Elikkä ponini on kimo 9vuotias tamma. Säkä on virallisesti mitattuna 105cm. Rodultansa neiti on Amerikan shetlanninponi joka pitää esteistä. Neiti hyppää ratana n.60cm ja yksittäisenä 75cm. Koulua hän menee helppo b:tä. Maasto varma ja hoitaessa todella kiltti. Ratsastaessa Milla on hieman energinen ja saattaa heittää pari ilopukkia(=. Milla este ennätys on 75cm 55 kilosella ratsastajalla. Itse (65kg ja 155cm) olen mennyt ponilla maastossa ja sileällä säännöllisesti. Millan paino rajat ovat esteillä: 60kg/165cm ja maastossa Sileällä 70kg/170cm. Painorajoissa voi VÄHÄN joustaa! Ei toimi pikkulapsilla(ei tottele/puree/pukittelee) Muuten kiltti lisätietoja TÄÄLLÄ! Tämä Näyttää suurin pirtein Millan rakenteelta
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Baywithpangaretriatsshetlandpony.JPG
Etsin ponilleni ylläpitäjää
11
334
Vastaukset
- Pullaponi
Missä päin?
- milla rakas ponini
Milla asuu espoossa
- Pullaponi
AI voisiko tulla Lappeenrantaan jollekin tallille ylläpitoon?
- Milla ponini
Juu voisi.
- Pullaponi
Onko sulla tietoa paljon tallipaikka yleensä maksaa :)
- Milla ponini
No tällä tallilla millä Milla asustaa niin 230e
- ----
Hah, on kyllätaas niin selkeä provo.
Ei kai kukaan tosissaan laita ilmoitukseen jotain random-kuvaa. Luulisi että jokainen osaa ottaa ponistaan kuvan tai sitten laittaa ilmoituksen ilman kuvaa. Se hevosihminen, joka ei tiedä mikä on amerikan shettis tai osaa googlata erotua, ei taatusti ole valmis ponia pitämään.
Ja aika hurjat painorajat tuollaiselle ponille.- Eri uskonto
Hei kuule Ihmisillä saattaa olla uskonnossaan erilaisia kieltoja ja milla ei tottele pikkulapsilla koska heittää ne selästään...
-kiitos kun luit-
- Pullaponi
Onks tää siis totta vai ei?
- Wabsuuu
Mua kiinnostais. Ooon reilu 150 cm ja n 35 kg harrastanu ratsastusta yli 3 vuotta.
- tiidau
Muuten ehkä mutta asun Oulussa ! :) :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3962072Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121909Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2471394Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.811041Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402928Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39808- 56769
- 73745
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70724