Joo eli oon 16v tyttö ja mulla on tylsää ja nyt saatte kysellä multa ihan mitä vaan haluutte :)
Kyselkää 16v tytöltä ihan mitävaan :)
53
165
Vastaukset
Minkä näkönen oot?
- 16v girl
Sori mut en laita kuvaa :D Mut mull on vihreet silmät, pinkki lyhyt tukka,
ja mua kyll sanotaan kauniiks mut en aina sitä ite kyll usko :D - 16v girl
Ja oon 166cm pitkä, normipainonen....haluuks tietää viel jotai?
Okei. :) Mitä tv-sarjoja seuraat?
- Okei.
Tee tää:
riisu ihan alasti
istu tuolille tai mihin tahansa
kirjota tänne, miltä näytät, kun katselet ittees :D
- 16v girl
Criminal minds, ncis, csi, Dexter, Simpsoneit :D Aiemmin en tykänny niist yhtään mut piti tottuu sillon ku mun veli asu viel kotona ku jouduin aina kattoon niit. Mut kaikki rikossarjat on hyvii. Seuraan mä jotain muutki mut enimmäkseen niit :)
:-). Mä seuraan The Walking Deadia. Tällä hetkellä menossa 4. kausi. Harrastatko mitään?
- 16v girl
Joo mäki katon sitä :) Sairaan hyvä sarja, jäin vaan yhten ilatana kattomaan ja sit katoin sen aina ku vaan tuli :D
Mä harrastan tanssia, uimista ja käyn pari kertaa viikossa kuntosalilla, ja lenkkeilen.
Ja jos laulamist voi kutsuu harrastukseks niin sit sitäki. Joo oon itekki jääny koukkuu siihen sarjaan. Oon nytte 6 kertaa kattonu kaikki jaksot läpi. :-) Ite harrastan jääkiekkoo,salibandyä, netissä pyörimistä ja sit katon leffoja. Uskotko kuolemanjälkeiseen elämään?
- 16v girl
Apua...pistit vähän pahemman, tavallaan uskon kyll.
- 16v gir
Minkälaista musaa sä kuuntelet? :)
En nyt ole ihan varma oliko ylempi AP, mutta vastaan silti. Kuuntelen rokkia/raskasta rokkia. Bändeinä mm. Kotiteollisuus, Apulanta, Metallica, Iron Maiden, Motörhead, Valonkantajat, Viikate, Mokoma, Nightwish, Twisted Sister, AC/DC.
- 16v girl
AP? Sori mut en tajunnu :D
AP=keskustelun aloittaja.
- 16v girl
Aah...joo oon sama :D
Ja hyvä musamaku sull...ite kuuntelen aikalailla samoja mut kuuntelen myös Volbeatia tosi hyvä bändi :) Juu Volbeat on kans ihan ok bändi. Ite en kylläkään kauheen paljon sen tuotantoo kuuntele. Ootko käyny missää keikoilla? Jos oot nii missä ja mikä artisti?
- 16v girl
Noh...en pahemmin missään oo ollu paitsi kahessa :D Volbeatin ja Paul McCartneyn. Ja sit kesällä oon ollu muutamilla festareilla :)
Joo mä olin kesällä tuolla riihimäki rockissa. Se oli semmonen 2 päivän festari. Siel oli semmoset artistit kun Kotiteollisuus, Michael Monroe, Apulanta, Valonkantajat, Neljä Ruusua, Cheek, Stig, Paula Koivuniemi, PMMP, Haloo Helsinki. En muista kaikkii ja jotain varmasti unohtu mainita. Oli kyllä sellanen kokemus, et tänä vuonna uudestaan :-).
- 16v girl
ne on hyviä silloin ku siel on hyvii esiintyjii :) Itekki olin mun kahen siskon kaa.
se on ihanaa ku on kesä ja saa vaan rentoutuu ja kuunnella hyvää musaa :) Kuunteletko musaa tietokoneelta, puhelimella vai mistä?
- 16v girl
Tietsikalt mull on spotify niin sielt just soittolista pauhaa :D
Voit myös kysyä henkilökohtasesta elämästä jotain jos sua kiinnostaa :) - kgfyxkbk
Jos TWD TV sarjaa seuraat, niin oletko sattumoisin sattunut lukemaan niitä alkuperäisiä sarjakuvia, siitähä se lähti. Jos et ni suosittelen, on omasta mielestä paljon parempi ku tv-sarja.
Jaa. Mä kuuntelen musiikkia enimmäkseen koneelta, jossa mulla on ''vain'' reilu 500 musiikkikappaletta. Puhelinta en siihen viitsi käyttää, koska sinne mahtuu ''vain'' reilu 100 kappaletta. :D. Mutta asiasta kolmanteen. En tiiä kehtaanko kysyä kauheen henkilökohtasia, oon vähä ujo tapaus. Millaisista leffoista tykkäät?
- 16v girl
Jos haluut niin saat kysyä ihan mitä vaan :)
Hmm...mull menee oikeestaan vähän kaikki. kauhu, romantiikka, komediat, mut ehk eniten tulee katottuja toiminta ja komedia leffoja. Onko lempinäyttelijää?
- also94
Kysymys kiekkoilijalle!
ookko käyny armeija, ja ootko mis koulus,töissä vai et tee mitää?
itellä armeijja kesäl, ja oon amk:s
- 16v girl
Ei oikeestaan, tykkään niin monista eikä sellain oo mitään lempparii.
Top-5-elokuvat? Top-5 hahmot elokuvissa? Sori et kyselen paljo mut on nii risto tylsää.
- BluesRockMetal
Tykkäätkö/Kuunteletko 70-luvun rockia, hard rockia, alkuperäistä heavy metallia ja yms "jytää" (esim. Led Zeppelin, Deep Purple, Black Sabbath, Uriah Heep, Rainbow, Judas Priest jnejne...) Entä suomalaiset rock legendat Juice, Yö, Popeda yms?
- 16v girl
Joitakin niitä kuuntelen juu :)
- 16v girl
Apua...ja tiiän kyl milt sust tuntuu mulki ihan julmetun tylsää
Kauhee kankkunen
Rocky
Harry Potter
Nälkäpeli
Taru sormusten herrasta.
ja sit Hobbit on hyvä.
Hahmot on viel vaikeemmat pistää....sori! :D
Sä ku et kerran hirveesti viitti henkilökohtasii kysyy niin mä voin kertoo sulle muutaman faktan itestä :D
Täytän koht 17.
Kaks siskoo, yks veli
Oon aika äkkipikanen (muuttaisin sen jos voisin) :D- ödödm
Ootko lukios vai amikses?
ootko tyytyväine valintaasi?
joko koulut kyllästyttää? Mä voin laittaa viel oman listan: 1. Harry Potter. 2. The Terminator 3. Rambo 4. Expendables 5. Taru Sormusten Herrasta. Hahmot: 1. T-800 Malli 101 2. John Rambo 3. Aragorn 4. John Connor 5. Harry Potter. Millaisia vaatteita tykkäät pitää päällä?
- 16v girl
Lukiossa
Oon tyytyväinen
Eikä kyllästytä
Onhan Lukiossa opiskelu raskasta mut mä tiedän mitä mä haluun ja mä aion myös saauttaa sen mitä halua ja opiskella ittelleni ammatin josta oikeasti nautin. - 16v girl
Rentoi joku löysä paita ja jotku olohousut mull on aina päällä ku oon kotona. Kouluss käytän ihan normi vaatteit farkut, joku paita ja huppari tai neule :D Mut rennot vaattet on mun juttu.
Juu sama juttu. Mä pidän semmosii mitkä tuntuu päällä hyvältä. Meneekö koulu hyvin? Luin ylempää, että oot lukiossa.
- 16v girl
:) Juu menee hyvin, onhan se aika raskasta mutta tykkään olla siel ja viihyn tosi hyvin.
No sehän on hyvä. Minne lukion jälkeen?
- 16v girl
Yliopistoon :)
Mikä susta sitte tulee?
- 16v girl
Mä aion opiskella opettajaks :)
Hienoo. Se kyllä vaatii kovan duunin. Onko sulla mitään haaveita? Muu kuin opettajan työ siis.
- 16v girl
Päästä laulaa julkisesti ihmisille, saada perhe
Millainen on sun unelmien poikaystävä?
- 16v girl
Noh...Vanhempi ku minä, hauska, rento, huolehtivainen ja joka on aina tukena ku tarviin apua ja pitää must sellasena ku oon.
- 16v girl
Oikeella telkan ja vasemmalla taulun :D
Onko siel lunta maassa?
- 16v girl
Noup...synkää ollu koko joulun
- kysynpähänvaan
kiekkoilija94 onko sulla muuta elämää, kun olla suomi24 sivustolla? :D
Joo ei täälläkään. Mutta tämä poika menee nyt nukkumaan ettei tarvi puolillepäivin nukkua. :) Oli mukavaa. Kiitti.
- 16v girl
Niin mullakin, Kiitos itelles ku viihytit mua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618