Ville Leino loistaa hyvin.
Suomi tarvitsee myös taitopelaajia kisoihin, kuten Leino, Aaltonen,Barkov Junior ja Kontiola.
Filppula-M.Koivu-Ruutu
Leino-S.Koivu-Selänne
J.Jokinen-Kontiola-Aaltonen
Granlund-O.Jokinen-Korpikoski
Timonen-Salo
Väänänen-Vatanen
JAakola-Määttä
Rask
Niemi
Rinne
Ville Leino Olympialaisiin koska ISOLLA KENTÄLLÄ
7
155
Vastaukset
- MrJuha82vaan
Ei ku siis otetaan pois OJ Jokinen ja laitetaan tilalle Barkov Junior!!
- alex_puck official
Filppulasta ykkössentteri ja M.Koivusta kakkos. Näytöt sen verran parempia, että kuulun ehdottamasti tuon kannattajiin. Mikon laidoilla voisivat olla Granlund ja Ruutu. Ykkösessä J.Jokinen ja ehkä jopa Selänne. Kolmonen Bergenheim-S.Koivu-Barkov. Villikortti OJ johonkin... :D en tiedä. Tiistaina selviää...
- alex_puck official
Filppula on Suomem paras hyökkääjä tällä hetkellä, ei saa laittaa kenenkään M.Koivun varjoon.
- Pikku-hakki
Pommin varmat: M.Koivu, V.Filppula, J.Jokinen, S.Koivu, T.Selänne, T.Ruutu, O.Jokinen, M.Granlund, L.Korpikoski, S.Salo, K.Timonen, S.Vatanen, O.Määttä, L.Kukkonen, T.Rask.
Ehkä...: L.Komarov, S.Bergenheim, A.Barkov, P.Kontiola, T.Hartikainen, N.Hagman, T.Jaakola, J.Karalahti, P.Nummelin, K.Lehtonen, P.Rinne, A.Niemi
Siinä on herrat jotka tuo mitallin Suomeen. Ehkä-Listalta ottaisin Komarovin, Barkovin, Bergenheimin, Hagmanin ja Niemen... - Kisoja nähnyt
Luuletteko tosiaan että Suomen jääkiekkojoukkueen valitsijoilla on täysin vapaat kädet valita pelaaja kisoihin? Höpöhöpö ja hävetkää sinisilmäisyyttänne!
Kyllähän olympialaiset on jääkiekolle pelkkä mainosikkuna ja silloin on aika paljon merkitystä ketä siellä mukana nähdään.
Se liikkumavara missä valmentajat liikkuvat valintojen suhteen on aika suppea.
Mukana kisoissa on oltava "mielenkiintoisia" ja "tunnettuja" pelaajia. Vai luuleeko joku tosiaan että sinne esim Suomi voisi lähteä jollain "päästä päähän" koohottavalla materiaalilla ja pelaisi peliä joka ei ole mediaseksikästä! Hei, herätkää!!! Olympialaisissa pelataan nimekkäillä pelaajilla joilla on mainosarvoa! Tottakai siellä jaetaan sijoitukset ja mitalit myös, mutta ne taistellaan "sopivilla pelaajilla". Eikä siinä tietenkään ole mitään väärää.- Left lämäri
Täyttä asiaa "kisoja nähnyt"! Olympiakiekko on pelkkää höntsäilyä.
- Etmontton
Tsekitkin joutui valitsemaan kisoihin Jagrin. Mainosarvoa kiekolle kun tähdet tuikkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818