Ville Leino Olympialaisiin koska ISOLLA KENTÄLLÄ

MrJuha82vaan

Ville Leino loistaa hyvin.
Suomi tarvitsee myös taitopelaajia kisoihin, kuten Leino, Aaltonen,Barkov Junior ja Kontiola.

Filppula-M.Koivu-Ruutu
Leino-S.Koivu-Selänne
J.Jokinen-Kontiola-Aaltonen
Granlund-O.Jokinen-Korpikoski

Timonen-Salo
Väänänen-Vatanen
JAakola-Määttä

Rask
Niemi
Rinne

7

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MrJuha82vaan

Ei ku siis otetaan pois OJ Jokinen ja laitetaan tilalle Barkov Junior!!

• alex_puck official

Filppulasta ykkössentteri ja M.Koivusta kakkos. Näytöt sen verran parempia, että kuulun ehdottamasti tuon kannattajiin. Mikon laidoilla voisivat olla Granlund ja Ruutu. Ykkösessä J.Jokinen ja ehkä jopa Selänne. Kolmonen Bergenheim-S.Koivu-Barkov. Villikortti OJ johonkin... :D en tiedä. Tiistaina selviää...

• alex_puck official

Filppula on Suomem paras hyökkääjä tällä hetkellä, ei saa laittaa kenenkään M.Koivun varjoon.

• Pikku-hakki

Pommin varmat: M.Koivu, V.Filppula, J.Jokinen, S.Koivu, T.Selänne, T.Ruutu, O.Jokinen, M.Granlund, L.Korpikoski, S.Salo, K.Timonen, S.Vatanen, O.Määttä, L.Kukkonen, T.Rask.

Ehkä...: L.Komarov, S.Bergenheim, A.Barkov, P.Kontiola, T.Hartikainen, N.Hagman, T.Jaakola, J.Karalahti, P.Nummelin, K.Lehtonen, P.Rinne, A.Niemi

Siinä on herrat jotka tuo mitallin Suomeen. Ehkä-Listalta ottaisin Komarovin, Barkovin, Bergenheimin, Hagmanin ja Niemen...

• Kisoja nähnyt

Luuletteko tosiaan että Suomen jääkiekkojoukkueen valitsijoilla on täysin vapaat kädet valita pelaaja kisoihin? Höpöhöpö ja hävetkää sinisilmäisyyttänne!
      Kyllähän olympialaiset on jääkiekolle pelkkä mainosikkuna ja silloin on aika paljon merkitystä ketä siellä mukana nähdään.
      Se liikkumavara missä valmentajat liikkuvat valintojen suhteen on aika suppea.
      Mukana kisoissa on oltava "mielenkiintoisia" ja "tunnettuja" pelaajia. Vai luuleeko joku tosiaan että sinne esim Suomi voisi lähteä jollain "päästä päähän" koohottavalla materiaalilla ja pelaisi peliä joka ei ole mediaseksikästä! Hei, herätkää!!! Olympialaisissa pelataan nimekkäillä pelaajilla joilla on mainosarvoa! Tottakai siellä jaetaan sijoitukset ja mitalit myös, mutta ne taistellaan "sopivilla pelaajilla". Eikä siinä tietenkään ole mitään väärää.

• Left lämäri

Täyttä asiaa "kisoja nähnyt"! Olympiakiekko on pelkkää höntsäilyä.

• Etmontton

Tsekitkin joutui valitsemaan kisoihin Jagrin. Mainosarvoa kiekolle kun tähdet tuikkii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1988
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      89
      1400
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1057
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1052
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      48
      837
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      49
      779
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe