmentä. Onko kokemusta vaihdosta Volvonaisella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046